تریلر بازی Skull and Bones منتشر شد

شرکت یوبیسافت به تازگی تریلر بازی Skull and Bones و زمان عرضه این اثر را منتشر کرد. گویا کمتر از 10 روز تا انتشار بازی Skull and Bones مانده است.

یوبیسافت نخستین‌بار در سال 2017 و در جریان رویداد E3 از بازی Skull and Bones رونمایی کرد. در آن زمان، این اثر قرار بود روی پلتفرم‌های نسل هشتم منتشر شود؛ اما با توجه به تاخیرهای متعددی که این بازی داشت، عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های نسل هشتم لغو شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Skull and Bones به انتشار در آمد

بازی Skull and Bones حول‌محور دزدان دریایی در دوران طلایی اقیانوس هند می‌چرخد. در این بازی، شما قادر خواهید بود برای کشتی خود یک خدمه ایجاد کنید، کشتی خود را بسازید و به دنبال به دست آوردن غنایم گران‌بها باشید.

این اثر را می‌توان به صورت تک‌نفره نیز تجربه کرد؛ اما تمرکز اصلی آن بر روی بخش چندنفره، جایی که می‌توانید در آن به صورت گروه‌های پنج نفره دور هم جمع شده و به مبارزه با یکدیگر بپردازید است. در ادامه می‌توانید تریلر Skull and Bones را تماشا کنید:

یوبیسافت می‌خواهد تا حد امکان افراد بیشتری را برای شرکت در نسخه بتای بازی Skull and Bones جذب کند. با توجه به ارزش بالای این بازی، اعتقاد داریم که نسخه بتا آن بسیار موفق خواهد بود.

اگرچه ممکن است این بازی هنوز کامل و روان نباشد؛ اما به عنوان یک نسخه بتا به بازیکنان و توسعه‌دهندگان فرصت می‌دهد تا عملکرد بازی را در یک محیط واقعی تجربه کرده و آخرین باگ‌ها را برطرف کنند. تریلر Skull and Bones مشخص کرد که این بازی در تاریخ 27 بهمن 1402 (16 فوریه 2024) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Skull and Bones چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *