بهترین بازی های عاشقانه 2023 [اندروید، آیفون و کامپیوتر] + بهترین های 2022 کامپیوتر

بازی‌های عاشقانه زیادی برای اندروید، آیفون و کامپیوتر ساخته شده‌‌اند که هوادارن بسیاری را دارند. حال می‌خواهیم بهترین بازی های عاشقانه 2023 معرفی کنیم.

یکی از ویژگی های برجسته بازی های RPG توانایی انجام هر کاری که می خواهید، حتی عاشق شدن است. این عناوین دارای طیف گسترده ای از گزینه های عاشقانه هستند.

برای برخی از بازیکنان، بهترین بازی های عاشقانه 2023 بخشی جدایی ناپذیر از هر تجربه RPG است. در بحبوحه نجات جهان، از بین بردن دشمنان، تعقیب وسایل بهتر و بالا رفتن سطح، برخی از بازیکنان احساس می‌کنند که باید شخص خاصی را برای شخصیت‌های خود پیدا کنند. برای بسیاری، این بخش مهمی از نقش آفرینی در دنیای بازی است.

همه‌ی مقاله‌های مهم بهترین بازی ها را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های بهترین بازی ها

بهترین بازی های عاشقانه 2023

  • بهترین بازی های عاشقانه اندروید 2023

در ادامه قرار است بهترین بازی های عاشقانه 2023 را به شما معرفی کنیم:

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین بازی های عاشقانه 2023
بهترین بازی های عاشقانه 2023

تعداد زیادی از برترین بازی های عاشقانه 2023 برای اندروید و آیفون در اپ استورهای موبایل وجود دارد. در اینجا چند تا از بهترین بازی های عاشقانه 2023 که می‌توانید در حال حاضر بازی کنید معرفی شده است! چه لذت گناه، بازی‌های عاشقانه موبایل، لذت بازی RPG و لذت بردن از خواندن یک رمان عاشقانه را با هم ترکیب می‌کنند.

 

The Sims Mobile

بهترین بازی های عاشقانه 2023
بهترین بازی عاطفی آیفون 2023

سیمز یک شبیه ساز زندگی کلاسیک بوده و برای بازی در چندین سیستم عامل در دسترس قرار گرفته که حتی جزء برترین بازی های عاشقانه 2023 برای اندروید و آیفون قرار گرفته است. یکی از جذابیت‌های اصلی، امکان قرار گذاشتن، ازدواج و تشکیل خانواده می‌باشد. شما می‌توانید این کار را در موبایل انجام دهید که به شما امکان می‌دهد همه چیز را از سیم کارت تا خانه خود سفارشی کنید. شما می‌توانید تقریباً همه کارها را در نسخه موبایل مانند بازی‌های رایانه‌ای کامل انجام دهید، اگرچه با توجه به اینکه نسخه رایگان آن گزینه‌های زیادی وجود ندارد؛ اما هنوز هم گسترده است. این بازی به شما امکان میزبانی مهمانی‌ها، ایجاد روابط عاشقانه و شخصی سازی خانه خود را می‌دهد.

The Elder Scrolls: Skyrim

بهترین بازی های عاشقانه 2023
بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر

RPG با بیشترین گزینه‌های عاشقانه The Elder Scrolls: Skyrim با 62 NPC است که می‌تواند شخصیت بازیکن را جذب کند؛ زیرا این گیم جزء محبوب‌ترین و بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر قرار گرفته است. شخصیت آزاد است که با هر شخصیتی بدون در نظر گرفتن نژاد، جنسیت یا همسویی محاکمه کند. برای برخی از بازیکنان، این یک آرمانشهر دوستیابی است و برخی دیگر چندان در این مورد واقع بینانه نیستند. با این حال، سطح فوق‌العاده‌ای از سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد، به‌ویژه زمانی که با مکانیک‌های خانه‌سازی مانند آنچه در Hearthfire معرفی شده است، همراه شود. برخی از شخصیت‌ها بیشتر از بقیه ظاهر شده‌اند؛ اما یک نفر برای همه در این بازی وجود دارد. The Elder Scrolls 5: Skyrim – Anniversary Edition هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

Amnesia: Memories

بهترین بازی های عاشقانه 2023
بهترین بازی های عاشقانه اندروید 2023

Amnesia: Memories یک بازیگر نسبتاً التقاطی دارد که جزء بهترین بازی های عاشقانه اندروید 2023 قرار گرفته است. Amnesia: Memories دارای یک بازیگر جذاب است که بازی برخی از چشمگیرترین زیبایی‌شناسی را در لیست ما دارد. Amnesia: Memories را Idea Factory توسعه داده و منتشر کرده است و از آنجایی که آن‌ها با کنسول‌ها غریبه نیستند، آن را در پلتفرم‌هایی غیر از موبایل پیدا خواهید کرد.

اما دلیلی وجود ندارد که اگر ترجیح می‌دهید آن را برای گوشی هوشمند خود گیر ندهید. در اول بازی خواهید فهمید که این قهرمان دچار فراموشی است. او باید به پنج مرد عجیب و غریب تکیه کند تا زندگی خود را دوباره سرهم کند. به نظر می رسد روی کاغذ مشکوک به نظر بیاید؛ اما دوستان همه در نوع خود همه خوب و مفید هستند. همانطور که Ukyo به خوبی نشان می‌دهد، فقط سایه‌های مختلفی را در این بازی در بر خواهد داشت که باید از آن‌ها بگذرد.

Baldur’s Gate 3

بهترین بازی های عاشقانه 2023
برترین بازی های عاشقانه 2023 برای PC

با وجود اینکه Baldur’s Gate 3 تنها دارای شش نسخه عاشقانه است؛ اما همچنان فهرستی عالی و متنوع از شخصیت‌هایی است که می‌توان آن‌ها را عاشقانه دانست. مانند بسیاری از RPG‌های لیست شده، همه شخصیت‌ها دارای لیست یا نیازهای خاصی هستند که برای به دست آوردن یک رابطه باید برآورده شوند. همچنین مانند بسیاری از نسخه‌های اخیر بازی‌های RPG، این شخصیت‌ها همگی گزینه‌های عاشقانه هستند، بنابراین مهم است که بازیکن از کدام جنسیت باشد. بازی Baldur’s Gate 3 در حال حاضر در دسترس است و در 31 آگوست برای PC و PS5 منتشر می‌شود و نسخه Xbox Series X/S هنوز در دست توسعه است.

LongStory

بهترین بازی های عاشقانه 2023
بهترین بازی های عاطفی موبایل 2023

LongStory یکی از معدود سیم‌های دوست‌یابی است که بسیار محبوب برای افراد LGBTQ+ است. حتی به شما این امکان را می‌دهد که هنگام شروع بازی، ضمایر خود را انتخاب کنید. داستان در مدرسه راهنمایی Weasel Heights اتفاق می‌افتد و گزینه‌های عاشقانه شامل بسیاری از دوستانتان می‌شود. برای داستان زیبا و شخصیت‌های قابل ستایش مورد تحسین قرار گرفته است. شخصیت‌ها جوان‌تر هستند؛ زیرا داستان در دوران راهنمایی اتفاق می‌افتد، بنابراین مملو از لحظات ناخوشایند و طنز است. بازی با یک داستان رمزآلود آغاز می‌شود؛ زیرا متوجه می‌شوید که صاحب قبلی قفسه شما ناپدید شده است. این به شما بستگی دارد که اگر می‌خواهید بفهمید چه اتفاقی افتاده است اقداماتی را انجام دهید.

The Witcher 3

بهترین بازی های عاشقانه 2023
بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر

دیدن Witcher 3 در این لیست ممکن است غافلگیرکننده باشد؛ زیرا تنها دو گزینه عاشقانه شناخته شده وجود دارد، با این حال، پنج شخصیت فرعی وجود دارد که گرالت می‌تواند با آن‌ها داستان عاشقانه بسازد که تأثیری در انتخاب تریس مریگلد یا احیای مجدد ندارد. عشق با ینیفر ونگبرگ مسلماً، بازیکنان حتی می‌توانند هشت گزینه را انتخاب کنند، اگر گرالت وارد فاحشه‌خانه‌ها شود تا از همراهی بیشتری در طول سفر خود لذت ببرد که Witcher  را به برترین بازی های عاشقانه 2023 برای PC تبدیل می‌کند. با این حال، این که آیا بازیکنان بخواهند از اوقات خود با چندین خانم لذت ببرند، یا فقط به یکی از آن‌ها وفادار بمانند، این کاملا به شما بستگی دارد. The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

Mr. Love: Queen’s Choice

بهترین بازی های عاشقانه 2023
برترین بازی های عاشقانه 2023 برای اندروید و آیفون

Mr. Love: Queen’s Choice یکی از بهترین بازی های عاشقانه 2023 آیفون است که در آن شما به عنوان یک تهیه کننده رسانه‌ای بازی می‌کنید که عمیقاً با چهار پسر مختلف درگیر می‌شود. شما می‌توانید با آن‌ها چت کنید و حتی تماس‌های تلفنی از علایق عشقی خود دریافت کنید که می‌توانید به زبان ژاپنی یا دوبله انگلیسی به آن‌ها گوش دهید. فصل‌های متعددی در بازی وجود دارد و پیچش‌های داستانی شگفت انگیزی برای کسانی که به بازی ادامه می‌دهند و در طول داستان پیشرفت می‌کنند در انتظار است. سازندگان بازی حتی از صداپیشگان محبوب هم دعوت کردند تا به شخصیت‌های خوش تیپ خود جان بخشند، بنابراین اگر صدای کسی را شنیدید که آشنا به نظر می‌رسد تعجب نکنید.

Persona 5

بهترین بازی های عاشقانه 2023
برترین بازی های عاشقانه 2023 برای PC

جوکر در Persona 5 این گزینه را دارد که در طول داستان با 10 دوست دختر خواستگاری کند. همچنین از این نظر منحصر به فرد است که بازیکن می‌تواند به طور جدی با بیش از یک قرار ملاقات بگذارد، اگرچه عواقب آشکاری دارد. همچنین رویدادهای ویژه‌ای وجود دارد که می‌تواند در هنگام قرار ملاقات با یک فرد خاص رخ دهد که آیتم‌های منحصر به فرد خود را ایجاد می‌کند. این بازی جزء بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر است که شاید واقعی‌ترین‌ها گیم پلی را داشته باشد و شخصیت‌های عاشقانه را نادیده بگیرد. هیچ بیگانه و گونه های دیگر، یا روبات وجود ندارد. فقط 10 دختر زندگی خود را دنبال می‌کنند و به دنبال شخصی خاص می‌گردند. همچنین منحصر به فرد است که این تنها بازی دارای گزینه‌های عاشقانه است که برخی از آن‌ها از جنس مخالف هستند. Persona 5 Royal هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

My Time At Sandrock

بهترین بازی های عاشقانه 2023
بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر

My Time at Sandrock فقط برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. My Time At Sandrock دنباله بازی My Time At Portia است و مانند بازی قبلی، بازیکنان می‌توانند هر شخصیتی را بدون توجه به جنسیتشان عاشقانه کنند. تعداد فعلی آن‌ها 11 نفر است در حالی که تعداد لیسانس‌ها 8 نفر است و به بازیکنان فرصت‌های زیادی برای یافتن نامزد مناسب برای ازدواج می‌دهد. بازیکنان یک شهر کویری را کشاورزی می‌کنند، می‌سازند و به یک جامعه شلوغ تبدیل می‌کنند و آن را از ویرانی اقتصادی نجات می‌دهند. دوستی با روستاییان و یافتن عشق تنها یکی از اهداف متعدد این بازی است و با داستان لذت بخش و ماجراجویی های هیجان انگیز آن، بازیکنان از این بازی سیر نمی‌شوند.

Shall We Date? Love Tangle

بهترین بازی های عاشقانه 2023
بهترین بازی عاطفی آیفون 2023

Love Tangle – Shall We Date یکی از بهترین بازی های عاطفی موبایل 2023 شرکت NTT Solmare است. Love Tangle که به زبان انگلیسی موجود است، بازیکنان را به جای شخصیت اصلی، دانشمند و محقق معتبری که برای زندگی در آپارتمانی برای افراد مشهور می‌آید، قرار می‌دهد. در بیشتر موارد، از مکانیک استاندارد اکثر «بازی‌های اوتوم» (بازی‌های ژاپنی که زنان را هدف می‌گیرند) پیروی می‌کند؛ اما چیزی که Love Tangle را متمایز می‌کند این است که بازیکنان در هر مسیر همزمان با دو شخصیت عاشقانه روبرو می‌شوند. گرفتار یک مثلث عشقی شدید.

Roots of Pacha

بهترین بازی های علمی تخیلی 2022

بخشی از یک جامعه عصر حجر باشید. ایده پردازی کنید، محصولات را اهلی کنید، زندگی عاشقانه خود را آغاز کنید، با حیوانات دوست شوید و به رشد دهکده خود کمک کنید. Roots of Pacha بهترین بازی عاشقانه کامپیوتر 2022 است که شما را

سبزیجات و گیاهان مختلف را کشف، جمع آوری و پرورش دهید. بیابان اطراف را کاوش کنید تا حیواناتی را برای دوستی و اهلی کردن پیدا کنید. از آب‌های کم عمق و عمیق ماهی‌گیری کنید تا ببینید در اعماق آب‌ها چه چیزی نهفته است. و مال من تاریک ترین غارهای پر از اسرار و قدرت های مخفی است. این فضاسازی عصر حجری جذاب، دلیلی است که این بازی به لیست مورد انتظارترین بازی های عاشقانه برای کامپیوتر 2022 راه یافته است.

بیشتر بخوانید:

Life is Strange Remastered

بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022

احتمالا بازی Life is Strange را بشناسد. Life is Strange در مورد دختری است که در مدرسه عکاسی مشغول به تحصیل است. در همین حین، او به ناگهان متوجه می‌شود که می‌تواند زمان را به عقب بازگرداند. از همین نقطه است که داستان جذاب و عاشقانه این بازی آغاز می‌شود و شما را همراه با خود به ماجراجویی عظیمی می‌برد.

اکنون اخبار حاکی از ساخت نسخه ریمستر و بازسازی شده بازی Life is Strange است. قسمت اول این بازی برنده جایزه بفتا شده بود؛ پس کاملاً قابل انتظار است که این بازی نیز بتواند از سوی کاربران، به عنوان بهترین بازی های رمانتیک کامپیوتر 2022 انتخاب شود.

AlterLife

بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022

از میان صدها مدل موی مختلف، شکل بینی، دهان، چشم و سایر ویژگی های فیزیکی انتخاب کنید. آواتار خود را بسازید و وارد بازی شوید. ویرایشگر بازی AfterLife به حدی قدرتمند ساخته شده است، که شما می‌توانید به سادگی چهره خودتان را در آن شبیه سازی کنید. از پولی که در شروع بازی به شما داده شده است، برای خرید یک آپارتمان یا خانه در حومه شهر استفاده کنید و زندگی خود را به روشی که همیشه آرزویش را داشتید هدایت کنید!

تنها محدودیت شما در AlterLife، ذهن و خلاقیت شما است. می‌توانید زندگی آرامی داشته باشید، صبح بیدار شوید، سر کار بروید و بعد از ساعت کاری دوستانتان را ملاقات کنید. و یا حتی عشق زندگی خود را در این بازی پیدا کنید! هیچ چیز مانع تبدیل شدن شما به یک مدل، ستاره  راک و یا ستاره سینما نمی شود. می توانید از بین ده‌ها مسیر شغلی مختلف یکی را انتخاب کنید تا به بهترین نتیجه ممکن در زندگی برسید. آزادی عمل و محیط بسیار خلاقانه بازی AfterLife، دلیلی است که عده زیادی آن را بهترین بازی رمانتیک کامپیوتر 2022 می‌نامند.

Nobody: The Turnaround

بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022
بهترین بازی های رمانتیک کامپیوتر 2022

بازی Nobody: The Turnaround در جهانی همانند جهان امروزی ما اتفاق می‌افتد. کلان شهرهای بزرگی که توسط مردم احاطه شده‌اند و در دود ماشین‌ها، غرق می‌شوند. اما در اطراف همین شهرها، محله‌هایی وجود دارد که زرق و برق خیلی کمتری دارند و مردم فقیرتری در آن‌ها زندگی می‌کنند.

“شما” در این دنیا، یکی از “هیچکس”‌های معمولی هستید. شما سابقه خانوادگی برجسته، تحصیلات نخبه، و یا فرصت‌های خوش‌شانسی بزرگی در زندگی ندارید. با این حال، با سخت کوشی و اراده، ممکن است تا در نهایت از شر مشکلات خلاص شوید و راه خود را در این جامعه واقع بینانه باز کنید و حتی عشق زندگی‌تان را بیابید. این مورد از مورد انتظارترین بازی های عاشقانه برای کامپیوتر 2022 بسیار واقع گرایانه ساخته شده است و از هرگونه فضای فانتزی و یا علمی تخیلی در دیگر بازی‌ها به دور است. به همین دلیل است که این بازی را بهترین بازی عاشقانه کامپیوتر 2022 می‌نامیم.

بیشتر بخوانید:

Hazel Sky

بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022

یکی دیگر از بهترین بازی های رمانتیک کامپیوتر 2022 Hazel Sky نام دارد. شین به جزیره‌ای دور از شهر پرنده گیدئون و خانه‌اش فرستاده می‌شود. او باید آزمون‌هایش را پشت سر بگذارد تا به عنوان مهندس به خانه بازگردد؛ و یا در غیر این صورت، برای همیشه تبعید خواهد شد. او از طریق بی‌سیم، با یک کارآموز مهندسی دیگر به صورت غیرقانونی ارتباط برقرار می‌کند و با او دوست می‌شود؛ دوستی‌ای که نگرش او به زندگی را تغییر می‌دهد.

آزمون‌های نهایی مهندسی، آرزوی هرکسی در شهر گیدئون است. اما اکنون شین در یک دوراهی بزرگ گیر افتاده است؛ او باید مسیر زندگی‌اش را انتخاب کند و تصمیم بگیرد که آیا او واقعاً قصد دارد تا تبدیل به یک مهندس با شخصیت شود؟ و یا زندگی‌ای زیباتر و عاشقانه‌تر را به زندگی تجملاتی ترجیح می‌دهد؟ شین باید تصمیم خود را به همراه شما در مورد انتظارترین بازی عاشقانه برای کامپیوتر 2022 بگیرد و زندگی‌اش را برای همیشه تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2023 Xbox 360

Nivalis

بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022

به نیوالیس خوش آمدید! زندگی در این شهر سایبرپانکی اصلا آسان نیست! گروهک‌ها می‌خواهند اعضای بدن شما را درآورند، سپاه شما را به خاطر نفس کشیدن جریمه می‌کند و در تمام مدت، زمین زیر پای شما در حال فرو ریختن است. این شهر ممکن است همین امروز به درون اقیانوس سقوط کند! پس باید در همین لحظه زندگی خود را آغاز کنید.

باید از کوچک شروع کنید: یک غرفه غذا راه بیاندازید و کم‌کم به ساخت یک رستوران شیک و یا یک کلوپ شبانه فکر کنید. در نهایت، شما صاحب تمام تفریحات شبانه در شهر نیوالیس خواهید شد. یا به عبارتی دیگر، شما صاحب شب خواهید شد!

Nivalis بهترین بازی های رمانتیک کامپیوتر 2022 است. شما در این بازی می‌توانید تصمیم بگیرید تا چگونه زندگی خود را پیش ببرید. چرخه‌های شب و روز و آب و هوا در این بازی کاملاً واقع گرایانه ساخته شده‌اند. با افراد مختلف در بهترین بازی عاشقانه کامپیوتر 2022 آشنا شوید، یک رابطه دوستانه برقرار کنید و در نهایت یک زندگی عاشقانه زیبا را برای خود بسازید.

بیشتر بخوانید:

Spirit of the Island

بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022

بازی Spirit of the Island یک شبیه سازی زندگی آرامش بخش است که در یک جزیره گرمسیری دور افتاده در جریان است. این جزیره، زمانی یک مکان توریستی پر رونق بود اما اکنون توریست‌های زیادی را در این منطقه نمی‌یابید. با مردم محلی که در این سفر طولانی به شما کمک می‌کنند، دوستی ایجاد کنید. زندگی خود را بازی دیگر کشف کنید و برای بازگرداندن شکوه از دست رفته این منطقه، به محلی‌ها کمک کنید.

شما می‌توانید این بازی را به همراه دوستتان و به صورت دونفره بازی کنید و یک سفر حماسی را به یکدیگر انجام دهید. احتمالا توصیفات و شرح بالا، برای خطاب کردن بازی Spirit of the Island با عنوان بهترین بازی رمانتیک کامپیوتر 2022 کافی باشد.

بیشتر بخوانید:

Lakeburg Legacies

بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022

بازی Lakeburg Legacies بهترین بازی عاشقانه برای کامپیوتر 2022 است که در زمینه شهرسازی ساخته شده است. شما رهبر یک دهکده هستید که باید آن را گسترش داده و بزرگ و بزرگ‌تر کنید. اما یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های شما، ایجاد زوج‌های مختلف در میان شهروندان دهکده است.

شما باید افراد مختلف را با یکدیگر آشنا کرده و کاری کنید تا عاشق یکدیگر شوند. البته باید به یاد داشته باشید که هرکس شخصیت بخصوص و علاقه‌های خودش را دارد و شما باید فرد ایده‌آل را برای او بیابید. این بازی خلاقیت جدید و جالبی نسبت به دیگر بازی‌های شهرسازی دارد و به همین دلیل لقب بهترین بازی رمانتیک کامپیوتر 2022 را به آن نسبت می‌دهیم.

Goodbye Volcano High

بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022
بهترین بازی رمانتیک کامپیوتر 2022

بازی Goodbye Volcano High یک بازی ماجراجویی سینمایی داستانی و مبتنی بر انتخاب است. این بازی با تصمیماتی که در مقابل شما قرار می‌دهد، باعث رشد شخصیتی کاراکتر شما و ادامه زندگی او می‌شود؛ می‌توانید فردی مهربان و عاشق باشید، و یا فردی بداخلاق و بی‌هدف. انتخاب همه چیز برعهده شما است. بی‌شک بازی Goodbye Volcano High نیز لیاقت حضور در لیست بهترین بازی های عاشقانه برای کامپیوتر 2022 را دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های عاشقانه 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *