عکس یادگاری منشوری مازیار لرستانی بعد از عمل با فرزاد حسنی! [+عکس]

فرزاد حسنی، مجری و بازیگر پر سر و صدای سینما و تلویزیون، عکس یادگاری مازیار لرستانی (شهره) منتشر کرده که حالا جنجال آفرین شده است.

مازیار (شهره) لرستانی پس از گذشت چند روز از اعلام اینکه نامش مازیار است، به تماشای نمایش «لکانطه» به کارگردانی ساقی عطایی، علی اصغری نشست. در ادامه با خبر عکس مازیار لرستانی با فرزاد حسنی همراه فیگار بمانید.

عکس یادگاری مازیار لرستانی

مازیار لرستانی و فرزاد حسنی

عکس یادگاری مازیار لرستانی
فرزاد حسنی و مازیار لرستانی, عکس یادگاری فرزاد حسنی با شهره لرستانی

فرزاد حسنی و مازیار لرستانی

هفته های قبل بود که شهره لرستانی اعلام کرد که تغییر جنسیت داده و نام اش را به مازیار لرستانی تغییر داد. این موضوع که به سرعت به صدر اخبار رسانه ها رسید، حالا کمی برای او و همکاران اش حاشیه ساز هم شده است.

در این رابطه فرزاد حسنی تصویری از مازیار لرستانی منتشر کرده و نوشته است، به همراه استاد لرستانی در پشت صحنه نمایش لکانطه. در ادامه میتوانید عکس یادگاری فرزاد حسنی با شهره لرستانی را مشاهده کنید.

عکس یادگاری مازیار لرستانی
مازیار لرستانی و فرزاد حسنی, عکس مازیار لرستانی با فرزاد حسنی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عکس یادگاری مازیار لرستانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *