افشای قد شکیرا هوادارانش را نصف کرد ؛ هواداران شکیرا شوکه شدند

افشای قد شکیرا هوادارانش را نصف کرد. قد شکیرا این خواننده سرشناس حدود ۱۵۷سانتی متر می باشد. در ادامه همراه با حواشی این خبر همراه ما باشید.

قد شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی تنها ۱۵۷ سانت است و این درحالی است که در موزیک ویدئوهای او به هیچ عنوان این موضوع مشخص نیست.

افشای قد شکیرا هوادارانش را نصف کرد

قد کوتاه شکیرا

کوتاه بودن شکیرا
کوتاه بودن شکیرا, افشای قد کوتاه شکیرا

شکیرا به ۸ سال زندان محکوم شد
خواننده ی معروف کلمبیایی‌ شکیرا متهم به فرار مالیاتی به مبلغ بیش از ۱۵ میلیون یورو است؛ دادگاه به بیش از ۸ سال حبس و ۲۳ میلیون یورو جریمه ی نقدی رأی داد.

شکیرا به فرار مالیاتی ۱۵ میلیون یورویی در اسپانیا متهم شده است.

در سال ۲۰۱۸، دادستانی اسپانیا از این هنرمند مشهور به دلیل عدم پرداخت مالیات ۱۵ میلیون یورویی به دلیل درآمدی که در سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ دریافت کرده بود، شکایت کرد.

از طرفی وکلای این هنرمند مشهور ادعا کردند که شکیرا نه تنها تمام تعهدات مالیاتی خود را انجام داده و بلکه در سال ۲۰۱۵ به اسپانیا نقل مکان کرده است.

هم چنین اعتراض شکیرا که تصمیم داشت برای اثبات بی گناهی خود به دادگاه برود، توسط هیئت دادگاه رد شد.

حکم دادگاه مشخص شد
شکیرا که متهم به فرار مالیاتی شناخته شده است، به بیش از ۸ سال زندان و پرداخت ۲۳ میلیون یورو جریمه ی نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار افشای قد شکیرا هوادارانش را نصف کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *