اکران فیلم The Fall Guy به تعویق افتاد ؛ اکران آن به 2024 منتقل شد!

فیلم اکشن “مرد زود باور” با بازی رایان گاسلینگ، در ابتدا قرار بود در ماه مارس 2024 اکران شود، اما تاریخ اکران The Fall Guy به تعویق افتاد.

فیلم The Fall Guy در ژانر اکشن و درام محصول آمریکا، آماده اکران بود. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ تولید شده است و رایان گاسلینگ و امیلی بلانت، بازیگران اصلی آن هستند. این فیلم با نام فارسی فیلم بلاگردان ، فیلم مرد زود باور و فیلم مرد ساده لوح شناخته می‌شود. فیلم بر اساس سریال بلاگردان با بازی لی میجرز در دهه ۱۹۸۰ ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران The Fall Guy

تصویربرداری اصلی در اکتبر ۲۰۲۲ در سیدنی، استرالیا، در استودیو فاکس استرالیا در مور پارک آغاز شد و فیلمبرداری رسما در ۲ مارس ۲۰۲۳ به پایان رسید. فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ 1 مارس 2024 اکران شود، اما در عوض در تاریخ 3 مه 2024 (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران خواهد شد؛ تاریخی که قرار بود Deadpool 3 اکران شود، اما اکران آن نیز به 26 جولای 2024 (5 مرداد 1403) منتقل شد. همچنین اکران فیلم «Captain America: New World Order» تا سال 2025 به تعویق افتاد.

تاریخ اکران The Fall Guy

داستان فیلم The Fall Guy به این صورت است که یک بدل‌کار به خاطر سلامت روحی و جسمی خود شغلش را ترک کرده و خود را در حال کار روی مجموعه فیلمی که ستاره آن به طور ناگهانی ناپدید شده بود می‌یابد. کارگردان این فیلم معشوق سابق او، جودی (Jody) است که بعد از ناپدید شدن ستاره فیلم، از این بدلکار درخواست کمک می‌کند. این قهرمان طبقه کارگر باید یک ستاره سینمای گمشده را ردیابی کند و عشق زندگی‌اش را در حالی که هنوز مشغول انجام کار روزانه خود است، به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم “مرد زود باور” چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *