فیلم کالاف دیوتی ؛ تاریخ انتشار فیلم Call of Duty و هر آنچه که باید بدانید

دواین جانسون برای حضور در فیلم Call of Duty مذاکره می‌کند. در ادامه با نوشتار فیلم کال آف دیوتی همراه فیگار بمانید تا در رابطه با اوضاع و احوال فیلم کالاف دیوتی برای شما بیشتر بگوییم.

با توجه به شایعات شنیده شده، به نظر می‌رسد که پروژه مخفی که دواین جانسون از آن صحبت می‌کرد مربوط به ساخت فیلم کالاف دیوتی باشد. اکنون با توجه به گزارشات شنیده شده این پروژه به لایو اکشن (بهترین فیلم های لایو اکشن 2022) فرنچایز بزرگ کالاف دیوتی مربوط می‌شود.

سرانجام اخبار جدیدی درباره فیلم کالاف دیوتی

فیلم Call of Duty, تاریخ انتشار فیلم کالاف دیوتی, زمان انتشار فیلم کالاف دیوتی
فیلم Call of Duty, تاریخ انتشار فیلم کالاف دیوتی, زمان انتشار فیلم کالاف دیوتی

دواین جانسون یا همان راک اخیرا اعلام کرده بود که قرار است در فیلمی حضور داشته باشد که بر اساس یک ویدیو گیم بزرگ ساخته می‌شود و طبق گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد او یکی از بازیگران فیلم کال آف دیوتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

زمان انتشار فیلم کالاف دیوتی

بازیگران فیلم کالاف دیوتی, فیلم کال آف دیوتی, فیلم کالاف دیوتی, فیلم Call of Duty, تاریخ انتشار فیلم کالاف دیوتی, زمان انتشار فیلم کالاف دیوتی
بازیگران فیلم کالاف دیوتی, فیلم کال آف دیوتی

در اوایل ماه جاری، جانسون در مصاحبه‌ای با مجله Men به طور خلاصه اشاره کرد که در حال کار بر روی آوردن یکی از بزرگترین و برترین بازی‌های کامپوتری (بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 و بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022) به روی صفحه نمایش است اما با این حال نامی از این فرنچایز نبرد.

در حال حاضر جزئیات بسیار کمی درباره تاریخ انتشار فیلم کالاف دیوتی یا حتی تولید آن و داستان آن هنوز نمی‌دانیم. اما هر زمان که خبری از شروع تولید و یا زمان اکران فیلم کالاف دیوتی آمد همین مقاله را بروز خواهیم کرد. با توجه به بازی‌های این فرانچایز گزینه‌های بسیار خاصی برای فیلم وجود دارد و داستان آن می‌‌تواند در دوران جنگ جهانی دوم (بهترین فیلم های جنگ جهانی 2022 و 2021 و بهترین بازی های جنگ جهانی 2021) اتفاق بیفتد یا جنگ‌های مدرن و آینده را شرح دهد. علاوه بر این، هرچند گفته شده جانسون در حال مذاکره برای حضور در این فیلم است، اما اشاره نشده که او احتمالا چه نقشی را ایفا خواهد کرد.

اکنون، با خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت، شاید صحبت‌ها در مورد یک فیلم Call of Duty تازه شده باشد آن هم با بازی جانسون در نقش اصلی. به نظر شما جانسون مناسب ایفای نقش کدام یک از شخصیت‌های فرنچایز کالاف دیوتی است؟

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم کال آف دیوتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “فیلم کالاف دیوتی ؛ تاریخ انتشار فیلم Call of Duty و هر آنچه که باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *