از دست ندهید: ویدئوی دیده نشده از ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری + [همه‌ی عکس‌های عروسی]

فیلم لو رفته از مراسم ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری ، بلاگری که مدت‌ها با او در رابطه بود، در شهر تفلیس کشور گرجستان با حضور جمعی از سلبریتی‌ها برگزار شد.

ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری با حضور سلبرینی‌ها در گرجستان برگزار شد و بسیاری از هواداران بهرام رادان بعد از ازدواج رضا گلزار منتظرند ببینند که چه کسانی از سلبریتی‌ها در مراسم ازدواج بهرام رادان در گرجستان حضور پیدا کردند.

بعد از افشا شدن فیلم عروسی بهرام رادان منتظر حواشی این مراسم لاکچری که این روزها بین سلبریتی‌ها باب شده است بودیم و در ادامه می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به این حواشی دسترسی داشته باشید:

از دست ندهید: ویدئوی دیده نشده از ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری + [همه‌ی عکس‌های عروسی]

در ادامه می‌توانید فیلم عروسی مینا مختاری و بهرام رادان را در شهر تفلیس گرجستان ببینید:

در انتهای این مطلب شما همراهان عزیز می‌توانید همه‌ی عکس‌های عروسی بهرام رادان و مینا مختاری را ببینید.

جشن عروسی بهرام رادان در گرجستان برگزار شد. عروسی جنجالی بهرام رادان در کشور خارجی با حضور جمعی از هنرمندان شکل گرفت. سلبریتی ها در عروسی بهرام رادان حضور داشتند و خیلی راحت به گرجستان سفر کردند. اما این هنرمندان و سلبریتی‌هایی که به مراسم ازدواج مینا مختاری و بهرام رادان سفر کردند چه کسانی بودند؟

در ویدیویی جدید که یکی از یوتیوبرها در کانالش منتشر کرد، گفته می‌شود که عروسی مینا مختاری (بلاگر معروف) و بهرام رادان در شهر تفلیکس گرجستان با حضور 116 سلبریتی برگزار شده است.

عکس لو رفته از مراسم عقد بهرام رادان

همه چیز از ویدئویی شروع شد که مینا مختاری در صفحه‌ی خودش پخش کرده بود و امین فردین آن را به عنوان فیلم لو رفته از عروسی فوق لاکچری بهرام رادان در تفلیس گرجستان به همراه هنرمندان معروف منتشر کرد؛ با هم این ویدئو را ببینیم:

همانطور که می‌بینید این فیلم تبلیغی برای شرکتی خاص نیست و نبوده!

احتمالا تا الان فهمیده‌اید بهرام رادان در روز سیزده بدر از همسرش رونمایی کرد. اما ظاهرا عده‌‌ای سودجو با برداشتن این عکس به دنبال جذب اعضا برای کانال‌های تلگرام خود هستند و شوخی بهرام رادان را به حاشیه‌ای برای این هنرمند محبوب کشورمان تبدیل کرده‌اند.

عکس لو رفته از مراسم عقد بهرام رادان
عکس لو رفته از مراسم عقد بهرام رادان

در بررسی‌ها معلوم شد اولین بار این عکس را خود بهرام خان منتشر کرده است و در کپشن آن نوشته است:

اینم از جشن عروسی ما… خانه ای ساخته ایم ز مهر… بیاین جشن ما رو با حضور خودتون زیبا کنین، از کودکان عزیز هم در فرصت بهتری پذیرایی خواهد شد. هر چند می دونیم فایده نداره و میارینشون، شام راس ساعت سرو میشه و وسائل ایاب و ذهاب هم مهیاست. اصلا هم فکر نکنین دروغ اول آوریل و سیزده ستا! بیاین خوش می گذره، بزن و بکوبه امشب…

اما این عکس شوخی بهرام رادان که دروغ سیزده بوده است را به حاشیه ای برای این هنرمند محبوب کشورمان تبدیل کرده است. بهرام رادان با انتشار عکسی دو نفره با عنوان “سال جدید پر از عشق”، شایعات مربوط به ازدواجش را با مینا مختاری، طراح لباس را تلویحا تایید کرد. بهرام رادان متولد 1358/2/8 در تهران است. وی فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی است. او بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است.

جشن عروسی بهرام رادان در گرجستان برگزار شد. عروسی جنجالی بهرام رادان در کشور خارجی با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد. سلبریتی ها در عروسی بهرام رادان حضور داشتند و خیلی راحت به گرجستان سفر کردند.

عکس‌های مراسم ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری:

 

بیشتر بخوانید: ویدیو: فیلم ژیواگو با صدای بهرام رادان برای نابینایان

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *