توصیه جیسون موموآ ستاره آکوامن در برابر تورهای مائویی

توصیه جیسون موموآ در برابر تورهای مائویی به تازگی در فضای مجازی و شبکات اجتماعی منتشر شده و بازخوردهای بسیار گسترده‌ای داشته است.

جیسون موموآ از Aquaman and the Lost Kingdom به آتش‌سوزی‌های اخیر هاوایی و آنچه مردم باید و نباید برای نشان دادن حمایت خود انجام دهند، می‌پردازد. در پی فجایع آتش‌سوزی اخیر هاوایی، جیسون موموآ از آکوامن و پادشاهی گم‌ شده نمی‌خواهد کسی برای اهداف آرامش‌بخشی از شهرستان مائویی دیدن کند.

توصیه جیسون موموآ در برابر تورهای مائویی

موموآ در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

مائوئی در حال حاضر جایی نیست که تعطیلات شما را سپری کنید. همه کسانی که در این زمان نیاز به جامعه اهدا کرده‌اند و الوه را نشان داده‌اند. علاوه بر این، این بومی هاوایی مشترکین خود را به جمع‌آوری کمک مالی آینا مومونا برای جمع‌آوری پول برای بنیاد جامعه هاوایی مائوئی شهرستان قوی، و همچنین پیوند وب‌سایتی که در آن می‌توانند به کمک‌های امدادی کمک کنند، هدایت کرد.

بیشتر بخوانید:

تریلر لو رفته فیلم Aquaman 2 منتشر شد

توصیه جیسون موموآ در برابر تورهای مائویی
آتش‌ سوزی اخیر هاوایی و حرف های جیسون موموآ

پست جیسون موموآ درباره تورهای مائویی

توصیه جیسون موموآ در برابر تورهای مائویی
پست جیسون موموآ درباره تورهای مائویی

آتش‌سوزی‌های جنگلی که در 8 آگوست شهرستان مائوئی را درنوردید، منجر به کشته شدن 90 نفر در زمان انتشار این خبر شده است. علاوه بر این، این آتش سوزی‌ها شهر تاریخی لاهاینا را ویران کرد و همچنین صدها نفر از ساکنان را از خانه‌های خود آواره کرد.

موموآ در پست جداگانه‌ای در اینستاگرام، ایالت لاهاینا را اینگونه توصیف کرد:

به نظر می‌رسد بمبی درست روی شهر انداخته شده است. این احتمالاً بدترین فاجعه‌ای است که من تاکنون از سر گذرانده‌ام. همانطور که خاطرات گذشته لاهاینا را گرامی می‌داریم، اجازه دهید این شهر تاریخی را بازسازی و بازسازی کنیم.

قبل از آتش‌ سوزی‌های جنگلی، موموآ اولین بازی Fast & Furious خود را در نقش دانته ریس از Fast X انجام داد و بسیاری از منتقدان بازی فوق‌ العاده او را در نقش پسر بی‌ حاشیه هرمان ریس شرور Fast Five تحسین کردند.

صحبت های جیسون موموآ درباره آتش‌ سوزی اخیر هاوایی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *