ناسا ایران را غیر قابل سکونت میداند ؛ ایران تا 30 سال دیگر غیر قابل سکونت میشود!

ناسا ایران را غیر قابل سکونت میداند ، ناسا در بخشی از این گزارش تاکید داشته که ایران تا سی سال دیگر قابل سکونت و زندگی کردن نخواهد بود.

سازمان فضانوردی امریکا با انتظار گزارشی از وضعیت وخیم برخی سرزمین های جنوبی آسیا خبر داد. ناسا در بخشی از این گزارش تاکید داشته که ایران تا سی سال دیگر قابل زندگی کردن نخواهد بود. در ادامه با خبر پیش بینی ناسا در مورد خشکسالی ایران همراه فیگار بمانید.

ناسا ایران را غیر قابل سکونت میداند

ایران تا 30 سال دیگر غیر قابل سکونت میشود!

ناسا ایران را غیر قابل سکونت میداند
خشکسالی ایران, غیر قابل سکونت بودن ایران

غیر قابل سکونت بودن ایران

سازمان فضانوردی آمریکا، ناسا با انتشار گزارشی درباره پیامد‌های گرم شدن کره زمین اعلام کرد که تا سی سال دیگر برخی مناطق جهان، از جمله ایران قابل زیست نخواهند بود.

به نظر دانشمندان ناسا، تا سال ٢٠۵٠ مناطق جنوب آسیا، حوزۀ خلیج فارس شامل ایران، عمان و کویت و همچنین کشورهای حاشیه دریای سرخ نظیر مصر، عربستان، سودان، اتیوپی، سومالی و یمن قابل زندگی نخواهند بود.بر پایه این گزارش، برخی ایالت‌های آمریکا نظیر آرکانزاس، میزوری و آیووا نیز تا سال ٢٠٧٠ به سرنوشتی مشابه دچار خواهند شد.

بیشتر بخوانید :

آروور نوشت: “هیئت بین‌دولتی تغییر اقلیم” (IPCC) تخمین می‌زند که با افزایش دمای جهانی تا پایان قرن در مقایسه با سطح دما پیش از صنعتی شدن، فراوانی دوره‌های گرمای شدید بیشتر می‌شود. در آمریکا، گرما در حال حاضر موضوع گزارش‌های مربوط به آب و هوا است و شاید موجب شود که طی ۳۰ سال آینده، بسیاری از افراد جان خود را از دست بدهند. از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۲۰، گرما سالانه به مرگ مستقیم بسیاری از مردم منجر شده است. پس از آن سیل، گردباد و رعد و برق و در نهایت سرما و برف، از عوامل مرگ و میر بوده‌اند. در آمریکا، دوره‌های گرمای شدید طی ۴۰ سال گذشته، بیش از دو برابر شده‌اند.

بیشتر بخوانید :

افزایش خشکسالی و آتش‌سوزی، افزایش سیل و آب و هوای ناملایم، آب شدن یخ و بالا آمدن سطح دریا، فروپاشی کشاورزی و شیلات، همه‌گیری و افزایش شیوع بیماری، اختلال در اکوسیستم و انقراض گونه‌ها از پیامدهای قابل توجهی هستند که ممکن است در نتیجه افزایش دمای جهانی ایجاد شوند.

اگر نتوانیم این تغییرات را کنترل کنیم، باید منتظر پیامدهای شدیدی باشیم. همراه با همه تغییراتی که به سرعت در حال رخ دادن و تغییر دادن زندگی ما هستند، به طور منطقی باید انتظار داشته باشیم که جهان سال ۲۰۵۰ بسیار متفاوت با جهان امروز باشد. در واقع می‌توان گفت که این تفاوت برای ترساندن و مبهوت کردن هر کسی که امروز زنده است، کافی خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ناسا ایران را غیر قابل سکونت میداند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “ناسا ایران را غیر قابل سکونت میداند ؛ ایران تا 30 سال دیگر غیر قابل سکونت میشود!

  1. ایران همین الآن هم غیر قابل سکونت هست برای آنهای که فَهم کافی دارند
    گرانی ،بی‌عدالتی،دزدی مسئولان بیسواد و بی‌کفایت + طرح صیانت یا همان خیانت و هزاران عامل برای فرار مغزهای ایران انتظارم از ناسا بیشتر از این‌ها بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *