نخستین تیزر رسمی از انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023 ؛ تاریخ انتشار + خلاصه داستان

نخستین تیزر رسمی از انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023 با صداپیشگی آدام سندلر و بیل بر، محصول استریم نتفلیکس منتشر شد. همراه فیگار بمانید.

آدام سندلر در کنار اسمایگل و پل سادو فیلمنامه انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023 را به نگارش درآورده‌اند. سندلر از تهیه‌کنندگان این انیمیشن نیز می‌باشد. کارگردانان بزرگی از جمله رابرت ماریانتی (از کارگردانان و انیماتور های SNL)، رابرت اسمایگل (برنده 3 جایزه امی و از نویسندگان SNL و Hotel Transylvania)، دیوید واچنهایم (از کارگردانان و انیماتور های SNL و Despicable Me) در این انتیمیشن حضور دارند.

نخستین تیزر رسمی از انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023

اولین تیزر رسمی از انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023

آدام سندلر (Adam Sandler)، بری برناردی (Barry Bernardi) و پاول سادو (Paul Sado) نیز به عنوان تهیه‌کنندگان این انیمیشن فعالیت می‌کنند. “لئو 2023″، یک محصول مشترک از شرکت Happy Madison Productions و شبکه نتفلیکس است.

نخستین تیزر رسمی از انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023

ژانر انیمیشن “لئو 2023” شامل کمدی، موزیکال و خانوادگی است. آدام سندلر، شیلا کاراسکو (Shiela Carrasco)، استفانی هسو (Stephanie Hsu)، بیل بور (Bill Burr)، سیسیلی استرانگ (Cecily Strong) و جیسون الکساندر (Jason Alexander) صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را انجام داده‌اند. هنوز مدت زمان دقیق انیمیشن “لئو” مشخص نشده است.

بهترین انیمیشن های 2023

نخستین تیزر رسمی از انیمیشن Leo 2023

اولین تیزر رسمی از انیمیشن Leo 2023 :

داستان انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023

در خلاصه داستان انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023 آمده است :  لئو یک انیمیشن خنده دار و موزیکال است که درباره مارمولکی ۷۴ ساله و خسته به نام لئو می‌باشد. او برای چندین دهه در آکواریومی کلاس درس دبستانی در فلوریدا گیر افتاده است، همراه با یک لاک پشت. وقتی لئو متوجه می‌شود که تنها یک سال از عمر باقی مانده است، تصمیم می‌گیرد فرار کند تا زندگی در دنیای بیرون را نیز تجربه کند، اما…

تاریخ انتشار انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023

تاریخ انتشار انیمیشن Leo 2023 در ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تیزر رسمی از انیمیشن موزیکال و کمدی Leo 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *