اینترنت کی وصل میشه 7 آبان 1401

اینترنت کی وصل میشه 7 آبان 1401 : آیا احتمال دارد زمان وصل شدن اینترنت 7 آبان 1401 باشد؟ با توجه به ادامه اعتراضات بعید است زمان وصل شدن اینترنت امروز باشد.

مدت‌هاست به علت شرایط حال حاضر کشور اینترنت دچار مشکل شده و بسیاری از همراهان دنیای مجازی یا کارشان دچار اختلال شده یا از سرگرمی‌های روزمره خود افتاده‌اند.

شاید سوال کی وصل شدن اینترنت در ایران پرسش بسیار حیاتی در روزهای حال کشورمان باشد. روز گذشته تقریبا قطعی اینترنت کمتری نسبت به روزهای دیگر داشتیم. سوال اینجاست که امروز و امشب 7 آبان 1401 اینترنت کی وصل میشه و ساعات زمان وصل شدن اینترنت کی است؟

پیامدهای قطعی اینترنت چیست؟

رفع فیلترینگ گوگل پلی صحت دارد؟

اینترنت کی وصل میشه 7 آبان 1401

اینترنت امروز 7 آبان وصل است و فقط با فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام مواجه هستیم.

غالباً در گفتگوهای روزمره از دو واژهٔ «وب» و «اینترنت»، به اشتباه، بدون تمایز زیادی استفاده می‌شود، اما این دو واژه معانی متفاوتی دارند. اینترنت یک سامانه ارتباطی جهانی برای داده‌ها، زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است که رایانه‌ها در سراسر جهان به یک‌دیگر متصل می‌سازد.

در مقابل، وب یکی از خدماتی (سرویس) است که بر روی اینترنت ارائه می‌شود و برای ارتباط از شبکه اینترنت بهره می‌جوید. وب مجموعه‌ای از نوشته‌های به هم پیوسته (web page) است که به کمک ابرپیوندها و نشانی وب (URL) به یکدیگر پیوند خورده‌اند.

اینترنت کی وصل میشه 7 آبان 1401
اینترنت کی وصل میشه 7 آبان 1401

درحالی که بسیاری منتظر نخستین جلسه شورای عالی فضای مجازی پس از محدودیت های اخیر بودند تا درباره سرنوشت بسیاری از پلتفرم های خارجی، چون واتساپ و اینستاگرام تصمیمی دائمی اتخاذ شود، این جلسه با حضور سید ابراهیم رئیسی بدون رای به فیلترینگ دائمی جدیدی برگزار شد.

اینترنت کی وصل میشه 7 آبان 1041

واتس اپ برای برخی کاربران رفع فیلتر شده است. اما همچنان ارسال تصویر، ویدئو و صوت میسر نیست و با اختلال همراه است. به گزارش «انتخاب»، این سایت نوشته است که بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی مشترکین اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، مخابرات، شاتل موبایل و زیتل می توانند بدون استفاده از ابزارهای تغییر آی پی، در واتساپ پیام ارسال و دریافت کنند. البته اختلال در این پیام رسان به حدی است که امکان ارسال تصویر، ویدئو و صوت وجود ندارد.

زمان وصل شدن اینترنت امروز 7 آبان 1401

طبق گزارشات برخی کاربران، دسترسی به اینترنت بین المللی (همراه و ثابت) در برخی شهرها محدود شده است. اینترنت همراه نصف شب ها یعنی از ساعت ۱۲ شب تا حدود ۹ صبح، سرعت فوق العاده‌ای دارد. پس در این زمان ها می‌توانید از اینترنت به خوبی استفاده کنید. اینترنت همراه در ایران چند روزی است که به مشکل جدی خورده و در اکثر اوقات اصلا کار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

زمان وصل امروز اینترنت 7 آبان 1401


21 thoughts on “اینترنت کی وصل میشه 7 آبان 1401

  1. وی پی ان ها هنوزم اصلا کار نمیکنه بابا تورو خدا بسه دیگه ، هر روز ۶ ساعت تلاش وصل میشد ، برای چی قطعشون کردین ؟ چقد آشغالین واقعا ، الان یکی ی فیلترشکن که وصل میشه به ایمیل من معرفی کنه لطفا، مرسی

    1. سلام فعلا که آی پی ایران و نمیشه تغییر داد و برنامه هایی که فیلتر رو دور میزنه هم رو گوشی نصب نمیشه ولی یه فیلتر شکن خوب معرفی میکنم بعدا از اون استفاده کن سرعتش عالیه
      Tik vpn تنظیم کن رو gaming آلمان پروتکل هم بزار روی gaming حالشو ببر

      1. بابا خسته شدیم هیچ اینترنتی نداریم فیلتر شکنا کار نمیکنن چندروزه همین وضع رو داریم کلی بدبختی داریم اینم اضافه شده بهشون لطفا تمومش کنید خسته شدیم از این وضع🥲😔

  2. تورو خدا اینترنت رو وصل کنید به خدا کسب و کارم ب جور از هم پاشیده هیچ فیلترشکنی کار نمیکنه فقط برنامه های ایرانی کار میکنه بابا من تو اینستا کسب کار پوشاک دارم واقعا دارم اذیت میشم اصلا ن تلگرام ن اینستا ن واتساپ وصل نمیشه چون هیچ فیلترشکنی برام وصل نمیشه

  3. آقا من از طریق کنسول های بازی آنلاین درآمدم و در میارم. تمام مشتریام دستگاه های دیجیتالشون و که بصورت قانونی با پرداخت مالیات و گمرک و …. پرداخت کردن همه برگشت دادن روزا من و فحش میدن، خانوادم و تهدید میکنن. این درسته؟

    1. سلام، تبلت من اندروید 6داره، تا الان هرچی فیلتر شکن نصب کردم ، بی فایده بود 😢این فیلتر که معرفی کردید ، برای تبلت من با اندروید 6 میشه وصل بشه؟

  4. اینا که این قدر دم از حق الناس می زنن، این حق الناس نیست که به خاطر ناتوانی شما در کنترل اعتراضات ، یک ملت رو از کسب و کار و درآمد بندازید؟

  5. لطفا وصل کنید دیگه ینی چی اخه محدود شدیم تو خود ایران من نامزدم خارج از کشور خیلی وقته نشده باهاش حرف بزنم حداقل واتساپ رفع فیلتر کنین فیلتر شکنام هیچکدوم کار نمیکنند یکم درک کنید دیگه واتساپ و اینستاگرام جهانیه کل دنیا استفاده میکنن فقط واسه ما حرومه 🙁مشکلش دقیقا چیه که قط کردین مردم بخان اغتشاش کنن هزار راه دیگه پیدا میکنن راهش اخه فیلتر کردن سرگرمی ماس که نه اغتشاش کردیم نه هیچی اگه میگین اینستا بده که روبیکا از اون بدتره این همه سال تو اینستا بودم یکی مزاحم نشد تو روبیکا روزی ده نفر مزاحمت ایجاد میکنن تازه کانال های فحشا هم زدن چرا روبیکا فیلتر نمیشه بجاش اینستا باز بشه🙁

  6. باز امروز اینترنت ثابت قطع شده
    ببینید مسئولان زبان یأجوج-مأجوجی، با این کارها تنها مردم را بیش از پیش خشمگین‌تر می کنید. بچه را تا رسیدن به سنی که قدرت تحلیل داشته باشد کنترل می کنند. اما دولتی که بخواهد نخبگان و تحصیل‌کرده‌های خود را با فیلترینگ اینترنت کنترل کند، صرفا پرده از بلاهت خود برداشته است.
    اورمیه، 24 آبان 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *