شایعه خیانت کادیر دوغولو به نسلیهان آتاگول

شایعه خیانت کادیر دوغولو به نسلیهان آتاگول حقیقت دارد؟ این زوج که در ویژه برنامه سال نو میلادی 2023 حضور داشتند، به نظر رابطه خوبی داشتند.

خیانت کادیر به نسلیهان حقیقت دارد؟ هنوز مشخص نیست که این جریان چقدر جدی است، اما در یک مکان در آلاچاتی کادیر دوئولو در کنار یک خانم دیده شده است. او در حالی که مست بوده، به این خانم نزدیک شد.

بیشتر بخوانید:

ویدیوهای متفاوت از فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر در آستانه طلاق

دمت اوزدمیر با انتشار یک استوری خبر طلاقش را تایید کرد!

خیانت کادیر دوغولو به نسلیهان آتاگول

خیانت کادیر دوغولو به نسلیهان آتاگول
خیانت کادیر به نسلیهان

کادیر دوئولو همسر بازیگر معروف ترکیه، نسلیهان آتاگول به همراه یک خانم در حال رقص در آلاچاتی دیده شد. گفته می‌شود:

کادیر مست بوده و آراس بولوت اینملی هم آنجا حضور داشته و می‌خواسته کادیر رو کنار بکشه، اما موفق نشده!

کادیر دوغلو (به ترکی استانبولی:kadir doolu) (زاده ۱۹ آوریل ۱۹۸۲ در مرسین)، بازیگر اهل ترکیه است. همسر او نسلیهان آتاگول بازیگر معروف و محبوب ترکیه‌ای است که در سریال (در امتداد شب) همبازی هستند. آن‌ها فرزند ندارد.

بهترین موبایل زیباترین بازیگران زن ترک از هانده ارچل تا نسلیهان

کادیر دوغلو در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۱۶ با نسلیهان آتاگول ازدواج کرد. این زوج در مجموعه فاتیح هاربیه در سال ۲۰۱۳ با هم آشنا شدند. هنگام عقد کادیر و نسلیهان خبرنگاران از هانده پرسیدند که آیا حاضر است در جشن کادیر و آسلیهان آواز بخواند یا نه؟ وی در پاسخ چنین گفته بود :

کادیر هنوز هم برای من با ارزشه. کادیر و نسلیهان خیلی بهم میان و زوج خیلی دوست داشتنی ای هستن. براشون آرزوی خوشبختی می‌کنم.

خیانت کادیر دوغولو به نسلیهان آتاگول
کادیر دوئولو در کنار یک خانم

این درحالیست که هانده قبلاً به خبرنگاران گفته بود قلبم را برای همیشه به روی کادیر باز کرده‌ام و برای روز عروسیمان بسیار هیجان زده هستم. کادیر و نسلیهان که در ویژه برنامه سال نو میلادی اوسس ترکیه 2023 حضور داشتند، عشق خود را به یکدیگر تعریف کردند. اما کادیر دوئولو در کنار یک خانم دیده شد که سوالاتی را در ذهن طرفداران این زوج ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *