کنسول دستی MSI Claw برای رویارویی با Steam Deck آماده شده است

کنسول دستی MSI Claw به بازار عرضه شد و آماده رقابت با کنسول دستی پرطرفردار یعنی استیم‌دک (Steam Deck) از شرکت «ولو» (Valve) است.

کنسول دستی MSI Claw که در رویداد «CES» امسال معرفی شد، با یک پردازنده Core Ultra ارائه می‌شود. این کنسول دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی FHD 1080p با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است که 100 درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. همچنین از تریگرها و جوی استیک‌های Hall Effect استفاده می‌کند که دریفت را برطرف می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کنسول دستی MSI Claw آماده روبرو شدن با SteamDeck است

هم اکنون کنسول دستی MSI Claw برای خرید در وبسایت رسمی خود آماده سفارش است و با پردازنده Core Ultra 5-135H، 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 و 512 گیگابایت PCIe Gen 4 SSD با قیمت 700 دلار عرضه می‌شود. دو مدل با مشخصات بالاتر نیز در راه هستند که مدل اول با پردازنده Core Ultra 7-155H با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD به قیمت 750 دلار و دیگری فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت به قیمت 800 دلار بفروش می‌رسد.

کنسول دستی MSI Claw

هر دو مدل قابل پیش‌خرید در وبسایت «Newegg» هستند و در تاریخ 15 مارس (25 اسفند) عرضه خواهند شد. خریداران از طریق سایت «Newegg» یک نسخه رایگان از بازی Skull & Bones و یک ماه اشتراک رایگان «Xbox Game Pass» را نیز دریافت خواهند کرد. MSI Claw به‌عنوان یکی از جدیدترین رقیب بین کنسول‌های دستی مانند Asus ROG Ally، Lenovo Legion Go و Steam Deck شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ کنسول دستی MSI Claw چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *