بازی Helldivers 2 پرفروش‌ترین بازی استیم شد

پس از سال‌ها، پلی‌استیشن یک بازی شوتر سرویس محور منتشر کرد و بازی Helldivers 2 ، با کنار زدن رقیبان خود به صدر جدول عناوین پرفروش استیم رسیده است.

با توجه به آمارهای جدید، بازی شوتر Helldivers 2 با کنار زدن Palworld، پرفروش‌ترین بازی در پلتفرم استیم شد. این مورد نشان می‌دهد که این بازی در بازار بازی‌های رایانه‌ای عملکرد بسیار خوبی داشته است. این اثر همچنین اولین بازی انحصاری پلی‌استیشن بوده که در روز عرضه خود روی کامپیوترهای شخصی عرضه شد. این پیشرفت نشان‌دهنده این است که عملکرد آن بر پلتفرم PC نیز قابل قبول بوده و بازیکنان از آن استقبال کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Helldivers 2 پرفروش‌ترین بازی در پلتفرم استیم شد

بازی اکشن و شوتر Helldivers 2، در حالی که هنوز منتشر نشده و تنها گزینه پیش‌خرید آن در دسترس است، به صدر عناوین پرفروش‌ترین راه یافت. یک نکته درباره این بازی مهیج این است که این بازی بیش‌ترین تعداد پیش‌خرید در بین بازی‌های پلی‌استیشن 5 را نیز توانست به ثبت برساند.

هرچند آمار بازی در مقایسه با عنوان رایگان Counter-Strike 2 حرفی برای گفتن ندارد؛ اما همچنان عملکرد آن فراتر از انتظار است. این موفقیت شاید باعث شود پلی استیشن را ترغیب کند تا بازی‌های بیشتری را به صورت هم‌زمان روی PC منتشر کند. پیش‌نمایش و تجربه‌های اولیه بازی، نشان‌دهنده یک عنوان امیدوارکننده هستند، با این حال، نقدهایی درباره Helldivers 2 هنوز منتشر نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Helldivers 2 چیست؟ آیا شما این بازی را پیش‌خرید کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: softonic


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *