7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس از نگاه سایت فیگار

تفاوت های بسیاری بین دو حضور دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس وجود دارد. حال می خواهیم 7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس بررسی کنیم.

از تک‌لاین‌های خنده‌دار او گرفته تا فیزیکال کمیک‌بوکی‌اش، The Daredevil در She-Hulk: Attorney at Law با آنچه در نتفلیکس دیده می‌شود بسیار متفاوت است که در ادامه می‌خواهیم 7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس را بررسی کنیم. از زمانی که حق شخصیت مت مرداک به مارول استودیو بازگردانده شد، MCU بدون تردید از مرد بدون ترس چارلی کاکس استقبال کرد. پس از یک حضور کوتاه و مشاوره حقوقی به پیتر پارکر در Spider-Man: No Way Home ، کاکس در قسمت ماقبل آخر سریال SheHulk نقش اصلی خود را از سریال Daredevil نتفلیکس در کنار جن والترز بازی کرد.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس

  • تفاوت های مهم دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس

در ادامه قرار است 7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس
7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس

این صرفاً اتفاقی نبود. برای یک اپیزود، Daredevil یکی از رهبران سریال شد. اما Daredevil که در She-Hulk دیده می‌شود با چیزی که طرفداران سریال نتفلیکس به آن عادت کرده‌اند بسیار متفاوت است. او اکنون دارای تک‌لاینرهای جالب، صحنه‌های اکشن کمیک و طراحی لباس طلایی جدیدش است. در اینجا 7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس بررسی خواهد شد.

موضوعات جدید او

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس
تفاوت های جالب شخصیت دردویل در سریال نتفلیکس و شی هالک

ظاهر Daredevil در She-Hulk برای اولین بار زمانی که ماسک جدید او در دفتر طراح مد ابرقهرمانی لوک جاکوبسون مشاهده شد مورد کنایه قرار گرفت و جزء جذاب ترین تفاوت های دردویل در سریال های شی هال و نتفلیکس قرار گرفت. وقتی او بالاخره بعد از چند قسمت ظاهر شد، طرفداران لباس کامل او را دیدند. لباس جدید Daredevil همان طرح شیطانی را دارد؛ اما با طرح رنگی جدید طلایی که زیاد جالب نبود. برخی از طرفداران ظاهر طرح تمام قرمز قدیمی را ترجیح می‌دهند؛ اما لباس جدید Daredevil ادای احترامی مناسب برای پدر مرحومش است. رنگ‌های طلایی از تنه، چکمه‌ها و ردایی که پدرش جک در رینگ بوکس می‌پوشید الهام گرفته شده است.

سناریوی تک خطی کمدی

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس
جذاب ترین تفاوت های دردویل در سریال های شی هال و نتفلیکس

از زمانی که رابرت داونی جونیور لحن کمدی MCU را تعریف کرد، هر ابرقهرمانی که این جهان را متمایز می‌کند، با کنایه‌های خنده داری دنیای سینمایی مارول را همراه کرده است. مت مورداک هرگز در سریال‌های نتفلیکس خود از تک‌لاینرهای شوخ‌آمیز استفاده نکرد؛ اما در ظاهر کوتاه She-Hulk خود چیزهای زیادی برای ارائه دارد که این مورد جزء چند تفاوت دردویل بین سریال های شی هالک و نتفلیکس قرار گرفته است. هنگامی که او برای اولین بار با جن در فرم She-Hulk خود درگیر شد و او نقاب او را برداشت تا وکیل دیگری را که پشت آن پنهان شده است، ببیند، از او می‌پرسد: “تا به حال یک پارکینگ را خراب کرده‌ای؟” او بلافاصله برمی‌گردد تا «یادداشت بگذارد».

وقتی دردویل برای اولین بار با She-Hulk متحد می‌شود و به او می گوید: “فقط اجازه بده کارم را انجام دهم” و او پاسخ می دهد: “بله، و من کارم را انجام خواهم داد”، او با تمسخر گفت: “تو چیزی نداری. تو هرگز این کار را نمی کنی.» این یک شرط مطمئن است که دردویل در حضورهای آینده خود در MCU شوخی‌های بیشتری را خواهد داشت.

فیزیکال پایه کمتر

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس
چند تفاوت دردویل بین سریال های شی هالک و نتفلیکس

صحنه‌های مبارزه Daredevil در سریال نتفلیکس همیشه بسیار پایه و واقعی بود. در مقایسه با She-Hulk ، صحنه‌های اکشن این شخصیت بسیار کمیکی‌تر است. او به طور ناگهانی نیروی جسمانی فوق بشری به دست آورد که هرگز در نمایش نتفلیکس دیده نشد. در فیلم She-Hulk، بی باک از پشت بام‌ها می‌پرد، بدون اینکه به خودش صدمه بزند از یک ماشین اسپورت با سرعت پرت می‌شود. این ورزشکاری حرفه ای لایق عضو شدن در Avengers خواهد بود.

طنز خودآگاه

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس
7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس

ظاهر Daredevil در MCU فقط به او حس شوخ طبعی نمی‌دهد. همچنین به او خودآگاهی خنده دار داده که این مورد جزء تفاوت های مهم دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس است. وقتی او قدرت‌هایش را برای جن توضیح می‌دهد، می‌داند که برای یک ابرقهرمان کم بینا چقدر دور از ذهن به نظر می‌رسد که از «اکولوکاسیون» برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده کند. او اعتراف می‌کند که جن وقتی می‌گوید: «متاسفم که تصور کردم مردی که لباس شیطان پوشیده بود، بد است.» در یک لحظه خاص، او تفاوت بین دزدها و دشمنان را توضیح می دهد: «آدم ها و دژخیمان دو جاندار کاملاً متفاوت هستند. سرسپردگان به علت اعتقاد دارند، افراد بدجنس فقط برای پرداخت دستمزد حاضرند.»

ترک Hell’s Kitchen

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس
تفاوت های مهم دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس

در سریال Daredevil از نتفلیکس، مت در خانه خود در Hell’s Kitchen، گوشه جنایت‌آلود نیویورک که با کمک جسیکا جونز، لوک کیج و مشت آهنین از آن دفاع می‌کند، حضور داشت. اما در She-Hulk: Attorney at Law، او Hell’s Kitchen را پشت سر می‌گذارد و در لس آنجلس ظاهر می‌شود. جابجایی دائمی نیست، مت فقط در لس آنجلس ماند تا لباس جدید خود را از لوک بگیرد، در دادگاه از او دفاع کند و او را از لانه لیپ-فروگ “Lilypad” نجات دهد. صبح بعد از خوابیدن با جن، او با پروازی به سمت Big Apple برگشت.

شوخی در صحنه های اکشن

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس
تفاوت های جالب شخصیت دردویل در سریال نتفلیکس و شی هالک

MCU به خاطر پرکردن صحنه‌های اکشن خود با دیالوگ بدنام کرده که این مورد جزء تفاوت های جالب شخصیت دردویل در سریال نتفلیکس و شی هالک قرار می‌گیرد. قهرمانان و شروران این فرنچایز هرگز بدون رد و بدل کردن شوخی‌ها و توهین‌های فراوان با یکدیگر برخورد نمی‌کنند. مرد عنکبوتی هنگامی که ند و ام جی برای مبارزه با الکترو به جنگل می‌روند، در یک تماس ویدیویی به سینه او یک کلمه توهین آمیز چسبانده‌اند. در She-Hulk ،Daredevil با جن در حالی که آن‌ها «قورباغه‌های Leap-Frog» را می‌فرستند و در همان زمان درباره استراتژی‌های قانونی احتمالی برای ابرشرور، بحث می‌کنند و با جن دعوا می‌کنند. دردویل در سریال نتفلیکس خود هرگز در صحنه‌های اکشن شوخی نمی‌کند.

نگرش امیدوار بودن او

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس
7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس

دردویل در سریال نتفلیکس خود یک ضدقهرمان تاریک و متفکر بود که هم در دادگاه به عنوان وکیل و هم در خیابان به عنوان یک فرد هوشیار خود را جدی می‌گرفت. در She-Hulk، او نگرش بسیار سبک‌تری دارد. او از نقل قول‌های هوایی برای توصیف توانایی‌های حسی خود استفاده می‌کند و تقریباً تمام خطوط داستانی خود را در سریال با لبخند ارائه می‌دهد. در Legal Ease، او یک اپلتینی سبز روشن را به عنوان پیشکش صلح به جن می‌فرستد. در سال‌های پس از وقایع سریال نتفلیکس، مت واقعاً از نظر اخلاقی خوب شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

به نظر شما چه تفاوتی را طرفداران در حضور دردویل در این دو سریال دوست نداشته اند؟

برخی طرفداران از لباس زرد دردویل در سریال شی هالک ناراضی بودند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *