بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ : از ۱۰ تیر تا ۹ مرداد (قسمت دوم)

در این نوشتار قصد داریم بهترین بازی‌های جدید که بزودی برای PC و انواع کنسول‌های بازی منتشر می‌گردند را به شما معرفی نماییم، با نوشتار بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ (قسمت دوم) با ما در فیگار همراه باشید.

همانطور که در قسمت اول مطلب بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ میلادی به عرض‌تان رساندیم در این سری نوشتار ها قصد داریم بهترین و جدیدترین بازی هایی که در بازه ۱۰ تیر تا ۹ مرداد (یا در واقع ماه جولای سال ۲۰۲۱) منتشر می گردند را به شما معرفی کنیم.

با ما در فیگار در بررسی این بازی‌ها همراه باشید تا هیچکدام از این بازی های جذاب را از دست ندهید.

در ابتدا قصد داریم یکی از بازی های جدید کامپیوتر، بازی های جدید PS5 ، بازی های جدید PS4 ، بازی های جدید Xbox Series X ، بازی های جدید Xbox Series S ، بازی های جدید Xbox One و بازی های جدید Nintendo Switch را به شما معرفی نمایم.

بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱

از ۱۰ تیر تا ۹ مرداد (قسمت دوم)

در ادامه فهرستی از مطالبی که در نوشتار بازی‌های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ با آن رو به رو خواهید شد آورده شده است:

  • بازی Cris Tales
  • ریمستر بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD
  • بازی Sniper Elite VR
  • بازی Death’s Door
  • بازی Last Stop
  • کلام آخر

بازی Cris Tales

بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های جدید PS5
بازی های جدید PS5

این بازی بالاخره پس از تاخیری طولانی مدت از زمانی که باید منتشر می‌گشت (آذر سال ۱۳۹۹) در تاریخ ۲۰ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی معادل ۲۹ تیر سال ۱۴۰۰ شمسی برای پلتفرم‌های یاد شده منشتر خواهد گشت.

این بازی که ساخته استودیویی کلمبیایی به نام Dreams Uncorporated است، یک بازی در سبک JRPG همانند بازی‌های کلاسیک این سبک یعنی Final Fantasy VI و Chrono Trigger خواهد بود.

داستان خیالی این بازی که به گفته کمپانی سازنده چیزی مانند یک “نامه عاشقانه” است، بر محوریت شخصیت اصلی این بازی یعنی Crisbell است.

این بازی داستان Crisbell را در هر سه زمان گذشته، حال و آینده به طور همزمان روایت می‌کند و تلاش او در شکست دادن و نقشه بر آب کردن نقشه‌های ملکه‌ای بدجنس که سعی دارد دنیا را نابود کند را به تصویر می کشد.

گیم‌پلی این بازی شامل مبارزات نوبت محور (Turn-based) دو بعدی می‌شود و شما را در کل به مدت ۲۰ ساعت در نقاط مختلف مپ این بازی که با قایق یا هواپیما می‌توانید در آن سفر کنید، سرگرم می‌کند.

در رابطه با گرافیک این بازی نیز باید گفت، زحمت زیادی برای آن کشیده شده است چرا که انیمیشن‌‌های این بازی با دست کشیده شده اند و زمان زیادی هم برای این کار صرف شده است، ولی این زحمات به هدر نرفته است و این بازی گرافیک زیبایی را در مقابل چشمان گیمر‌ها قرار می‌دهد تا آنان در حین لذت بردن از محتوای گیم‌پلی و داستانی آن از جلوه‌های بصری بی نظیر آن نیز لذت ببرند.

همانطور که به آن اشاره شد این بازی برای اکثر پلتفرم های محبوب از کامپیوتر، پلی‌استیشن‌ها، ایکس باکس‌ها گرفته تا کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۹ تیر منشتر خواهد شد.

حرف از نینتندو سوییچ شد و گفتی است، بازی بعدی‌ای که قصد معرفی آن را داریم یکی از بازی‌های جدید Nintendo Switch است که بدون شک کمتر نینتندو بازی است که با آن آشنایی نداشته باشد یا عاشق تجربه آن نباشد.

ریمستر بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های جدید Nintendo Switch
بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های جدید Nintendo Switch

یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایز‌های کنسول نینتندو بدون شک سری‌بازی های The Legend of Zelda هستند و این فرنچایز در سی و پنجمین سالگرد خود قصد بر ساخت نسخه ریمستر شده یکی از بازی‌های محبوب خود یعنی The Legend of Zelda: Skyward Sword را دارد.

این بازی که در تاریخ ۱۶ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی معادل با ۲۵ تیر سال ۱۴۰۰ شمسی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد گشت، ریمستری از بازی محبوب کنسول Wii که در سال ۲۰۱۱ منشتر گشت خواهد بود که یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تا به حال برای آن کنسول منتشر شده است.

اگر نسخه ۲۰۱۱ این بازی را بازی کرده اید، انتظار تغییر به خصوصی نباشید، اما در عین حال شما را مژده می‌دهیم که تغییراتی مثبت در کنترل‌ پذیری بهتر این بازی صورت گرفته است که تجربه شما را از این بازی به مراتب بهبود خواهد بخشید؛ همچنین، همان‌طور که از نسخه ریمستر یک بازی انتظار می‌رود گرافیک آن به طرز ملموسی بهبود یافته است و شما قادر خواهید بود از ویژگی‌های بصری آن بیش از پیش لذت ببرید.

دو حالت برای کنترل کاراکتر در گیم‌پلی این بازی به آن اضافه شده است که اولین آپشن استفاده از دکمه های کنترلر نینتندو سوییچ است و آپشن بعدی استفاده از دکمه ها و دکمه های موشن در کنار هم است که بدون در نظر گرفتن ترجیح شما از هر یک از این روش‌ها باید گفت هر کدام از این روش‌ها کنترل پذیری خیلی بهتری از کنترلر کنسول Wii به شما خواهد داد.

در ادامه قصد داریم یکی از بهترین بازی های جدید کامپیوتر و بازی های جدید PS4 را برای VR بازان این پلتفرم‌ها معرفی کنیم.

بازی Sniper Elite VR

بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های جدید PS4
بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های جدید PS4

بازی Sniper Elite VR که برای چندین نوع از دستگاه‌های VR که شامل

Oculus ، PSVR و SteamVR می شوند، منتشر خواهد شد.

این بازی اولین بازی ساپورت کننده از قابلیت VR از کمپانی سازنده آن یعنی Rebellion است که تا به حال از این کمپانی منتشر شده است.

این بازی که یک بازی مجزا (Stand-alone) است که در آن وظیفه دارید با گروه مقابه با فاشیست‌های ایتالیایی در شکست این فاشیست‌ها در جنگ جهانی دوم همکاری کنید.

کمپین تک نفره این بازی همان المان‌هایی که این بازی به آن ها مشهور است را برای‌تان ارائه می‌کند. گیم‌پلی مخفی‌کاری و استتار محور، جابه‌جایی آزاد و یک دوربین X-Ray که در تمامی ۱۸ مرحله از این بازی که در جزیره سیسیلی صورت می‌گیرد، قابل بهره‌گیری اند.

اگر دستگاه VR دارید و از تجربه بازی های VR لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی را از دست ندهید.

این بازی در تاریخ ۸ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی معادل ۱۷ تیر سال ۱۴۰۰ شمسی برای پلتفرم‌های کامپیوتر و PS4 منتشر خواهد شد.

در ادامه این نوشتار سعی داریم یکی از بازی های جدید کامپیوتر ، بازی های جدید Xbox Series X ، بازی های جدید Xbox Series S ، بازی های جدید Xbox One را برای شما معرفی کنیم.

بازی Death’s Door

بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های جدید Xbox One
بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های جدید Xbox One

بازی Death’s Door که جدیدترین بازی است که یک استودیو Acid Nerve دو نفره است که با بازی ای بنام  Titans souls در سال ۲۰۱۵ به شهرت رسید.

داستان فانتزی این بازی اکشن حول محور کاراکتری شمشیر به دست است که Crow نام دارد و این شخص باید روحی که دزدیده شده است را با نبرد موجودات عظیم و غول آسایی به نام “Tyrants” یا ظالمان در طی ماجراجویی‌های خود پس بگیرد.

سیستم نبرد و مبارزات این بازی که بر محوریت شمشیر زنی و استفاده از جادو است را باید مدیون بازی ای همچون Zelda بدانیم چرا که از آن در این بازی الهام گرفته شده است، اما در عوض ترکیب تاریکی، شوخ طبعی و طنز، سختی بازی و با مزه بودن آن المانی خاص و منحصر به فرد در این بازی است.

این بازی گرافیک زیبایی هم دارد و اگر این سبک از بازی‌های اشکن را دوست دارید این بازی بهترین بازی است که در بازه ۱۰ تیر تا ۹ مرداد در این سبک منتشر خواهد شد.

در واقع این بازی در تاریخ ۲۰ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی معادل با ۲۹ تیر ۱۴۰۰شمسی برای پلتفرم های کامپیوتر، Xbox Series S، Xbox Series X و Xbox One منتشر خواهد شد.

در ادامه به معرفی آخرین بازی از این قسمت از بازی هایی که در بازه مذکور منتشر خواهند گشت خواهیم پرداخت که یکی از بهترین بازی های جدید کامپیوتر، بازی های جدید PS5 ، بازی های جدید PS4 ، بازی های جدید Xbox Series X ، بازی های جدید Xbox Series S ، بازی های جدید Xbox One و بازی های جدید Nintendo Switch که در ماه جولای سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد شد.

بازی Last Stop ؛ بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱

بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های جدید کامپیوتر
بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ بازی های جدید کامپیوتر

جدیدترین بازی از ناشری به نام Annapurna Interactive که یکی بهترین ناشران بازی های سبک ایندی در سال های اخیر بوده است، Last Stop نام دارد.

بازی لست استاپ بازی است که می‌توان آن را “سینماتیک” خطاب کرد که تنها وجه شبه آن با بازی Virginia از همین ناشر است (بازی Virginia عنوان موفقی بود و جایزه‌ بافتا را برای بهترین موسیقی در یک بازی به علاوه جایزه بهترین نویسندگی در یک بازی را از انجمن نویسندگان در سال ۲۰۱۷ کسب کرد و نامزد جایزه‌های دیگری نیز شد.)

بازی لست استاپ یک بازی سینگل پلیر و تک نفره است که در آن شما از دید سوم شخص به ماجراجویی‌های خارق العاده ای می پردازید.

شما در این بازی با سه کاراکتر مختلف بازی خواهید کرد و نقش یک پدر، یک بیزنس وومن (زن تاجر/ کار آفرین و امثال این شغل ها) و یک بچه دبیرستانی را ایفا خواهید کرد.

داستان این بازی در لندن در زمان حال و عصر فعلی اتفاق می‌افتد و به نظر می‌رسد در این داستان مرموز و پر معما، داستان این سه کاراکتر سلسله وار و با ترتیبی خاص اتفاق می‌افتد اما در نهایت شاهد سه داستان متفاوت در اواخر بازی خواهید بود.

گیم‌پلی این بازی شامل ترکیب دیالوگ های متنوع (با ساعات زیادی ویس اکتینگ یا بازیگری صدا و زحمت فراوانی که برای این جنبه از بازی کشیده شده است)، جست‌و‌جو و کاوش و مینی گیم های مختلف می‌شود و ترکیب این المان ها به جذابیت آن می‌افزاید.

در رابطه با جنبه موسیقیایی این بازی نیز باید گفت موسیقی‌ای در حد یک ارکستر به گوش‌هایتان خواهد رسید و از طنین و آوای آن لذت خواهید برد.

اگر از این سبک از بازی های تریلّر (Thriller)، چند کاراکتره، تخیلی و خارق العاده و مرموز خوشتان می‌آید ما این بازی را که در تمامی پلتفرم های محبوب می‌توانید آن را بازی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این بازی در تاریخ ۲۲ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی معادل با ۳۱ تیر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی منتشر خواهد شد.

کلام آخر ؛ بازی های جدید هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱

این قسمت از نوشتار جدیدترین بازی‌هایی که به زودی در ماه جولای سال ۲۰۲۱ منتشر می‌گردند نیز به پایان رسید اما قسمت سوم و نهایی بهترین و جدیدترین بازی‌هایی که شما در ماه جولای ۲۰۲۱ میلادی معادل با ۱۰ تیر تا ۹ مرداد سال ۱۴۰۰ شمسی قادر به تهیه و بازی کردن آن‌ها خواهید بود ادامه دارد، پس همچنان برای مطالعه درباره این بازی‌های جدید و عالی و از دست ندادن تجربه آن‌ها با ما در فیگار همراه بمانید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به این بخش از نوشتاری که در آن به بهترین بازی های جدید کامپیوتر، بازی های جدید PS5 ، بازی های جدید PS4 ، بازی های جدید Xbox Series X ، بازی های جدید Xbox Series S ، بازی های جدید Xbox One و بازی های جدید Nintendo Switch می پردازیم چیست؟ کدام بازی برای شما جذاب تر واقع شد؟ کدامیک از این بازی ها را دانلود خواهید کرد؟

پاسخ این سوالات و هرگونه نظرات خود را با ما در فیگار به اشتراک بگذارید.

منتظر مشارکت‌ و شنیدن نظراتتان گرمتان درباره این بازی‌ها هستیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *