ویدیویی جنجالی از دوربین مخفی بامزه عمو پورنگ ؛ متصدی داروخانه!

داریوش فرضیائی که با نام عمو پورنگ شناخته می‌شود، در جایگاه متصدی داروخانه مردم را دست می‌اندازد. در ادامه ویدیوی دوربین مخفی عمو پورنگ داروخانه را ببینید.

کاراکتر بامزه و خنده‌دار عمو پورنگ نه تنها برای کودکان که برای عمومی از مردم هم دوست داشتنی است، در یک ویدئو دوربین مخفی در جایگاه متصدی داروخانه قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید دوربین مخفی متصدی داروخانه عمو پورنگ را تماشا کنید.

دوربین مخفی عمو پورنگ داروخانه

 عمو پورنگ دوربین مخفی بامزه

به تازگی ویدئو حرف های احساسی عمو پورنگ و مادرش احساس مردم را برانگیخته بود، حال با این ویدئو خنده را به لبان مردم هدیه کرده است.

وقتی عمو پورنگ در داروخانه مراجعین را سرکار می گذارد!


دوربین مخفی عمو پورنگ متصدی داروخانه

دوربین مخفی عمو پورنگ متصدی داروخانه
دوربین مخفی عمو پورنگ متصدی داروخانه

داریوش فرضیایی، برنامه‌ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون، در سال 1352 متولد شده است. او بیشتر به خاطر نقش اصلی خود در برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در این برنامه، او گاهاً در رسانه‌ها نیز با نام عمو پورنگ شناخته می‌شود.

فیلم دوربین مخفی عمو پورنگ در دارووخانه


پارت دوم:


پارت سوم:


پارت چهارم:


عمو پورنگ در سال 1373 و در سن 21 سالگی به صدا و سیما پیوست و شروع به فعالیت خود به عنوان گزارشگر رادیو کرد. سپس در برنامه عصر جمعه با رادیو ظاهر شد و دو برنامه مهم و شناخته شده‌ی او به نام‌های “گل پسر” و “ننه بلقیس” را اجرا کرد.

عمو پورنگ در دوران اخیر با مواجهه با بسیاری از حواشی و جنجال‌ها روبرو بوده است. از جمله بزرگترین آنها، ادعای ازدواج و اخراج او از تلویزیون بوده است. در ابتدا، او ادعای ازدواج خود را رد کرده است. اما درباره شائبه اخراجش از تلویزیون، هنوز پاسخی ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دوربین مخفی بامزه عمو پورنگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *