بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ؛ مهم ترین عناوین جنگ جهانی

یکی از محبوب ترین و موفق ترین موضوعاتی که گیمرها به آن علاقه دارند، بازی های جنگ جهانی است. در ادامه مقاله به بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت. با فیگار همراه باشید.

امروزه یکی از محبوب ترین موضوعات بازی ها در صنعت گیم جنگ جهانی اول و دوم است در میان این بازی ها با موضوع جنگ جهانی، تعداد زیادی از عناوین هستند که بسیار موفق و قابل قبول ساخته شده‌اند و جزو بازی های برتر نسبت به بقیه هستند.

ما در ادامه قصد داریم شما را با بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ که تجروبه لحظات هیجان انگیز و تاریخ ساز این جنگ بزرگ را برای شما رقم می‌زند، آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱

مهم ترین عناوین جنگ جهانی

در فهرست زیر لیستی از بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ذکر شده است.

  • بازی Enlisted
  • بازی World of Warships
  • بازی World of Tanks
  • بازی War Thunder
  • بازی Steel Division 2
  • بازی Call of Duty: WWII
  • بازی battlefield I
  • بازی battlefield V
  • بازی Men of War: Assault Squad 2
  • بازی Company of Heroes 2

بازی Enlisted

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های مربوط به جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای ps5

بازی Enlisted یک بازی در سبک شوتر اول شخص آنلاین چند نفره در زمینه شبیه سازی نبردهای جنگ جهانی دوم است که توسط شرکت Darkflow Software توسعه یافته و به دست شرکت Gaijin Entertainment به انتشار رسیده است.

این بازی بر پایه‌ی جوخه با پیاده نظام، وسایل نقلیه جنگی زمینی و هوایی است که در همان مناطق معروف جنگ جهانی دوم با هم به جنگ می‌پردازند. بازیکنان یا یک گروه از سرباز های 3 تا 9 نفره یا یک گروه مبارز در تانک از کلاس‌های مختلف و یا یک خلبان هواپیما را کنترل می‌کنند.

می‌توان این بازی را جزو یکی از بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ دانست. این بازی برای تمامی نسخه های کنسولی Xbox و PS5 و همینطور برای PC منتشر شده است. نسخه بتا این بازی در ۲ مارس ۲۰۲۱، صورت رایگان به انتشار رسیده است.

بازی World of Warships

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های مربوط به جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای کامپیوتر

بازی World of Warships در سبک اکشن چند نفره و آنلاین است که توسط شرکت Wargaming توسعه یافته و منتشر شده است. بازی World of Warships گیم پلیی در سبک شبیه سازی مبارزه بین کشتی ها را دارد و لحظات رقابتی و هیجان انگیزی را از نبرد دریایی به بازیکنان بدهد.

بازیکنان می‌توانند در نبرد ها با تشکیل دادن گروه با بازیکنان دیگر، به مصاف یک دیگر بروند. برای بازیکنان با Level های بالاتر مودهای رقابتی سطح بالا و درجه سخت تری در دسترس آن ها قرار می‌گیرد. که بازی را از حالت سکون خارج و بازیکنان می‌توانند تجربه ای فوق العاده‌ای از نبرد دریایی را داشته باشند.

در این بازی یک مبارزه تاکتیکی با دو نوع سلاح دریایی شامل اسلحه های کشتی و انواع اژدر ها وجود دارد. همچنین کشتی های این بازی دارای 4 نوع کلاس مختلف است که شامل ناوشکن، جنگنده، خلبانی و مهاجم است.

بازیکنان با بازی کردن و به دست آوردن پول و امتیاز داخل بازی می توانند کشتی های خود را ارتقا دهند و ایتم هایی شخصی سازی همانند خلبانان ، مهارت ها و فرستنده سیگنال های بسیاری را باز کنند.

جنگ ها روی نقشه های محدودی انجام می‌شود و عمدتا در مکان های معروف در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد که هر مکان دارای آب و هوای متفاوتی است که می‌تواند بر روی نتیجه جنگ تاثیر مستقیم بگذارد.

بازی World of Tanks

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ؛ بهترین بازی ها درباره جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای کامپیوتر

بازی World of Tanks یک بازی چند نفره آنلاین است که کار تیمی اساس آن را تشکیل می دهد. در World of Tanks در فضای جنگ جهانی دوم و در جنگی بین تانک ها فضایی رقابتی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. این بازی یکی از بهترین بازی های شرکت Wargaming محسوب می‌شود و محبوبیت زیادی در بین بازیکنان پیدا کرده است.

این بازی به صورت چند نفره و آنلاین PvP اجرا می شود. هر یک از بازیکن کنترل یک تانک جنگی را طبق سلیقه خود بر عهده گرفته و به صورت تصادفی در یک منطقه جنگی قرار می گیرد. تمامی مناطق و مپ های این بازی برگرفته شده از مناطق معروف جنگ جهانی دوم و اول است. بازیکنان با هدایت کردن تانگ مخصوص خود و تیراندازی با آن و با برقراری ارتباط با متحدان خود برای حمله به تیم مقابل آماده شوند.

مود های متنوعی در بازی وجود دارند که هرکدام دارای قوانینی متفاوت هستند اما مکانیک گیم پلی در همه آن ها یکسان است. بازیکنان می‌توانند 6 نوع نبرد شامل random battles ، team-training battles ، tank-company battles ، team battles ، stronghold battles و special battles را انتخاب کنند. بیش از 400 نوع تانک بر گرفته شده از تانک های جنگ جهانی دوم و اول به صورت واقعی شبیه سازی شده اند و از کشورهایی چون بریتانیا ، چین ، فرانسه ، آلمان ، امریکا و بسیاری دیگری می‌باشند.

بازی War Thunder

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ؛ بهترین بازی ها درباره جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای ps4

بازی War Thunder ساخته شده توسط شرکت Gaijin Entertainment یکی از جامع ترین بازی آنلاین رایگان، کراس پلتفرم، شبیه ساز و نقش آفرینی نظامی در فضای جنگ جهانی است و جزوه یکی از بهترین بازی ها درباره جنگ جهانی است که در ۱۲ آگوست ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox one عرضه شده است. محیط و آیتم‌های بازی به هواپیما‌ها، وسایل نقلیه زرهی و صنایع دریایی جنگ جهانی دوم و جنگ سرد اختصاص داده شده است. این عنوان موفق به کسب میانگین نمرات 81 شده است.

بازی War Thunder دارای ۱۰۰۰ نوع وسایل نقلیه جنگی از جمله هواپیما، تانک و کشتی‌های جنگی است. بازیکنان می‌توانند در ۸۰ نقشه مختلف به رقابت بپردازند. علاوه بر آن می‌توانند با استفاده از سیستم کراس پلتفرم یک پارچه پلتفرم های PC و PS4 با دیگر بازیکنان نیز رقابت کنند. بازی War Thunder به سه ماد اصلی نبرد آرکید، واقعی و شبیه ساز (Arcade, Realistic و Simulator Battles) تقسیم می‌شود.

کنترل وسایل نقلیه و فیزیک و آسیب پذیری‌ها در هر حالت فرق می‌کند. به طور مثال در حالت آرکید تعداد بازیکنان تیم‌ها تا ۱۶ نفر است و فیزیک و آسیب پذیری بسیار ساده است به طوری که هواپیماها‌ی آسیب دیده باز هم قابل کنترل هستند. در این حالت هر تیم منطقه پایه خود را دارد و باید از آن در مقابل دشمن دفاع کند و در همین حال باید پایگاه‌های دشمن را تصرف کند.

بازی Steel Division 2

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بازی های مربوط به جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای کامپیوتر

بازی Steel Division 2 یک عنوان بسیار جذاب از تیم مستقل Eugen Systems در سبک اکشن، شبیه سازی، استراتژی لحظه‌ای و نوبتی در فضای جنگ جهانی دوم می باشد که در سال 2019 برای PC منتشر شد. داستان Steel Division 2 یک روایت تاریخی دقیق از دوران جنگ جهانی دوم، مرگبارترین جنگ در جبهه شرقی می‌باشد. این بازی را می‌توان جزو یکی از بهترین بازی های مربوط به جنگ جهانی در سبک استراتژی دانست.

بازیکنان می‌توانند با نیروهای نظامی متفاوت از جمله تانک، هواپیما و سربازهای مختلف به نبرد با دشمن رفته و آن ها را نابود کنند. دارا بودن 600 واحد نظامی مختلف با 25 نقشه و مجموعا 100 الی 150 کیلومتر موقعیت جغرافیایی وسیع از جمله خصوصیات بزرگ این بازی پرطرفدار به شمار می‌روند.

بازی Call of Duty: WWII

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ؛ بهترین بازی ها درباره جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای ps4

بازی Call of Duty: WWII که در ژانر تیراندازی اول شخص قرار دارد، توسط گروه و استودیو بازی‌سازی قدرتمند Sledgehammer Games طراحی و توسعه داده شده و بوسیله شرکت Activision برای پلتفرهای PC و PS4 و Xbox one در تاریخ نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. Call of Duty: WWII تجربه قطعی جنگ جهانی دوم را در سه حالت مختلف بازی Campaign ، Multiplayer و Co-Operation ایجاد می‌کند.

این کمپین با داشتن تصاویری خیره کننده، بازیکنان را به تئاتر اروپا منتقل می کند زیرا آنها در یک داستان جدید ندای وظیفه شرکت می‌کنند که در نبردهای نمادین جنگ جهانی دوم قرار دارد.

حالت چند نفره بازگشت به گیم پلی اصلی Call of Duty، به معنای چکمه های زمینی است. سلاح های معتبر و اسلحه های سنتی شما را غرق در طیف وسیعی از مکان های با مضمون جنگ جهانی دوم می کنند. حالت Co-Operative داستانی جدید و بدیع را در یک تجربه بازی مستقل پر از لحظات غیر منتظره و ترشح آدرنالین به نمایش می گذارد.

بازی battlefield I

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ؛ بهترین بازی ها درباره جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای ps4

بازی Battlefield 1 یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط استودیوی دایس ساخته و در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۶ توسط شرکت الکترونیک آرتز برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox one منتشر شد. داستان بتفیلد ۱ در دوران جنگ جهانی اول جریان دارد و داستان شش نفر از سربازان این جنگ که هر کدام به یک ملیت و جبهه تعلق دارند را بازگو می کند. این نسخه همانند نسخه های پیشین دارای بخش چند نفره است.

هسته اصلی گیم‌پلی Battlefield 1 اگرچه شباهت‌هایی با نسخه‌های قبلی سری دارد، اما دست‌خوش تغییرات فراوانی شده است؛ افزایش سرعت روند بازی، افزوده شدن آیتم‌های کلاسیک به نقشه‌ها، تأکید بیش‌تر بر روی همکاری‌های تیمی، اضافه شدن انیمیشن‌های متنوع به بخش‌های مختلف بازی، تغییر نحوه عملکرد و شلیک انواع اسلحه‌ها و تعامل بیش‌تر بازی با اقدامات و رفتار بازیکن ازجمله موارد مهمی به‌شمار می‌روند که تجربه بازی را به‌کلی دگرگون کرده‌اند.

بازی battlefield V

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ؛ بهترین بازی ها درباره جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای کامپیوتر

بازی Battlefield V یکی از بهترین نسخه از سری بازی های محبوب و پرطرفدار Battlefield است. بخش داستانی single player بازی شامل سه قسمت 2 ساعته است. هر کدام از این قسمت ها داستان مختلف و سرگرم کننده ای دارند و در محیط ها و منطقه های زیبا و جذاب مختلفی اتفاق می افتند.

در دو قسمت از بازی شما باید به تنهایی با دشمنان بجنگید در صورتی که در نسخه های قبل بیشتر اوقات یک گروه داشتید . بخش آنلاین بازی که محبوب ترین و گسترده ترین بخش از این بازی است، شامل مد های مختلفی از جمله continuous, Tides of War, Firestorm و Grand Operations می‌باشد.

در این نسخه از بازی Battlefield طراحان و سازندگان بیشترین تمرکز خود را بر روی مکانیک بازی گذاشته اند تا بازی به واقعیت بیشتر نزدیک کنند. سیستم جدید بازی به نام  Company system به کاربران اجازه می دهد تا شخصیت شان را شخصی سازی کنند.

هر کاربر می‌تواند چند شخصیت با لباس ها و تجهیزات مختلف انتخاب کند. با به اتمام رساندن مراحل بازی می توانید درون بازی پول درآورید و آیتم های مختلف بدست آورید. از ویژگی های جدید این بازی می توان به، شخصی سازی شخصیت، تفنگ ها و غیره. به تصویر کشیدن جنگ جهانی دوم به طوری که تا به حال ندیدده اید و کنترل بیشتر بر روی تجهیزات و تفنگ ها اشاره کرد.

بازی Men of War: Assault Squad 2

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های مربوط به جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای کامپیوتر

بازی Men Of War یکی از محبوب ترین سری بازی‌های استراتژیک در رابطه با جنگ جهانی دوم است که همواره طرفداران بسیاری دارد. این سری از بازی مردان جنگ نسخه Assault Squad از شماره 1 خود، تمرکز زیادی بر روی بخش مولتی پلیر گذاشته و بخش آنلاین زیبایی را به وجود آورده است.

سینگل پلیر بازی نیز دارای جذابیت و کشش خوبی است، اما وقتی بخواهید یک نگاه کلی به قسمت آفلاین بازی داشته باشید، محتوای زیادی پیدا نمی‌کنید. با اینحال، این بازی را بخاطر جزییات بسیار موجود در آن، می‌توان یک شبیه ساز کامل فرماندهی جنگ جهانی دوم معرفی کرد.

نبرد‌ها در بازی کاملا واقعی هستند و هر وسیله ای بر اساس توانایی‌های خود ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، شما می‌توانید سربازان خود را گروه گروه و یا تک به تک کنترل کنید و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد، تخریب پذیری در بازی کاملا عالی است و تقریبا هر چیزی که در نقشه ببینید، تخریب می‌شود.

بازی company of heroes 2

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱
بازی های مربوط به جنگ جهانی ؛ بهترین بازی های جنگ جهانی برای کامپیوتر

بازی Company of Heroes 2 یک بازی در سبک اکشن استراتژیک است که در سال 2013 توسط شرکت SEGA ساخته و توسط شرکت Relic Entertainment برای پلتفرم PC عرضه شده است.در روایت داستان این بازی همانند نسخه اول در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد. بازی Company of Heroes 2  شامل مراحل متنوع و پر تعدادی بوده و لحظات سخت و شگفت انگیزی را برای شما رقم می‌زند.

گرافیک این بازی نیز به لطف استودیو Relic Entertainment بسیار بالا است. در بازی تخریب ساختمان‌ها بسیار واقعی است و حس یک جنگ واقعی را به بازیکن می‌دهد. اسلحه ها، ساختمان ها، تانک و المان های محیطی بازی بسیار فوق العاده و با جزئیات بالا طراحی شده اند تا به بازیکنان طبیعی بودن بازی را به خوبی انتقال دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱ که در بالا ذکر شده چیست؟ شما کدام یک از بازی های جنگ جهانی ذکر شده در فهرست بالا را را تجربه کرده اید؟ شما کدام بازی را می‌شناسید که جزو این دسته از بهترین بازی های جنگ جهانی هستند و در فهرسته بالا ذکر نشده؟

نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *