بهترین کمیک های روح سوار از نگاه سایت فیگار

روح سوار جزء بزرگترین و خشن ترین شخصیت در کمیک های مارول بوده که طرفداران بسیاری را جذب کرده است. در ادامه بهترین کمیک های روح سوار معرفی خواهیم کرد.

از Marvel Spotlight تا The Ghost of Johnny Blaze، بهترین کمیک های روح سوار را با بازی Ghost Rider، The Spirit of Vengeance کشف کنید. گوست رایدر مدت‌هاست که یکی از نمادین‌ترین ضدقهرمانان ماوراء طبیعی مارول کامیکس بوده است. شخصیت‌های متعددی که در سال 1972 با نام جانی بلیز معرفی شدند، لباس Ghost Rider را انتخاب کردند، از جمله دنی کچ و رابی ریس، که هر دو در داستان‌های کمیک خاطره‌انگیز خود ایفای نقش می‌کنند، که بسیاری از آن‌ها به همان اندازه فیلم اصلی بلیز جذاب هستند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های مارول

بهترین کمیک های روح سوار

  • برترین کمیک های روح سوار

در ادامه قرار است بهترین کمیک های روح سوار را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های روح سوار
بهترین کمیک های روح سوار

با بیش از 50 سال داستان جذاب برای انتخاب، ماندگارترین توطئه های Ghost Rider شامل origin ،downfall ،resurrection ،eternal و Innocents است که این شخصیت پیچیده را بیشتر با شما آشنا کند. در واقع، بهترین کمیک های روح سوار در ذهن خوانندگان کمیک، قطعا باقی می‌ماند.

Marvel Spotlight #5

بهترین کمیک های روح سوار
خواندنی ترین کمیک های روح سوار,

برای درک کامل از کل قوس افسانه‌های Ghost Rider، برای خوانندگان مهم است که با معرفی شخصیت در Marvel Spotlight شروع کنند. دقیقاً شبیه نسخه سینمایی داستان تیره‌اش در مارول، این کمیک که جزء پر طرفدار ترین کمیک های روح سوار است، متوجه می‌شود که بلیز برای نجات مربی و پدر خوانده‌اش، کراش سیمپسون، با شیطان معامله می‌کند.

پس از ناکامی در انجام معامله فاوستی، بلیز توسط قدرت اهریمنی زراتوس نفرین می‌شود و تبدیل به جهنم موتور سواری شده که همه آن را می‌شناسند و دوست می‌دارند. اولین خط داستانی کمیک با بازی Ghost Rider که با آثار هنری کلاسیک عصر برنز مارول مشخص شده است، برای کسانی که کنجکاو هستند بدانند جانی بلیز چگونه شروع کرده و اولین انگیزه‌هایش چه بوده است، حتما باید آن را بخوانند.

The Ghost Of Johnny Blaze

بهترین کمیک های روح سوار
جذاب ترین کمیک های روح سوار,

راجر استرن، نویسنده تحسین‌شده مارول، «The Ghost Of Johnny Blaze» را نوشت که جزء جذاب ترین کمیک های روح سوار قرار گرفت و داستان اصلی Ghost Rider را پیش برد. در حالی که بلیز از یک کلیسا بازدید می‌کند و منشأ اهریمنی خود را نزد یک کشیش اعتراف می‌کند، خوانندگان با یک پیچ و تاب ترسناک در پایان که نشان می‌دهد کشیش آن چیزی نیست که می‌گوید، شوکه می شوند.

علاوه بر ارائه جزئیات غنی‌تر در مورد منشاء Ghost Rider، خط داستانی برای بازگرداندن شیطان به عنوان دشمن اصلی Ghost Rider و جایگزینی او با مفیستو ابرشرور مرگبار مارول بسیار مهم است. یک داستان به یاد ماندنی وحشتناک با پیچش‌های داستانی غیرقابل پیش بینی و آثار هنری ترسناک محور، “The Ghost Of Johnny Blaze” را نمی‌توان از دست داد.

Life’s Blood

بهترین کمیک های روح سوار
پر طرفدار ترین کمیک های روح سوار

پس از اجرای جانی بلیز به عنوان روح انتقام، Ghost Rider با داستانی کاملاً جدید در پرچین «Life’s Blood» زنده شد. دنی کچ هنگام بازدید از یک قبرستان با خواهرش باربارا، یک کلاه موتورسیکلت روشن پیدا می‌کند. وقتی کچ کلاه خونی را لمس می‌کند، توسط روح انتقام تسخیر روح می‌شود و تبدیل به Ghost Rider خواهد شد.

معرفی یک تداوم کاملاً جدید Ghost Rider برای خوانندگان برای درک اسطوره کلی شخصیت بسیار مهم است. در حالی که بلیز یک دیوانه خود ویرانگر است که با روح انتقام نفرین شده بود، کچ یک مرد جوان حساس بوده که با شیطان معامله نمی‌کند بلکه تصادفاً به نقش ضدقهرمانی دست می‌یابد. روشی که این تفاوت‌ها در برداشتی جدید از شخصیت ظاهر می‌شود را نمی‌توان توسط کمیک نویسان نادیده گرفت.

Rise Of The Midnight Sons

بهترین کمیک های روح سوار
بهترین کمیک های روح سوار

“Rise of the Midnight Sons” جزء خواندنی ترین کمیک های روح سوار قرار گرفت که در سال 1992 یکی از فراموش نشدنی ترین داستان‌های Ghost Rider را به نمایش می‌گذارد. برای مبارزه با لیلیث، مادر همه شیاطین، دنی کچ به نیروهای جانی بلیز، بلید، موربیوس و دیگران متبحر در هنرهای تاریک می‌پیوندد. نبرد حماسی را در یک رویداد متقاطع عظیم انجام می‌دهند که هنوز پابرجا است.

با راه اندازی رسمی ملک نمادین Midnight Sons مارول، خوانندگان مارول باید ببینند که چگونه شخصیت‌های مختلف با یکدیگر تعامل می‌کنند، انگیزه‌های فردی خود را بیان می‌کنند و اختلافات خود را کنار می‌گذارند تا با یکدیگر همکاری کنند تا لیلیت را شکست دهند. بازگشتی به روزهای نیمه‌دوره‌ی کمیک‌های مارول به سبک دهه‌ی 90، «Rise of the Midnight Sons» برای فاش کردن این موضوع که دنی کچ واقعاً برادر کوچک‌تر جانی بلیز است، بسیار مهم است.

بهترین کمیک های موربیوس

Ghost Rider Finale

بهترین کمیک های روح سوار
برترین کمیک های روح سوار

در سال 1998، خوانندگان دریافتند که سریال Ghost Rider با مرگ دنی کچ در شماره 93 به پایان رسید. وقتی Ghost Rider در کمیک بعدی مرد عنکبوتی زنده و سالم ظاهر شد، طرفداران عمیقاً گیج شدند. در واقعیت، Ghost Rider #94 فاش کرد که Ketch از شماره قبلی جان سالم به در برده است. با این حال، از آنجایی که شماره 94 برای یک دهه چاپ نشد، رمز و راز بقای او نه سال طول کشید.

به این ترتیب، هر طرفدار Ghost Rider باید به عقب برگردد و این مشکل تا حدی گمشده را پیدا کند و دریابد که چگونه کچ زنده مانده است، وقتی طرفداران معتقد بودند که او برای مدت طولانی مرده است. مهمتر از همه، این موضوع زمینه‌ای را فراهم می‌کند که چگونه زندگی کچ به طور مستقیم به نقش او به عنوان Ghost Rider بستگی دارد؛ زیرا سقوط تاریخی خود را با تراژدی شدیدتر تحت الشعاع قرار داد.

Ghost Rider: Road To Damnation

بهترین کمیک های روح سوار
کمیک های برتر روح سوار

قبل از انتشار Ghost Rider شماره 94 که جزء کمیک های برتر روح سوار بود، خالق Preacher ، Garth Ennis، توسط Marvel Comics استخدام شد تا مانند کاری که با Punisher انجام داده بود، روح تازه‌ای به Spirit of Vengeance ببخشد. نتیجه بازی فوق العاده او در Ghost Rider: Road to Damnation بود. داستان احیاگر مربوط به جانی بلیز است که به مدت دو سال در جهنم به دام افتاده است. فرشته مالاکی با شکست دادن دیو کازان و بازگرداندن او به جهنم، به گوست رایدر فرصتی برای نجات می دهد.

نبردی دلخراش با روث و هوس برای شکست دادن کازان، خواندنی فوری را به همراه دارد، به خصوص برای روشی که انیس از داستان سرایی اتمسفری علامت تجاری خود برای مرز بین وحشت نگران کننده و اکشن درونی استفاده می‌کند. Ghost Rider همیشه یک ضدقهرمان پیچیده بوده است و Road to Damnation به گذشته او احترام می‌گذارد و در عین حال اسطوره او را به جلو می برد.

بهترین کمیک های پانیشر

Ghost Rider: Trail Of Tears

بهترین کمیک های روح سوار
خواندنی ترین کمیک های روح سوار,

پس از اینکه Road to Damnation مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، گارث انیس برای Ghost Rider: Trail of Tears بازگشت و جزء برترین کمیک های روح سوار قرار گرفت. مانند بهترین کمیک های Punisher، به دلیل اختراع مجدد روح انتقام چنان متقاعدکننده‌ای مورد استقبال قرار گرفت، این کمیک در دوران جنگ داخلی به نام کالب را در چرخه جهنم با کمک سربازی به نام تراویس پرهام پیدا می کند.

انیس با ترکیب استادانه ژانرها برای نشان دادن پیامدهای ویرانگر نژادپرستی و انتقام، بخش تاریکی از تاریخ آمریکا را بررسی می‌کند که مستقیماً با هسته روح انتقام صحبت می‌کند. جدای از نمایش یک Ghost Rider جدید در یک دوره زمانی بسیار متفاوت، روشی که انیس تفاوت بین عدالت و انتقام را متبلور می‌کند، خواندنی ضروری برای درک قهرمانی اساسی Ghost Rider است.

Ghost Rider: Hell Bent And Heaven Bound

بهترین کمیک های روح سوار
جذاب ترین کمیک های روح سوار

جیسون آرون اولین کار کمیک Ghost Rider خود را با Hell Bent و Heaven Bound انجام داد، یک مجموعه 6 شماره‌ای بسیار تحسین شده که بهشت ​​را در تنگنای یک جنگ مقدس می‌بیند. جانی بلیز باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، فرشته زادکیل را پیدا کند، در این فرآیند با blasting nurses ،flesh-eating apparitions ،and flame licked مواجه می‌شود.

Hell Bent و Heaven Bound یک طرح وحشیانه و شیطانی که با آثار هنری بسیار انفجاری تقویت شده است، همه چیزهایی را دارد که یک طرفدار واقعی Ghost Rider می‌تواند بخواهد، از جمله بازگشت دنی کچ. آرون نشان می‌دهد که درک ذاتی از آنچه که درگیری درونی Ghost Rider را بسیار عذاب آور می‌کند و اینکه چگونه او باید آشفتگی روحی خود را آشتی دهد، دارد.

Fear Itself: Ghost Rider

بهترین کمیک های روح سوار
پر طرفدار ترین کمیک های روح سوار

جانی بلیز درس سخت دیگری را در Vengeance در جریان Fear Self: Ghost Rider آموخت که این راه آموزش او، این کمیک جزء بهترین کمیک های روح سوار ها قرار داد. پس از خسته شدن از قدرت‌های ماوراء طبیعی خود، جانی با موجودی به نام آدام ملاقات می‌کند که قول می‌دهد او را از وظایف Ghost Rider رها کند. او موافقت می‌کند و انتقام را از روحش خارج می‌کند تا در بدن زنی به نام آلخاندرا جونز ختم شود.

گذشته از اینکه شاهد معرفی تاریخی اولین زن سوارکار روح در تاریخ کمیک‌های مارول هستیم، این ابرقهرمان بزرگ به دلیل تمایز تلاش های جانی از رویکرد آلخاندرا، کمیک آن بسیار خواندنی و ضروری است.

All-New Ghost Rider: Engines of Vengeance

بهترین کمیک های روح سوار
بهترین کمیک های روح سوار

Ghost Rider: Engines of Vengeance رابی ریس را به عنوان Ghost Rider معرفی کرد، مکانیک جوان لاتین اهل شرق لس آنجلس که برای زندگی بهتر تلاش می‌کند. یک برداشت بسیار انسانی، اخلاقی و مرتبط تر از این شخصیت، این کمیک که باید خوانده شود، داستان منشأ کاملاً متفاوت دیگری را نسبت به سواران گذشته ارائه می‌دهد.

فراتر از شروع تازه و اهمیت بازنمایی یک شخصیت لاتین تبار در نقش ابرقهرمانی، Engines of Vengeance مشعل را به شخصیتی می‌سپارد که به جای انتقام، توسط شخص خوبی هدایت می‌شود. همچنین تجهیزات قدیمی را تغییر می‌دهد تا به رایدر یک ماشین غول پیکر جدید و یک دارایی شبح‌وار از عمویش Morrow به جای Spirit of Vengeance بدهد که موارد تازه‌ای که هر طرفدار Ghost Rider باید از آن لذت ببرد را اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های روح سوار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *