تریلر سریال The Sympathizer منتشر شد

به تازگی تریلر سریال The Sympathizer که اولین تیزر آن در 12 آوریل 2023 منتشر شد، در فضای مجازی و سایت‌های خبررسانی به انتشار رسید.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Vulture»، «رابرت داونی جونیور» ممکن است به تازگی عنوان برنده اسکار را بر تن کرده باشد، اما این ستاره اوپنهایمر برای فیلم همدرد «پارک چان ووک» تمام ظاهر خود را از دست داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال The Sympathizer

این مینی‌سریال بر اساس رمان همدرد اثر «ویت تان نون»، برنده جایزه «پولیتزر»، توسط استودیو «A24» و شبکه «HBO» ساخته شد. داستان این رمان بر یک جاسوس فرانسوی-ویتنامی متمرکز است که در دهه 1970 میلادی در ارتش ویتنام جنوبی خدمت می‌کند و سپس به آمریکا تبعید می‌شود.

ماموریت او این است که فعالیت‌های یک ژنرال که در تلاش برای جمع آوری نیروها به منظور بازپس‌گیری ویتنام از دست کمونیست‌ها بوده را گزارش کند. این جاسوس در ادامه به عنوان مشاور یک فیلم هالیوودی درباره جنگ ویتنام فعالیت می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر The Sympathizer را مشاهده کنید:

اولین تیزر یک سال زودتر از اولین نمایش در تاریخ 14 آوریل 2024، در 12 آوریل 2023 منتشر شد. با در نظر گرفتن موقعیت ارزنده یکشنبه شب، اپیزودها به طور همزمان در شبکه «Max» منتشر می‌شوند. از دیگر بازیگران می‌توان «فرد نگوین خان»، «توآن لی»، «نگوین کائو کی دوین» و «ساندرا اوه» را نام برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Sympathizer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Vulture


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *