بازی Marvel Rivals معرفی شد

به تازگی اطلاعات مختلفی درباره بازی جدید مارول در فضای مجازی در حال گسترش بود و اکنون شاهد رونمایی رسمی از بازی Marvel Rivals هستیم.

این بازی با نام Marvel Rivals عرضه خواهد شد و یک بازی تیراندازی چندنفره با حالت 6 در برابر 6 است. علاوه بر این، شخصیت‌های برجسته مارول از جمله «هالک»، «آیرون‌من»، «اسپایدرمن»، «دکتر استرنج» و چندین قهرمان دیگر در آن به صحنه خواهند رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


معرفی بازی Marvel Rivals

یک نکته جالب و متفاوت در مورد این بازی نسبت به لیک‌های امروز وجود دارد و این درباره آن است که هیچ اطلاعاتی درباره نسخه کنسولی آن منتشر نشده و تا به حال فقط تاییدیه نسخه پی‌سی بازی Marvel Rivals را داشته‌ایم. طبق برنامه، نسخه آلفای بازی قرار است به زودی برای بازیکنان پی‌سی در دسترس قرار گیرد.

بازی Marvel Rivals

شرکت «NetEase Games»، کمپانی بزرگ چینی، مسئول توسعه این بازی است و اعلام کرده که از طریق به‌ روز‌رسانی‌های منظم و بزرگ، دنیا و بازی مارول رایوالز را گسترش خواهد داده و آن را به یک اثر مهم در دسته‌بندی خود تبدیل خواهد کرد. با توجه به لیک‌های قبلی، ما مطلع هستیم که حداقل 16 شخصیت در بازی حضور خواهند داشت و بازی به صورت رایگان قابل دسترسی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی معرفی بازی Marvel Rivals چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *