تریلر بازی The Outlast Trials منتشر شد

امروز تریلر بازی The Outlast Trials به انتشار رسید. داستان این بازی هیجان انگیز و جذاب در دوران جنگ سرد اتفاق خواهد افتاد.

داستان بازی مهیج و اکشن The Outlast Trials، در دوران جنگ سرد اتفاق می‌افتد. بازیکنان در نقش انسان‌هایی که توسط شرکت Murkoff ربوده شده‌اند، قرار می‌گیرند و برای بقا در مقابل تهدیدها می‌جنگند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی The Outlast Trials به انتشار درآمد

بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌ نفره یا در تیم‌های حداکثر چهار نفره، به تجربه بازی بپردازند. ماموریت‌های بازی شامل دو بخش می‌شود، اهداف Trials که بیشتر بر روی داستان تمرکز دارند و چالش‌های MK که کوتاه‌تر هستند و به صورت تصادفی در نقشه‌های مختلف بازی قرار دارند.

در ادامه می‌توانید تریلر The Outlast Trials را مشاهده کنید:

در بازی The Outlast Trials، بازیکنان در نقش انسان‌هایی قرار می‌گیرند که به شدت شکنجه شده و آزمایش‌های مرگباری را تحمل می‌کنند. آن‌ها باید به دنبال راهی برای فرار باشند، در حالی که توسط هیولاهای وحشتناکی تعقیب می‌شوند.

گیم‌پلی مهیج بازی The Outlast Trials علاوه بر فرار و مخفی شدن از دشمنان تعقیب‌کننده، شامل استفاده از ابزارهای گوناگون برای کور کردن یا انحراف دشمنان و احیای هم‌تیمی‌ها است. همچنین، بازیکنان با کامل کردن ماموریت‌های مختلف در بازی می‌توانند پیشرفت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی The Outlast Trials چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *