بهترین مانیتور های گیمینگ 2023 از نگاه سایت فیگار

برای لذت بردن از بازی کردن با کامپیوتر شما نیاز به یک مانیتور با کیفیت مخصوص گیم دارید. در ادامه می خواهیم بهترین مانیتور های گیمینگ 2023 معرفی کنیم.

دیگر هرگز جزئیات گیم خود را از دست ندهید، از جمله ضربات مهم که به شما کمک می‌کند اجازه ندهید دشمن شما را غافلگیر کند. با بهترین مانیتور های گیمینگ 2023، می‌توانید تمام فعالیت‌ها را همزمان روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. انتخاب سخت افزاری که پشتیبانی آن قابل اعتماد باشد در حالی که در حال فعالیت هستید نیز بسیار مهم است. یکی از سخت افزارهایی که برای تبدیل شدن به یک گیمر خوب نیاز دارید، مانیتور است.

مولفه‌هایی که به گیمر شدن شما کمک می‌کنند می‌توانند شامل اندازه صفحه نمایش، وضوح تصویر و ویژگی‌های اضافی باشند. همچنین در نظر گرفتن عواملی مانند نوع پورت هایی که صفحه نمایش شما مجهز شده است نیز مفید خواهد بود.

همه‌ی مقاله‌های سخت افزار و نر افزار را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های سخت افزار و نر افزار

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023

  • خفن ترین مانیتور های گیمینگ 2023

شما می‌توانید فهرست بهترین مانیتور های گیمینگ 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
بهترین مانیتور های گیمینگ 2023

ما مجموعه‌ای از بهترین مانیتور های گیمینگ 2023 موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم تا به شما در محدود کردن گزینه‌ها کمک کنیم. این انتخاب‌ها بر اساس تجزیه و تحلیل ما از ویژگی‌های فنی و همچنین قابلیت اطمینان انجام شد. ما تعیین کرده‌ایم که روندهای فعلی بازار چگونه اجرا می‌شوند تا کارآمدترین و با کیفیت‌ترین مانیتورهای بازی را انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید:

VIOTEK GFV22CB Ultra-Compact 22-Inch 144Hz Gaming Monitor

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
برترین مانیتور های گیمینگ 2023

صادقانه‌ترین حرف این است که هیچ وقت بزرگتر مانیتور همیشه بهتر نخواهد بود. گاهی اوقات ما فضای کافی برای راه اندازی یک پرطرفدار ترین مانیتور های گیمینگ 2023 را نداریم. با این حال، راه حل این مشکل را می‌توان در مانیتور گیمینگ 22 اینچی 144 هرتزی فوق فشرده GFV22CB Viotek یافت. این صفحه نمایش زیبا با وجود اندازه استاندارد، تضمین شده است که تمام نیازهای مانیتور شخصی و حرفه‌ای شما را برآورده می‌کند.

اگرچه این هیولای کوچک تنها 22 اینچ اندازه دارد؛ اما همچنین فوق العاده سریع است (144 هرتز) و برخی از واضح‌ترین گرافیک‌هایی را که تا به حال می‌بینید را نشان می‌دهد مگر اینکه بتوانید به آینده از راه دور منتقل کنید. این مانیتور دارای هر دو فناوری AMD FreeSync و G است.

Philips 226E9QDSB 22″ Frameless Monitor

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
پرفروش ترین مانیتور های گیمینگ 2023

مانیتور های برتر گیمینگ در سال 2023 در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. همچنین می‌توانید تعداد زیادی را روی یک دیوار نصب کنید. آن‌ها را روی پایه قرار دهید و از آن‌ها به عنوان تلویزیون نیز استفاده کنید. یا حتی ممکن است بخواهید یک تنظیمات دسکتاپ ایجاد کنید تا بیشترین استفاده را از بازی‌های مورد علاقه خود ببرید. اگر ترجیح می‌دهید روی میز خود بازی کنید که این مانیتور بدون فریم 22 اینچی Philips 226E9QDSB شما را به خود علاقه‌ مند خواهد کرد. این بدان معناست که در سطحی کمتر از حد متوسط، پیکسل‌ها بسیار بالاتر از حد متوسط ​​هستند. بنابراین تصاویری واضح و سریع خواهید داشت.

Deco Gear 43″ Curved Ultrawide E-LED Gaming Monitor, 32:10 Aspect Ratio

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
مانیتور های برتر گیمینگ در سال 2023

اگر تمام تمرکز شما برای خرید مانیتور گمینگ خود است، شاید ارزش بررسی مانیتور گیمینگ 43 اینچی منحنی Ultrawide E-LED Deco Gear را داشته باشد. این مانیتور با عظمت خود، دیگر رقیبان خود را شکست می‌دهد. اندازه تکان دهنده 43 اینچی آن به ارزش فوق‌العاده‌‍ای برای تجربه بهترین بازی ها استفاده می‌شود. این مانیتور منحنی شکل بوده و باعث می‌شود که تحت تأثیر هر اتفاقی که روی صفحه‌نمایش می‌افتد، قرار بگیرید. این مانیتور خاص معادل دو نمایشگر کوچکتر است. همچنین شما می‌توانید از آن برای کار استفاده کنید و شش صفحه را به صورت همزمان مدیریت کنید.

MSI Full HD Gaming Red LED Non-Glare Super Narrow Bezel

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
پرطرفدار ترین مانیتور های گیمینگ 2023

MSI Full HD Gaming Red LED Non-Glare Super Narrow Bezel Gaming جزء پرفروش ترین مانیتور های گیمینگ 2023 است و یک گزینه فوق‌العاده برای هر کسی که نگران سؤالات فوق الذکر است ارائه می‌دهد. صفحه نمایش خمیده برخلاف اکثر محصولات بازی است و به شما این حس را می‌دهد که در حال تماشای یک تلویزیون با صفحه بزرگ هستید. مانیتور گیمینگ MSI را دوستداران بسیاری را دارد،زیرا طراحی آن خلاقانه است، ویژگی‌ها آن با بسیاری از محصولات رقابتی مطابقت دارند و از آن فراتر هستند که ارزش بسیار خوبی را برای هر گیمر جدی ارائه می‌دهد.

BenQ ZOWIE RL2755T 27 inch 1080p Gaming Monitor

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
بهترین مانیتور های گیمینگ 2023

سرمایه گذاری روی یک مانیتور بزرگ و با کیفیت می‌تواند تجربه بازی کردن شما را بسیار زنده به نظر خواهد رساند. مانیتور بازی مناسب این تجربه را امکان پذیر خواهد کرد و تصویری واقعی از هر بازی ایجاد می‌کند. مانیتور گیمینگ BenQ Zowie RL2755T 27 اینچی 1080p یکی از برترین مانیتور های گیمینگ 2023 است. با جفت کردن یک صفحه نمایش بزرگ با تصاویر با کیفیت عالی، BenQ Zowie بازی را به سطح بالایی ارتقا می‌دهد.

اگر فضایی برای یک سیستم بازی کامل در خانه خود دارید، این مانیتور انتخاب مناسبی است. برخی از گیمرها شکایت دارند که پورت های HDMI همیشه به راحتی در دسترس نیستند. محل قرار گرفتن آن‌ها را برای اتصال به سیم‌های خود سخت می‌کند؛ اما اگر بتوانید از این مشکل عبور کنید، خود مانیتور به دلیل زمان پاسخگویی و تصاویر بصری، محصول بسیار فوق‌العاده‌ای است.

Sceptre 34-Inch Curved Ultrawide WQHD Monitor

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
برترین مانیتور های گیمینگ 2023

اگر یک گیمر بسیار جدی و حرفه‌ای هستید، احتمالاً از مزایای یک نمایشگر فوق عریض مطلع هستید. این مانند داشتن یک صفحه نمایش کوچک IMAX در خانه است. اگرچه برای کار در یک اتاق گیمینگ به اندازه کافی بزرگ نیست؛ اما تجربه مشابهی با وضوح بالا و همهجانبه را به شما می‌دهد. مانیتور WQHD منحنی 34 اینچی Scepter نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مانیتور منحنی به همراه طراحی بدون فریم دید بیشتری را  به شما در حین بازی می‌دهد. با وضوح 5 میلیون پیکسلی و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه برای تغییرات رنگ و جلوه بصری، هنگام بازی با این مانیتور به سختی تاری، سایه‌ها یا تاخیر را تجربه خواهید کرد. همچنین از نمایشگر رنگی واضح و شفاف بدون از دست دادن جزئیات لذت خواهید برد.

ASUS TUF Gaming 32” 1440P Gaming Monitor

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
پرفروش ترین مانیتور های گیمینگ 2023

ASUS TUF یک نام قابل اعتماد در فناوری‌های گیمینگ است. مانیتور گیمینگ 32 اینچی ASUS TUF Gaming 1440P برای دوام بالا ساخته شده و از جدیدترین فناوری‌های بروز، همگام‌سازی و HDR برخوردار است. این مانیتور بازی TUF با نرخ تازه سازی فوق‌العاده سریع برای تجربه بازی با دید بصری واضح‌تر و سریع‌تر ساخته شده و جزء پرفروش ترین مانیتور های گیمینگ 2023 قرار گرفته است. نرخ رفرش استاندارد برای یک مانیتور دسکتاپ 60 هرتز است، در حالی که این مانیتور بازی دارای نرخ رفرش 170 هرتز بوده که توصیه شده برای گیمرهای با تجربه و حرفه ای می‌باشد.

Portable Monitor – Lepow 15.6 Inch Computer Display 1920×1080 Full HD IPS Screen USB C Gaming Monitor

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
مانیتور های برتر گیمینگ در سال 2023

گاهی اوقات زندگی ما را به مکان های دور می‌برد و آوردن سرگرمی هایمان با خود دشوار است. این مانیتور 15.6 اینچی دارای رزولوشن 1080p است و با کابل‌های HDMI و کابل های USB سازگار می‌باشد. همچنین سیستم IPS کنتراست فوق‌العاده‌ای روی صفحه نمایش به شما می‌دهد. بهترین بخش که این مانیتور را فوق‌العاده  می‌کند باریک و قابل حمل بودن آن است، بنابراین می‌توانید آن را به راحتی در یک کوله پشتی قرار دهید. این مانیتور قابل حمل Lepow جزء مانیتور های برتر گیمینگ در سال 2023 است؛ زیرا باعث می‌شود تا دسترسی شما به بازی مورد نظر به راحتی از هر کجا قابل دسترسی باشد.

شما می‌توانید این مانیتور را در هواپیما یا در ماشین حمل کنید. صفحه نمایش بزرگتر از صفحه نمایش استاندارد لپ تاپ شما است و فضای بیشتری را برای دیدن همه چیزهایی که در بازی شما اتفاق می‌افتد در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما وضوح تصویر هنوز 1080p بوده و همچنین پرکاربرد می‌باشد. شما می‌توانید این صفحه نمایش را تقریبا به هر سیستم بازی و گوشی هوشمند خود متصل کنید.

SAMSUNG 34-Inch SJ55W Ultrawide Gaming Monitor (LS34J550WQNXZA)

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
پرطرفدار ترین مانیتور های گیمینگ 2023

تلفیق دنیای کار و دنیای بازی می‌تواند یک کار دشوار می‌باشد. احتمالاً می‌خواهید توانایی پشتیبانی از تمام فعالیت‌های خود را روی یک مانیتور واحد داشته باشید، به این معنی که به ویژگی‌های مختلفی نیاز خواهید داشت. مانیتور گیمینگ 34 اینچی SJ55W سامسونگ، ترکیب کار و بازی را با ساختار برتر خود ممکن می‌سازد. صفحه نمایش بزرگ این امکان را به شما می‌دهد که در یک مکان دید بیشتری را داشته باشید و برای شما، این ممکن است به معنای فعالیت بیشتر در بازی یا پنجره‌های بیشتر برای کار باشد.

این مانیتور احتمالا پایه‌های شما را پوشش می‌دهد. این صفحه نمایش خاص دارای سرعت بالا، گرافیک ترد و نمای گسترده است. در حالی که برخی از مانیتورهای گیمینگ عریض منحنی ارائه می‌دهند، این یکی صاف است. همه عاشق تماشای یک صفحه نمایش خمیده نیستند و این همچنان تمام ویژگی‌های عالی یک صفحه نمایش بزرگ را به شما می‌دهد بدون اینکه مجبور شوید صفحه را در دستگاه جانبی خود ببینید.

Sceptre E255B-1658A 24.5″ 165Hz 144Hz 1ms AMD FreeSync Gaming LED Monitor

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023
خفن ترین مانیتور های گیمینگ 2023

گاهی اوقات تنظیم و عادت کردن مانیتورهای بزرگ واقعاً سخت است. بسیاری از گیمرها احساس می‌کنند که باید تمام تلاش خود را انجام دهند و یک صفحه نمایش 27 اینچی را تهییه کنند. اما برای به دست آوردن یک محصول عالی، نیازی به بزرگترین صفحه نمایش نیست. مانیتور گیمینگ 24.5 اینچی Sceptre’s E255B-1658A نشان می‌دهد که امکان یافتن یک صفحه با کیفیت وجود دارد. مانیتوری که بزرگ نیست و این صفحه نمایش همچنان یک تجربه بازی کاملاً فراگیر را به شما ارائه می‌دهد؛ اما لازم نیست کل اتاق شما را اشغال کند.

نرخ رفرش آن را به یک محصول بسیار رقابتی تبدیل خواهد کرد و از هرگونه تاخیر یا اشکال در حین فعالیت با شدت بالا جلوگیری می‌کند. این یک انتخاب ایده آل برای هر کسی است که بازی های سریع را دوست دارد. مانیتور گیمینگ Scepter E255B-1657 24.5 جزء پرطرفدار ترین مانیتور های گیمینگ است 2023؛ زیرا سازگار، قابل اعتماد و ایده آل برای اکثر نیازهای بازی است. اما علاوه بر قابلیت اطمینان، از فناوری ضد سوسو زدن نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای بهترین مانیتور های گیمینگ 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *