بهترین کمیک های موربیوس ؛ خون آشام بی رحم دنیای سینمایی مارول

یکی از بی‌رحم‌ترین شرور‌های دنیای مارول موربیوس می‌باشد و ما در این مقاله سعی داریم به بهترین کمیک های موربیوس بپردازیم، تا شما این شخصیت را بیشتر بشناسید.

موربیوس یک خون‌آشام (بهترین سریال های خون آشامی 2021) و شخصیتی خیالی، در کمیک‌های مارول است که توسط روی تامسون، که یکی از بهترین نویسنده‌های دنیای کمیک (بهترین نویسنده های کمیک) می‌باشد، در سال 1971، خلق شد. اولین حضور او در کمیک مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره‌ی 101 بود. او در این کمیک به عنوان دشمنی جدید، برای مرد عنکبوتی (بهترین کمیک های مرد عنکبوتی ؛ ترتیب خواندن کمیک های مرد عنکبوتی) معرفی شد.

در سال 2018، کمپانی مارول به همراه سونی، اعلام کرد که فیلمی ابر‌قهرمانی (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) اقتباسی بر اساس این شخصیت خواهد ساخت که جدیداً هم اکران شد. در این فیلم جرد لتو نقش مایکل موربیوس را ایفا می‌کند که سروصدای زیادی هم بر پا کرد. این شخصیت فردی است که بین انسانیت و خصوصیات فردی که دست خودش نیست سرگردان مانده و شباهت بسیاری به، ونوم دارد.

بهترین کمیک های موربیوس

خون آشام بی رحم مارول

در ادامه نوشتار بهترین کمیک های موربیوس به معرفی آثار موجود در لیست زیر خواهیم پرداخت:

بهترین کمیک های موربیوس
بهترین کمیک های موربیوس

اگرچه فیلمی که توسط سونی ساخته شد، نتوانست انتظار هواداران این شخصیت برآورده کند، اما این این شخصیت یکی از شرور‌هایی است که اکثر کمیک‌های برتر مارول (بهترین کمیک های مارول تاریخ) به اسم خود درآورده است. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های موربیوس بپردازیم.

Marvel Team-Up #3-4

بهترین کمیک های موربیوس
بهترین کمیک موربیوس

این کمیک که در سال 1972 منتشر شده است موربیوس را نشان می‌دهد که از دست مرد عنکبوتی، که در اولین کمیکش با او درگیر شده بود نجات پیدا کرده است. این کمیک هوش عالی موربیوس را نشان می‌دهد که از دست مشکلاتی که برایش پیش آمده، فرار می‌کند.

موربیوس در این داستان با تیمی جهش‌یافته روبرو می‌شود و تلاش می‌کند که جان مرد عنکبوتی را نجات دهد. همچنین این کمیک طیف گسترده‌ای از این شخصیت را به خواننده معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Marvel Two-In-One #15

بهترین کمیک های موربیوس
کمیک های برتر موربیوس

در سال 1974، این کمیک، شاهد یکی از خونین‌ترین نبرد‌های تاریخ دنیای کمیک‌های مارول (بهترین کمیک های مارول 2022) است. مبارزه‌ی موربیوس با چهار شگفت‌انگیز در این کمیک، یک روایتی پر از لحظه‌های هیجانی را رقم می‌زند. همچنین این کمیک دارای دیالوگ‌های ماهرانه‌ای است که توسط نویسنده نوشته شده و باعث می‌شود تا خواننده‌ی کمیک، بسیار از ورق زدن این کمیک لذت ببرد.

Adventures Into Fear #20-26

بهترین کمیک های موربیوس
برترین کمیک های موربیوس

اولین کمیک اختصاصی موربیوس که در سال 1974 منتشر شد و روایتی از زندگی خودش و مشکلاتی که پیش رویش است را نشان می‌دهد. این داستان هفت شماره‌ای موربیوس را درگیر نبردی بین جادوگران می‌کند، که در نهایت جنگی آخرالزمانی (بهترین فیلم های آخرالزمانی 2022) و پسا آخرالزمانی (بهترین فیلم های پسا آخرالزمانی 2021) را رقم می‌زند.

این کمیک، اولین ملاقات موربیوس و Blade Vampire Hunter را نشان می‌دهد که شخصیتی بر اساس کمیک‌های ترسناک (نقد فیلم‌های ترسناک) است. ماجراجویی‌های موربیوس که یک شرور را به یک ابر‌قهرمان تیدیل می‌کند.

Morbius: The Living Vampire #1

بهترین کمیک های موربیوس
بهترین کمیک موربیوس

این داستان، روایت موربیوس و اتحادش با یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول، یعنی دکتر استرنج (نقد فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) است که مقابل دشمنی مشترک قرار می‌گیرند.

همکاری این دو شخصیت، یکی از جذاب‌ترین اتفاقاتی است که این کمیک در سال 1992 برای طرفداران مارول رقم زد. همچنین این روایت یکی از عاشقانه‌ترین و تراژدی‌ترین داستان‌هایی است که برای این شخصیت اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود که این کمیک به یکی از کمیک های برتر موربیوس تبدیل شود.

Legion Of Monsters: Morbius #1

بهترین کمیک های موربیوس
برترین کمیک های موربیوس

یکی از کوتاه‌ترین اما تاثیر‌گزار‌ترین داستان‌های حول محور موربیوس که در سال 2007 منتشر شده و به گفته‌ی بسیاری از منتقدین دنیای کمیک این کتاب، بهترین کمیک موربیوس (بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند) است. روح موربیوس طی سال‌های اخیر بسیار آسیب دیده است و سعی می‌کند که انسانیت خود را از دست ندهد.

یک موضوع بنیادی که خواننده را وادار می‌کند تا متوجه شود که هیولا‌ها هم می‌توانند به اشکال مختلفی ظاهر شوند.

Amazing Spider-Man #688-691

بهترین کمیک های موربیوس
بهترین کمیک های موربیوس

یکی از حماسی‌ترین (بهترین فیلم های حماسی 2022) داستان‌هایی که در رابطه با این هیولای خون‌آشام وجود دارد. در این کمیک موربیوس سعی می‌کند اعتماد مردم به مرد عنکبوتی را از بین ببرد و تردید را به دل مردم به وجود بیاورد.

موربیوس باهوش با نقشه‌های شومی که برای مرد عنکبوتی به وجود می‌آورد خودش را به یکی بهترین شرور‌های دنیای مارول تبدیل می‌کند.

Amazing Spider-Man #699.1

بهترین کمیک های موربیوس
بهترین کمیک موربیوس

داستان اولیه مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز که داستان اتحاد موربیوس و لیزارد را علیه مرد عنکبوتی نشان می‌دهد. داستان کمیک حول محور مرد عنکبوتی می‌چرخد اما نویسنده با هوشمندی زیاد داستانی پیچیده و مهمی از موربیوس هم ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Morbius: The Living Vampire #1-9

بهترین کمیک های موربیوس
بهترین کمیک های موربیوس

این کمیک داستان موربیوسی غمگین (بهترین فیلم های غمگین 2022 و 2021) و نا‌امید را نشان می‌دهد که در تلاش این است که از دست پلیس نیویورک فرار کند. او در هر صورت در محله‌ای کم رفت و آمد سکونت می‌کند.

خط داستانی این کمیک به شدت تاریک و غم‌انگیز است و بارها تلاش می‌کند تا خواننده را وادار به گریه کند. اتفاقات تلخی که در طول داستان برای این هیولای دنیای مارول اتفاق می‌افتد داستان را تراژدی‌تر می‌کند.

Domino #7-8

بهترین کمیک های موربیوس
کمیک های برتر موربیوس

در این کمیک، داستان سه شخصیت روایت می‌شود که سعی دارند تا موربیوس را بازیابی اسیر کنند، اما این موربیوس است که حالا از دست دشمنانش فرار می‌کند. یکی از جذابیت‌های این کمیک، عشق موربیوس به دختری است که به تازگی با او آشنا شده است. یکی از برترین کمیک های موربیوس که در سال 2018 منتشر شده.

Morbius: Bond Of Blood #1

بهترین کمیک های موربیوس
بهترین کمیک های موربیوس

جدید‌ترین کمیکی که از موربیوس توسط مارول منتشر شده، کمیک پیمان خونین است که یکی از ترسناک‌ترین (بهترین فیلم های ترسناک 2021) داستان‌های این شخصیت را روایت می‌کند. کمیکی که داستان تصمیم‌های اشتباه این هیولا و شرور را نشان می‌دهد. موربیوس تلاش می‌کند با نجات دادن کریستوس نیکوس فجبع‌ترین جرم خود را جبران کند.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های موربیوس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

چه کمیکی بهترین کمیک موربیوس می‌باشد؟

کمیک‌های Amazing Spider-Man #688-691 و Marvel Two-In-One #15 جزو بهترین کمیک های تاریخ موربیوس می‌باشند.

جدید ترین کمیک موربیوس چه کمیکی است؟

جدید ترین کمیک منتشر شده که ددرباره‌ی موربیوس می‌باشد، کمیک Morbius: Bond Of Blood #1 است که در سال 2021 منتشر شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *