اسکارلت جوهانسن در نقش نسخه خون آشام Black Widow ؛ احتمال بازگشت بیوه سیاه

بعد از اتمام اعتصاب بازیگران، شایعه بازگشت اسکارلت جوهانسن به نقش بیوه سیاه مطرح شد، اما این بازیگر به نسخه خون آشام Black Widow تمایل نشان داد.

ماجرای نسخه خون آشام بیوه سیاه چیست؟ اخیراً اسکارلت جوهانسون طی یک مصاحبه صحبت‌هایی در مورد شخصیت بیوه سیاه داشت. بعد از اینکه مجری برنامه به بازگشت اسکارلت اصرار می‌کند و می‌گوید که مارول همیشه راهی برای بازگرداندن شخصیت‌ها پیدا خواهد کرد، جوهانسون جواب جالبی می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه خون آشام Black Widow

احتمال بازگشت بیوه سیاه بسیار کم است. جوهانسن در مصاحبه با برنامه تودی می‌گوید:

با توجه به رویدادهای فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، احتمال بازگشت وجود ندارد اما ممکن است در نسخه‌های دیگری از این شخصیت بازی کنم. مرگ بیوه سیاه قطعی است و بازگشت منطقی او به یک معجزه نیاز دارد. فکر می‌کنم تمام شد، این‌طور نیست؟ آیا ممکن است نسخه خون‌آشام شخصیت ساخته شود؟ برای چنین نقشی و یا نسخه زامبی آن، حاضرم بازگردم!

عاقبت شخصیت بیوه سیاه

بیوه سیاه در فیلم انتقام جویان: پایان بازی جان خود را از دست می‌دهد. برای اینکه انتقام جویان به “سنگ روح” دسترسی پیدا کنند و در نبرد با “تانوس” به پیروزی دست یابند، ناتاشا رومانوف خودش را قربانی می‌کند.

جوهانسن در پاسخ به این پرسش که آیا مایل است بیوه سیاه زنده شود یا نه می‌گوید:

تمایل دارم… یک معجزه خواهد بود. یک معجزه مارولی واقعی. ناتاشا یک مسیر ۱۰ ساله فوق‌العاده را طی کرد و من احساس می‌کنم که او در نهایت توانست تصمیم مثبتی بگیرد. آن فداکاری نهایی با خصوصیات شخصیت او سازگار بود. به وسیله آن به آرامش رسید و به شکلی عجیب و شاعرانه می‌دانست که این سرنوشت اوست. وقتی به فیلم‌های قبلی نگاه کنید متوجه این نکته خواهید شد. تمامی فیلم‌ها او را به این نقطه هدایت می‌کردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *