بهترین فیلم های آنا د آرماس (Ana De Armas) تا سال 2024

آنا د آرماس پس از بازی در فیلم های Knives Out و No Time to Die همچنان به طرفدارانش اضافه می شود. با نوشتار بهترین فیلم های آنا د آرماس همراه فیگار بمانید.

آنا دی آرماس پس از نقش آفرینی در فیلم زمانی برای مردن نیست، فیلم‌های متعددی را پیش رو دارد و در نوشتار بهترین فیلم های Ana De Armas به هر یک از آنها می‌پردازیم. این هنرپیشه کوبایی-اسپانیایی کار خود را در نوجوانی زمانی آغاز کرد که در سال 2006 نقش اول را در فیلم Una rosa de Francia دریافت کرد.

هنگامی که او در سن 18 سالگی به مادرید نقل مکان کرد، بلافاصله برای بازی در سریال هیجان انگیز نوجوانانه El Internado انتخاب شد که او را در اسپانیا به شهرت رساند. د آرماس سپس در نمایش‌های Hispania، La Leyenda و Por Un Puñado de Besos و فیلم های ترسناک El Callejón و Anabel بازی کرد. در سال 2014، او تصمیم گرفت به لس آنجلس نقل مکان کند. او که نمی‌خواست به نقش های کلیشه ای لاتین محدود شود، به مدت چهار ماه به طور تمام وقت انگلیسی خواند. در میان بهترین فیلم های 2023 وی فیلم Ghosted را داشت که چندان به دل ننشست. اما در میان بهترین فیلم های جهان وی حضور پر رنگی را دارد که قابل ستایش است.

بهترین فیلم های آنا دی آرماس (Ana De Armas)

به همراه مهم ترین های سال 2022

فهرست فیلم هایی که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های Ana De Armas خواهید خواند به شرح زیر است:

بهترین فیلم های Ana De Armas, بهترین فیلم های آنا د آرماس
بهترین فیلم های آنا د آرماس

د آرماس در اولین نقش های هالیوودی خود در کنار کیانو ریوز در فیلم های هیجان انگیز Knock، Knock و Exposur ایفای نقش کرد. او همچنین در فیلم کمدی سیاه War Dogs و فیلم زندگینامه ای Hands of Stone نقش های مکمل را ایفا کرد.

با این حال، او به عنوان شخصیت فضاساز در فیلم علمی تخیلی Blade Runner 2049 دنیس ویلنوو شهرت یافت، جایی که منتقدان او را تحسین کردند. پس از ادامه ایفای نقش‌های کوچک در فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، بازی د آرماس در نقش یک پرستار مهاجر نه تنها تحسین بسیاری از منتقدان، بلکه نامزدی برای بهترین بازیگر زن، از جمله گلدن گلوب، به همراه داشت.

در سال 2020، او در فیلم های The Informer، The Night Clerk، Sergio و Wasp Network بازی کرد و به دلیل بازی خاص و کاریزماتیک خود شهرت بیشتری کسب کرد. یک سال بعد، او در فیلم زمانی برای مردن که آخرین بازی جیمز باند دنیل کریگ است، پالوما را زنده کرد. با این وجود، به نظر می‌رسد که آنا د آرماس در حرفه بازیگری هیچ نشانه‌ای از توقف را نشان نمی‌دهد، زیرا او قرار است در فیلم‌های زیر بازی کند.

Knives Out (2019)

بهترین فیلم های آنا دی آرماس
بهترین فیلم های آنا دی آرماس
  • کارگردان ریان جانسن
  • تهیه‌کننده رام برگمن و ریان جانسن
  • نویسنده ریان جانسن
  • بازیگران دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس و تونی کولت
  • موسیقی نیتان جانسن
  • فیلم‌بردار استیو یدلین

چاقوکشی (Knives Out) یک فیلم در ژانر معمایی است فیلم چاقوکشی توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و به دلیل روند داستانی جذاب و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: خانواده هارلن ترومبی، رمان‌نویس ثروتمند به جشن تولد 85 سالگی‌اش در عمارت او در ماساچوست می‌روند. صبح روز بعد، سرایدار هارلن، فران، او را در حالی‌که مرده ‌است پیدا می‌کند. پلیس معتقد است که مرگ هارلن خودکشی است، اما کارآگاه خصوصی بنویت بلانک توسط فردی ناشناس برای بازرسی درباره این پرونده استخدام می‌شود.

نقد فیلم چاقوکشی

بهترین فیلم های آنا دی آرماس
بهترین فیلم های آنا دی آرماس

بازی‌های فیلم در اوج هستند و این نکته برای فیلمی که بازیگران فراوانی دارد یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. آنها زمانی که در مقابل دوربین هستند به درستی توسط کارگردان هدایت می‌شوند و در جایگاه خودشان قرار می‌گیرند. ستاره فیلم به نظر دنیل کریگ است که کم کم باید عادت کنیم او را با نام “جیمز باند” نبینیم. کریگ جسور و یکدنده است و در اینجا توانایی‌های بازیگری خودش را بیش از هر زمان دیگری به تماشاگران نشان داده است.

No Time To Die (2021)

بهترین فیلم های Ana De Armas
بهترین فیلم های Ana De Armas
  • کارگردان کری فوکوناگا
  • تهیه‌کننده مایکل ویلسون و باربارا براکلی
  • فیلمنامه‌نویس نیل پورویس، رابرت وید، کری فوکوناگا و فیبی والر-بریج
  • داستان نیل پورویس، رابرت وید و کری فوکوناگا بر پایه جیمز باند اثر ایان فلمینگ
  • بازیگران دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سیدو، لاسانا لینچ، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، کریستف والتس و ریف فاینز
  • موسیقی هانس زیمر

این فیلم برخی قواعد روایت در مورد شخصیت را زیر پا می‌گذارد و آن را بین ادبیات خلق شده توسط یان فلمینگ و سینمایی که در آن در طول 60 سال شش بازیگر مختلف وجود داشته است، متمایز می‌کند. در این فیلم، شخصیتی که توسط دانیل کریگ بازی می‌شود صحنه را با شگفتی نهایی ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های شبیه No Time to Die

بهترین فیلم های جیمز باند

باید بگوییم که طرح این بار بیهوده و بی دلیل، پیچیده نیست. در واقع، این فیلم با ساختار روایی و هسته مرکزی بسیار ساده شروع می‌شود. یک سلاح شیمیایی با تکنولوژی بالا ساخته شده است و اکنون همه چیز در خطر قرار دارد. اگر این اتفاق بیفتد، برای نسل بشر فاجعه بار خواهد بود. تلاش‌های جیمز باند برای جلوگیری از این اتفاق او را با دشمنی با نام بلوفلد (کریستوف والتز) و همچنین یک پسر بد جدید، لیوتسیفر صفین (رامی ملک) رو در رو می‌کند. در این راستا نومی (لشانا لینچ)، به عنوان مأموری که به لقب 007 زسیده است و رسماً عضو MI-6 نیست، به او کمک می‌کند…

ب

Blade Runner 2049

بهترین فیلم های آنا دی آرماس
بهترین فیلم های آنا دی آرماس

بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی به کارگردانی دنی ویلنوو است که درواقع دنباله فیلم بلید رانر محصول سال 1982 محسوب می‌شود.

فیلم بلید رانر 2049 به دلیل پیچش داستانی جذاب، بازی عالی گروه بازیگری و فیلم‌نامه قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت. رایان گاسلینگ، هریسون فورد، دیوید باتیستا، آنا د آرماس، سیلفیا هوکس، رابین رایت، کارلا یوری، مکنزی دیویس، لنی جیمز، جرد لتو، سالی هارمسن، ادوارد جیمز آلموس و برخد عبدی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در این فیلم یک آدم مصنوعی به اسم کی که برای اداره پلیس لس‌آنجلس به عنوان یک بلید رانر کار می‌کند و مأموریت دارد آدم مصنوعی‌های قدیمی و رده خارج را بازنشسته کند یعنی آن‌ها را بکشد، اتفاقی جعبه حاوی استخوان‌هایی را در زیر یک درخت خشک شده و مرده پیدا می‌کند که در آزمایشگاه معلوم می‌شود متعلق به ریچل است که 30 سال پیش از دکارد حامله شده بود و یک بچه از او به دنیا آورد و در حین زایمان جان خود را از دست داد.

نقد فیلم بلید رانر

بهترین فیلم های آنا دی آرماس
بهترین فیلم های آنا دی آرماس

به طور مشخص فیلم «بلید راننر 2049» ساخته دنی ویلنوو اگر چه پیرو اندیشه اقتباس شده ریدلی اسکات می‌تواند در قالب‌های مختلفی از هنر، فلسفه را پیش هنگام بازنمایی کند؛ یعنی اگر اتفاقاتی که در این فیلم مشاهده می‌شود تا چند قرن اخیر دور از ذهن به نظر نرسد این فیلم با پیش دستی هرگونه پیشرفت یکباره و برتری تکنولوژی بر کارایی و مغز انسان را به مخاطب تزریق می‌کند و تنها این نکته است که می‌تواند معنای پیش پا افتاده آن را از تفسیر عمیق و دردناک جنگ بین انسان و دست سازهای خود بر شمرد.

آیا آدم‌های مصنوعی خواب گوسفند برقی می‌بینند؟

Deep Water (2022)

بهترین فیلم های آنا دی آرماس, بهترین فیلم Ana De Armas
بهترین فیلم های آنا دی آرماس

Deep Water (2022) بر اساس رمانی به همین نام اثر پاتریشیا هایسمیت، یک فیلم هیجان انگیز وابسته به عشق به کارگردانی آدریان لاین است. این فیلم درباره یک زوج متاهل با بازی بن افلک و دی آرماس است که به توافق رسیدند تا در روابط خارج از ازدواج شرکت کنند. اما با این ترتیب عوارض و مرگ اطرافیان به وجود می آید.

Deep Water در ابتدا برای انتشار در 13 نوامبر 2020 برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل همه گیری COVID-19 دو بار تحت فشار قرار گرفت. اکنون، این فیلم برای اولین بار در 14 ژانویه 2022 برنامه ریزی شده است. در این فیلم همچنین تریسی لتس، ریچل بلانچارد، و فین ویتروک به همراه جیکوب الوردی از سه گانه The Kissing Booth بازی می‌کنند.

Blonde (2022)

بهترین فیلم های Ana De Armas, بهترین فیلم های آنا د آرماس
بهترین فیلم های آنا د آرماس
  • کارگردان اندرو دامینیک
  • تهیه‌کننده دده گاردنر، جرمی کلاینر، ترسی لندون، برد پیت و اسکات رابرتسون
  • فیلمنامه‌نویس اندرو دامینیک بر پایه بلوند اثر جویس کارول اوتس
  • بازیگران آنا د آرماس، آدرین برودی، بابی کاناوله، جولیان نیکلسون و توبی هاس
  • فیلم‌بردار چیس اروین

بلوند به نویسندگی و کارگردانی اندرو دومینیک یک فیلم درام بیوگرافیک است که روایتی تخیلی از زندگی مرلین مونرو را روایت می‌کند. دومینیک شخصاً این فیلم را به عنوان «فیلمی کابوس‌آمیز و احساسی» توصیف کرد.

دی آرماس نقش خود مونرو را در کنار آدرین برودی، بابی کاناواله و جولیان نیکلسون ایفا می‌کند. پس از بیش از یک دهه، بلوند که بر اساس رمانی به نام جویس کارول اوتس ساخته شده است، سرانجام قرار است توسط نتفلیکس در سال 2022 منتشر شود.

The Gray Man (2022)

بهترین فیلم های آنا دی آرماس, بهترین فیلم Ana De Armas
بهترین فیلم های آنا دی آرماس, بهترین فیلم Ana De Armas

از ذهن کارگردانان کهنه کار MCU آنتونی و جو روسو و فیلمنامه نویسان کریستوفر مارکوس و استفان مک فیلی، مرد خاکستری یک فیلم مهیج جاسوسی در آینده است. این فیلم که بر اساس رمان مارک گرینی در سال 2009 ساخته شده است، بازیگرانی چون کریس ایوانز، رایان گاسلینگ، د آرماس، رژ-ژان پیج، جولیا باترز و واگنر مورا به ایفای نقش پرداخته اند. از آنجا که مرد خاکستری برای ایجاد یک فرنچایز ساخته شده است، بودجه تولید بیش از 200 میلیون دلار آن را به گران ترین فیلم نتفلیکس در تمام دوران تبدیل کرده است.

Ghosted (2023)

فیلم “روح‌شده” در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ توسط اپل تی‌وی پلاس منتشر شد. این فیلم با نقدهای منفی از سوی منتقدان مواجه شد.

در خلاصه داستان آمده که، فیلم “روح‌شده” داستان یک پسر جوان را روایت می‌کند. او یک روز را با یک دختر سپری می‌کند و پس از آن روز، دختر به طور کامل ارتباط خود را با پسر قطع شده می‌بیند. عاشقانه‌های آن پسر به اندازه‌ای می‌باشد که تصمیم می‌گیرد به دنبال دختر بگردد و در سراسر جهان به دنبال او برود. اما او نمی‌داند که چه سختی‌ها و مشکلاتی در انتظارش قرار دارد.

Ballerina (2024)

بهترین فیلم های Ana De Armas, بهترین فیلم های آنا د آرماس, بهترین فیلم های آنا دی آرماس, بهترین فیلم Ana De Armas
بهترین فیلم های آنا د آرماس

فیلم Ballerina که در همان دنیای تخیلی مجموعه جان ویک اتفاق می‌افتد، یک فیلم اسپین‌آف در آینده به کارگردانی لن وایزمن و تهیه‌کنندگی کیانو ریوز است. بالرین روی یک قاتل زن جوان تمرکز خواهد کرد که به دنبال انتقام مرگ خانواده اش است – همان شخصیتی که یونیتی فیلان در جان ویک: فصل 3 – پارابلوم به تصویر کشیده است. آنا د آرماس اکنون در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های آنا د آرماس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *