دو بخش جدید به جوایز The Game Awards اضافه خواهد شد

مراسم The Game Awards قرار است دو بخش جدید به اهدای جوایز این مراسم اضافه کند؛ اما این دسته‌بندی‌ها برای امسال در دسترس قرار نخواهد گرفت.

میزبان و تهیه‌کننده مراسم Game Awards ، «جف کیلی» گفت که در نظر دارد دسته‌بندی‌های جدیدی را به این مراسم اضافه کند. او به طور خاص در مورد بهترین بازسازی و بهترین محتوای دانلودپذیر (DLC) سخن گفت و همچنین از دیگر دسته‌بندی‌های پتانسیل‌دار نیز یاد کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بخش های جدید اهدای جوایز در مراسم The Game Awards

در جریان پرسش و پاسخ اخیر توییچ، از «جف کیلی» پرسیده شد که «آیا برنامه‌ای برای دسته‌های جوایز جدید در جوایز The Game Awards وجود دارد یا خیر؟»، او پاسخ داد:

در حالی که امسال دسته‌بندی جدیدی وجود ندارد، ایده اضافه کردن دسته‌های جدید به طور مرتب مورد بحث قرار می‌گیرد.

امسال چیز جدیدی برای ارائه دادن نخواهیم داشت. من افرادی را به صورت آنلاین دیده‌ام که می‌گویند چرا دسته بندی بهترین DLC ندارید که به نوعی شبیه دسته بازی‌های در حال تولید و عرضه است.

مراسم The Game Awards

او در ادامه افزود:

معمولاً این بازی‌های خدماتی زنده بوده‌اند؛ اما امسال Cyberpunk 2077 نامزد شد و وقتی مردم می‌پرسند چرا جزو نامزدها قرار گرفته است باید پاسخ داد که خوب زیر آن‌ها بازی پایه را با نسخه 2.0 و Phantom Liberty تا حد زیادی بهبود دادند. پس آن به نوعی باید در آن دسته باید قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بخش های جدید اهدای جوایز در مراسم The Game Awards چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: VGC


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *