اطلاعات جدید در مورد بازی Overwatch 2 ؛ PvP های پنج نفره!

شرکت Blizzard، سازنده بازی های Overwatch  و Overwatch 2، قصد ایجاد تغییری اساسی در گیم پلی عنوان دوم این سری بازی ها یعنی Overwatch 2 در مود PvP این بازی دارد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با نوشتار اطلاعات جدید در مورد بازی Overwatch 2 با ما در فیگار همراه باشید.

تغییراتی بزرگ و اساسی برای بازی اورواچ 2 در راه است که قطعا تأثیری کاملاً ملموس و محسوس در گیم پلیِ مودِ بازیکن در برابر بازیکن این بازی خواهد گذاشت و آن را به کلی تغییر خواهد داد.

در Overwatch 2 تیم های شش نفره (که تعداد فعلی بازیکنان در یک تیم در Overwatch است) به تیم های 5 نفره تغییر خواهند یافت.

در ادامه این نوشتار به تشریح این تغییرات از زبان کارگردان این بازی خواهیم پرداخت، پس با ما در فیگار همراه باشید.

اطلاعات جدید در مورد بازی Overwatch 2 ؛ بررسی تغییرات اساسی در عنوان دوم بازی Overwatch

PvP های پنج نفره!

اطلاعات جدید در مورد بازی Overwatch 2 ؛ PvP های پنج نفره!
اطلاعات جدید در مورد بازی Overwatch 2 ؛ PvP های پنج نفره!

کارگردان بازی Overwatch، اَرون کِلِر، تغییراتی که در بازی دوم این سری بازی ایجاد خواهد شد را در طول یک استریم اعلام کرد.

او گفت از این پس در این عنوان ترکیب تیم ها شامل دو کاراکتر دَمِج زن (تهاجمی)، دو کاراکتر ساپورت و یک کاراکتر تانک (کاراکتر دفاع محور) خواهد بود. کِلِر در ادامه نوضیح داد که یک کاراکتر تانک چقدر می‌‌تواند دردسرساز و مشکل ساز باشد.

او همچنین اضافه کرد بلیزارد همیشه سعی داشته سیستم مبارزه بازی را برای بازیکنان قابل درک و پیش بینی کند و این امر در تیمی 12 نفره امری دشوار است چرا که درک اینکه 11 بازیکن دیگری که به غیر خود بازیکنی که دارد گیم را بازی می‌کند دارند به طور همزمان در میدان نبرد چه می‌کنند واقعاً سخت است. او ادامه داد حذف یک تانک از هر تیم همه چیز را ساده تر خواهد کرد و بازیکنان قادر خواهند بود نسبت به آنچه که دور و برشان اتفاق می‌افتند تصمیم های بهتری اتخاذ کنند. (در عنوان Overwatch در هر تیم دو تانک و در هر بازی مجموعاً چهار تانک وجود دارد و این عدد در بازی Overwatch 2 به یک تانک در هر تیم و مجموعاً دو تانک در هر بازی کاهش خواهد یافت.)

کِلِر همچنان یادآور شد که مود PvP بازی اورواچ در طی سالیان اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است. از عدم وجود محدودیت در انتخاب کاراکتر های تکراری گرفته تا اعمال محدودیت حق انتخاب هر کاراکتر فقط یکبار برای هر تیم در هر بازی. Blizzard همچنین چندین ترکیب تیم نظیر تیم های نفره به طور 4v4 و  تیم های هفت نفره به طور 7v7 را امتحان کرده است و امیدوار است که ترکیب تیم پنچ نفره و مود بازی به شکل 5v5 بهترین انتخاب برای Overwatch 2 باشد.

این تغییرات تانک ها به کاراکتر های هیبریدی که به سوی دَمِج بیشتر متمایل اند سوق می‌دهد و Playstyle آن ها را در عین حال که تانکی و دفاعی هستند تهاجمی تر نیز می‌کند.

حتی مپ های بازی نیز به شکلی تغییر خواهند یافت که بهتر پذیرای تیم های با فقط یک تانک باشد. بلیزارد حتی سعی دارد با ایجاد موانع بیشتر برای کاور گرفتن بازی 2 Overwatch را برای این تغییر به بهترین نحو بهینه کند.

در نهایت شایان به ذکر است کلاس‌ها و آیتم‌های جدید و متنوعی به این بازی اضافه خواهد شد که اطلاعاتی دقیق راجع به این کلاس ها و آیتم ها هنوز در دسترس نیست.

کلام آخر ؛ اطلاعات جدید در مورد بازی Overwatch 2

گفته شده است Overwatch 2 بخش‌های متنوعی را در منوی خود خواهد داشت. Blizzard مدعی است که پس از انتشار این بازی پشتیبانی ای خوب به بازیکنان ارائه خواهد داد و آپدیت ها، DLC ها و Event های جدابی را در دسترس مخاطبان قرار دهد.

نهایتاً باید بگویم که استودیو بلیزارد اینترتنیمنت (Blizzard Entertainment) به طور هم زمان وظیفه‌ ساخت و انتشاز بازی Overwatch 2 را بر عهده دارد و هنوز هم پلتفرم‌ هایی که بازی Overwatch 2 برای آن ها ارائه خواهد شد مشخص نیست و تاریخ عرضه‌ این بازی مشخص نیست.


بیشتر بخوانید:

ریمستر بازی Crysis 2 در دست ساخت است ؛ در گذشته من را پیامبر خطاب می‌کردند

احتمال عرضه بازی‌ های PS4 روی Steam ؛ احتمال عرضه بازی‌ ها از پلی استیشن روی استیم

بازی های ترسناک برای اندروید و iOS ؛ وحشت متحرک در دنیای واقعی

همه چیز درباره نمایشگاه E3 ؛ هر آنچه که باید درباره نمایشگاه سرگرمی‌ های الکترونیک بدانید


نظر شما راجع به تفاوت های بازی Overwatch 2 از 1 Overwatch چیشت؟ آیا این عنوان را خریداری خواهید کرد؟ آیا برای عرضه این بازی مشتاق هستید؟ به نظر شما تبدیل حالت 6v6 به 5v5 چه تأثیری بر گیم پلی این بازی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *