استقبال رییس جمهور از برنامه سازی عادل فردوسی پور ؛ بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون

صحبت از بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون یکی از مسائل پر سروصدای صدا و سیما است. با خبر استقبال رییس جمهور از برنامه سازی عادل فردوسی پور همراه ما باشید.

عادل فردوسی پور از اواخر سال ۹۷ از صداوسیما جدا شده و در این مدت هیچ گزارشی برای این رسانه انجام نداده است. حالا با نزدیک شدن به جام جهانی درخواست های مردمی برای بازگشت او به صداوسیما بیشتر از هر زمانی شده است. باید دید این گزارشگر محبوب در نهایت به این سازمان برمی‌گردد یا نه.

استقبال رییس جمهور از برنامه سازی عادل فردوسی پور

بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون

استقبال رییس جمهور از برنامه سازی عادل فردوسی پور
استقبال رییس جمهور از برنامه سازی عادل فردوسی پور , استقبال رییس جمهور از بازگشت عادل فردوسی پور

بیشتر بخوانید:

 مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس به روزنامه گل گفت:

عادل فردوسی یکی از سرمایه  صداو سیما و چهره مردمی است. دراین باره با آقای رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس صداوسیما صحبت شده است.

هیچ مشکلی برای بازگشت از نظر آقایان وجود ندارد و حتی آقای رئیس جمهور هم استقبال کردند و نسبت به آن نظر و ذهنیتی مثبت دارند. یک اختلاف نظر مدیریتی وجود دارد که آن هم حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استقبال رییس جمهور از برنامه سازی عادل فردوسی پور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *