جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ از ۱۰ تیر تا ۹ مرداد (قسمت اول)


در این نوشتار قصد داریم بهترین بازی‌های جدید که بزودی برای PC و انواع کنسول‌های بازی منتشر می‌گردند را به شما معرفی نماییم، با نوشتار جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ با ما در فیگار همراه باشید.

اگر شما گیمری هستید که به دنبال تجربه‌ی بازی‌های جدید است و علاقه‌مندید برترین و بهترین بازی‌ هایی را که در ماه ژوئیه ۲۰۲۱ میلادی (معادل با ۱۰ تیر الی ۹ مرداد ۱۴۰۰ شمسی) منتشر می‌شوند را تجربه نمایید، با ما در ادامه نوشتار همراه باشید تا بروزترین، جدیدترین و بهترین بازی‌هایی را که در بازه مذکور منتشر می‌شوند به شما معرفی نماییم.

در واقع، ما در نوشتاری که آن را مطالعه می‌کنید بهترین بازی‌ هایی که بزودی منشتر خواهند شد را جمع‌آوری کرده‌ایم، پس تا آخر این نوشتار با ما همراه باشید تا هیچ‌کدام از این عناوین جداب از قلم نیفتند.

این بازی ها جدیدترین بازی های کامپیوتر ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series X ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series S ، جدیدترین بازی‌ های Xbox One ، جدیدترین بازی‌های PS4 ، جدیدترین بازی های PS5 و جدیدترین بازی های Nintendo Switch را شامل می‌شوند.

جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱

از ۱۰ تیر تا ۹ مرداد

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار جدیدترین بازی هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد به شرح زیر است:

  • بازی Resident Evil Reverse
  • بازی Pokémon Unite
  • بازی A Plague Tale: Innocence
  • بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
  • بازی F1 2021
  • بازی Orcs Must Die! 3
  • بازی Tribes of Midgard
  • بازی The Ascent

بازی Resident Evil Reverse

جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی‌ های کامپیوتر
جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های کامپیوتر

بازی Resident Evil Re:verse که قرار بود به عنوان یک اد-آن (add-on) همانند یک DLC و بسته الحاقی در ماه مه میلادی ۲۰۲۱ که گذشت همراه با بازی Resident Evil Village منتشر گردد به زودی و در ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

این عنوان یک بازی مالتی‌پلیر است و به هنگام انتشار بازی Resident Evil Village آماده نبود ولی توسعه دهنده این بازی یعنی کپکام (capcom) وعده داده است که آن را در یکی از روزهای ماه ژوئیه منتشر نماید (این عنوان برای کسانی که بازی Resident Evil Village را خریداری کرده باشند، رایگان خواهد بود اما کسانی که کنسول‌های PS5 و یا Xbox Series X دارند ورژن “نسل قبل” را دریافت خواهند کرد چرا که این بازی هنوز برای کنسول‌های یاد شده بهینه نشده و یک بازی نسل جدید محسوب نمی‌شود).

بازی Resident Evil Re:verse بازی مالتی‌پلیری است مچ‌های ۵ دقیقه‌ای که در آن ۶-۴ رقیب، کاراکتر‌های مختلفی از فرنچایز رزیدنت ایول را در مچی با تم ترسناک و بقا به نام “revenge match” کنترل می کنند که از این کاراکتر‌ها می‌توان از لیون کندی، کلر ردفیلد و جیل ولنتاین یاد کرد.

این بازی در پلتفرم‌های PC، Playstation, Xbox One قابل نصب و اجرا خواهد بود.

در ادامه به معرفی بازی جذاب که در رده بازی‌های جدید اندروید، بازی های جدید آیفون و بازی های جدید Nintendo Switch قرار می‌گیرد، خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید.

Pokémon Unite

جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های PS5
جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های PS5

بازی Pokémon Unite که برای کنسول نینتندو Switch و گوشی‌های موبایل منشتر خواهد شد یک بازی رایگان در سبک استراتژی و موبا (MOBA) به عنوان اسپین آفی (Spinoff)  از شرکت پوکمون خواهد بود که زودتر از بازی اصلی این کمپانی یعنی Pokémon Brilliant Diamond and Shining Pearl که در پاییز خواهد منتشر شد.

این بازی که تاربخ انتشارش هنوز به طور مشخص نیست قرار است در ماه ژوئیه پیش رو منتشر گردد.

در این بازی دو تیم از بازیکنان به صورت 5v5 در مپ مختلف به رقابت می‌پردازند و تلاش بر شکست یکدیگر می‌کنند. این بازی نیز همانند سایر بازی‌های موبا نظیر League of Legends و SMITE به همکاری و Team Work بالا برای پیروز گشتن در هر مچ نیاز دارد.

در این بازی هر پوکمون که انتخاب شده است یکی از ۴ نقش (Role) موجود را انتخاب می‌کند و در ازای آن یک “move” خاص بازی Pokémon Unite  را دریافت می‌کند و در ادامه بازی و با پیشرفت در آن مچ قادر خواهد بود که توانایی (Ability) های جدیدی را باز کند.

این بازی توسط کمپانی Timi که زیر مجموعه‌ای از کمپانی Tencentاست توسعه داده شده است. لازم به ذکر است مشارکت تنسنت در توسعه این بازی واکنش منفی هواداران دنیای پوکمون را به همراه داشته و دلیل آن برآورده نشدن انتظارات آن‌ها بعد از وعده‌ وعید‌های اغراق آمیز کمپانی پوکمون از بازی‌ای که در آن زمان نامی از آن معلوم نبود است (با توجه به آنچه که در فضای مجای حول محور این موضوع وجود دارد، هواداران پوکمون انتظار ریمستر یا ریمیک یکی از بازی‌های قبلی و محبوب این فرنچایز یا بازی جدیدی در سبک RPG از بازی‌های اصلی این سری‌بازی را داشتند ولی در عوض یک Spinoff دریافت کردند) حتی بعضی کاربران فضای مجازی کامنت‌هایی نظیر “اگر این بازی هم یک League of Legends” دیگر باشد هیچ‌وقت این را به LOL ترجیح نخواهیم داد گذاشته اند که این کامنت لایک‌های بسیاری خورده است.

با این حال، این بازی هنوز هم پتانسیل زیادی برای تبدیل گشتن به بازی‌ای با گیم‌پلی و مکانیک های جذاب و لذت بخش را دارد و از بک گراند و لور قوی پوکمون نیز بهره‌مند است و اگر به دنبال بازی‌ای در سبک موبا برای گوشی‌های موبایل یا کنسول نینتندو سوییچ‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هنگام انتشار این بازی آن را دانلود کرده و از تجربه آن لذت ببرید.

در عنوان بعدی‌ای که بررسی خواهیم کرد به بررسی بازی‌ای که در زمره جدیدترین بازی های کامپیوتر ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series X ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series S ، جدیدترین بازی‌ های Xbox One ، جدیدترین بازی‌های PS4 ، جدیدترین بازی های PS5 و جدیدترین بازی های Nintendo Switch قرار می گیرد، خواهیم پرداخت.

بازی A Plague Tale: Innocence

جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های Xbox Series X
جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های Xbox Series X

این بازی که در سال ۲۰۱۹ برای PC و کنسول‌های نسل قبل منتشر گشت و رتبه و امتیاز خوبی در نقد ها کسب کرد، حال باری دیگر برای کنسول‌های نسل جدید یعنی Xbox Series X، Xbox Series S و Playstation 5 و Nintendo Switch با کیفیت 4k در کنسول‌های جدید و در ورژنی به نام Cloud Edition  در سوییچ قبل Sequel و ادامه دهنده این بازی یعنی A Plague Tale: Innocence منتشر خواهد گشت. این بازی تک نفره که برمحوریت ترس و وحشت است، استتار و حل پازل را در فضایی تیره و تار مخلوط و میکس می‌کند.

داستان این بازی در سال ۱۳۴۹ اتفاق می‌افتد زمانی که دخترجوانی به همراه برادر کوچکش باید از شر موش‌ها، مفتشین مذهبی و موجودات ارعاب آمیز خلاص شوند و با آن‌ها مقابله کنند.

اگر به بازی‌هایی در سبک ترسناک و بقا علاقه‌مندید و به دنبال جدیدترین بازی های PS5 و یا جدیدترین بازی های Xbox Series X یا Xbox Series S هستید ما نصب و بازی کردن این بازی را به شما توصیه می‌کنیم. این بازی در تاریخ ۶ ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی معادل با ۱۵ تیر سال ۱۴۰۰ شمسی بر روی پلتفرم‌های یاد شده در دسترس خواهد بود.

در عنوان بعدی‌ای که بررسی خواهیم کرد به بررسی بازی ای که یکی از جدیدترین بازی های کامپیوتر و جدیدترین بازی های Nintendo Switch محسوب می‌شود خواهیم پرداخت.

بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های Nintendo Switch
جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های Nintendo Switch

بازی Monster Hunter Stories که در سال 2017 برای Nintendo 3DS منتشر گشت، اسپین آفی از سری‌بازی‌های Monster Hunter fantasy action/RPG از کمپانی Capcom بود، اما در حال حاضر این بازی قرار است Sequel و ادامه داستان خود یعنی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin  را در کنسول Nintendo Switch و همچنین PC داشته باشد.

گیم‌پلی این بازی مشابه بازی قبلی این سری‌بازی خواهد بود، اما از Monster های بیشتری بهره‌مند خواهد بود (که کاراکتر شما (رایدر) آن‌ها را اهلی کرده و به منظور جابه‌جایی از آن‌ها به عنوان مرکب استفاده خواهد کرد).

همچنین کامبت و سیستم مبارزه این بازی بهبود یافته و در عین حال گرافیک و جلوه‌های بصری آن بهتر شده و از ظاهر بچه‌گانه آن کاسته شده است.

داستان بازی بر محوریت ناپدید شدن ناگهانی Rathalos که نوعی اژدها یا اصطلاحا Wyvern است و شما ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌توانید این بازی را به صورت Single-Player و Competitive و Co-op بازی کنید.

این بازی در ۹ ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی معادل با ۱۸ تیر سال ۱۴۰۰ شمسی برای PC و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.

در عنوان بعدی ای که به شما معرفی خواهیم کرد، یکی از بهترین و جدیدترین بازی های کامپیوتر ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series X ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series S ، جدیدترین بازی‌ های Xbox One ، جدیدترین بازی‌های PS4 ، جدیدترین بازی های PS5 و جدیدترین بازی های Nintendo Switch را در سبک ماشین سواری به شما معرفی خواهیم نمود.

بازی F1 2021

جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های کامپیوتر
جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های کامپیوتر

این بازی که گواهی فرمول یک را دارد اولین بازی است که با این ویژگی پس از ۲۰ سال توسط EA Sports توسعه داده شده است این همچنین اولین بار است که این سری‌بازی ها بر روی کنسول‌های نسل جدید  یعنی PS5، Xbox Series X و Xbox Series S ارائه می‌گردند (این بازی همچنین بر روی PC قابل نصب و اجرا است). به غیر از مود‌های قبلی که از بازی‌های قبل وجود دارند مثل مود Career، استوری مود و مود داستانی‌ای به نام “Braking Point” نیز وجود دارد که تلاش شما و تیم‌تان در رسیدن از سطح F2 به F1 را به تصویر می‌کشد.

در عنوان بعدی‌ای که برای شما در نظر گرفته ایم یکی از جدیدترین بازی های کامپیوتر ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series X ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series S ، جدیدترین بازی‌ های Xbox One و جدیدترین بازی‌های PS4 را در سبک تاور دیفنس و دفاع قلعه معرفی خواهیم کرد

بازی Orcs Must Die! 3 ؛ جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱

جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های PS4
جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های PS4

این بازی که برای اولین بار سال پیش منتشر گشت، بازی‌ای انحصاری برای Google Stadia بود.

اما امسال این بازی محبوب سبک دفاع قلعه برای پلتفرم‌های محبوب یعنی PC، PS4، Xbox Series X، Xbox Series S و Xbox one می‌آید.

شما می‌توانید در این بازی به صورت تک نفره یا Co-Op دو نفره  به جنگ با لشگری از Orcها که حال از لشگر‌های بازی‌های قبلی این سری‌بازی‌ها بزرگتر است بپردازید.

یک مود داستانی جدید، سلاح‌های جدید و مود جدیدی به نام Scramble mode در این بازی وجود خواهند داشت که در Mode Scramble ارک‌ها به گونه‌ای تکامل می‌یابند که تاکتیک‌های دفاعی شما را دور بزنند تا شما راه و روش خود را در مقابله با آن‌ها تغییر دهید که خود بر چالش بازی می‌افزاید.

جدیدترین بازی های کامپیوتر ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series X ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series S ، جدیدترین بازی‌ های Xbox One ، جدیدترین بازی‌های PS4 ، جدیدترین بازی های PS5 و جدیدترین بازی های Nintendo Switch را در سبک ماشین سواری به شما معرفی خواهیم نمود.

در عنوان بعدی ای که به آن خواهیم پرداخت یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین بازی های کامپیوتر ، جدیدترین بازی‌های PS4 و جدیدترین بازی های PS5 را در سبک بقا را به شما معرفی خواهیم کرد.

بازی Tribes of Midgard

جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های کامپیوتر
جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های کامپیوتر

بازی Tribes of Midgardیک بازی کاملا جدید از کمپانی کانادایی به نام Norsfell که کاوش و جست‌وجو، ساخت آیتم، مبارزه، بقا و سایر المان های سبک RPG را با هم ادغام می‌کند و در دنیایی در تم افسانه های نورس (افسانه‌های مردم اسکاندیناوی) آن را پیاده‌سازی کرده و به آن جان می‌بخشد.

شما در این می‌توانید به صورت تک نفره یا Co-op تا ظرفیت ده نفر بازی کنید و هدف شما نجات میدگارد (زمین در افسانه‌های نورس) از شر موجودات افسانه‌ای که گاهاً غول آسا نیز هستند، است. این موجودات تلاش دارند Ragnarok که از آن به نام فرجام خدایان یا آخرالزمان یاد می‌شود را رقم بزنند.

مکانیکی در این بازی به نام Dynamic Scaling یا مقیاس‌گیری پویا در این بازی دارد که با توجه به تعداد پلیر‌هایی که در یک مبارزه شرکت می‌کنند دشمنان و تعدادشان تغییر می‌کنند یعنی اگر بازیکنی به مبارزه بپیوندند دشمنان زیاد و اگر بازیکنی از مبارزه کاسته شود، تعداد دشمنان نیز کم می‌شود.

دنیای این بازی تدریجا generate و تولید می‌شود به این معنی که کاوش و جست‌وجو در این بازی حائز اهمیت زیادی است.

این بازی نه بر محوریت شما بلکه بر محوریت Yggdrasil که به عنوان درخت جهان و درخت زندگی در افسانه‌های نورس اطلاق می‌شود است که در وسط روستای شما قرار دارد (در افسانه های نورس بر روی این درخت ۹ دنیا وجود دارد که یکی از آن‌ها میدگارد یا زمین و سرزمین انسان هاست). در واقع با مردن شما بازی تمام نمی‌شود که این یک روش غیر معمول برای بازی‌های بقا است. به‌جای آن شما دوباره در روستایتان ری‌اسپان خواهید شد، اما اگر درخت زندگی یعنی ایگدراسیل از بین برود شما و بازیکنان هم تیمی‌تان بازی را خواهید باخت.

این بازی تلفیقی از بازی Minecraft و Diablo خواهد بود و سیستم کرفت و ساخت آیتم و ساختمان‌های دفاعی در این بازی از اهمیت زیادی برخودار است.

این بازی در ۲۷ جولای (ژوئیه) سال ۲۰۲۱ معادل با ۵ مرداد ۱۴۰۰ برای PS4، PC و PS5 منتشر خواهد گشت.

و اما در آخرین بازی این قسمت از نوشتار جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ قصد داریم یکی از بهترین و جدیدترین بازی های کامپیوتر ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series X ، جدیدترین بازی‌های Xbox Series S و جدیدترین بازی‌ های Xbox One را به شما معرفی کنیم. به قول انگلیسی زبانان Last but not least

بازی The Ascent

جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های Xbox One
جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ ؛ جدیدترین بازی های Xbox One

داستان بازی The Ascent که توسط استدیوی سوئدی به نام Neon Giant به طور اختصاصی برای مایکروسافت (یعنی PC های با OS ویندوز، Xbox One و Xbox Series X و Xbox series S) توسعه داده شده است، در یک شهر عظیم که توسط یک شرکت عظیم به نام The Ascent group اداره ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود، اتفاق می‌افتد. این شرکت صاحب همه چیز و همه کس در این شهر است ولی در یک اتفاق ناگهانی این کمپانی از بین می‌رود و این اتفاق جهان این بازی را غرق آشوب کرده و به دست چند گروه خلافکار و شرکت‌هایی که بر سر کنترل و قدرت با هم رقابت دارد می‌اندازد.

گیم‌پلی این بازی المان‌ها و عناصر سبک اکشن و RPG را با هم ادغام می‌کند و برای شما توانایی بازی کردن این بازی به صورت تک نفره و Co-Op (تا سه نفر) را مهیا می‌سازد.

در این بازی شما به کاوش در خیابان‌های “عمودی” می‌پردازید و با افرادی که انسان و فضایی هستند و در این محله‌ها زندگی می‌کنند مواجه می‌شوید و جسد دشمنانتان را Loot می‌کنید تا سلاح‌های خود را آپگرید نمایید.

این بازی در روژ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۱ میلادی معادل با ۷ مرداد ۱۴۰۰ شمسی برای پلترفم های یاد شده منتشر خواهد گشت.

با پایان این قسمت از نوشتار جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ با ما همراه باشید

کلام آخر

این فقط بخشی از بازی‌ های جدید PC، Xbox، Playstation، Android و iOS بود که با هم به معرفی و بررسی خلاصه‌وار آن‌ها پرداختیم، به زودی در قسمتی دیگر از این نوشتار، بازی‌های متفاوت و جذاب دیگری برای شما گردآوری خواهیم کرد، پس با ما در قسمت‌های بعدی این نوشتار همراه شوید تا از اخبار انتشار این بازی‌ها بی بهره نمانید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به جدیدترین بازی های هفته ۳۱ سال ۲۰۲۱ که تا به حال با هم بررسی کردیم چیست؟ آیا جدیدترین بازی های PS5 و جدیدترین بازی‌ های PS4 را بازی خواهید کرد؟ آیا بازی‌ های جدید کامپیوتر که معرفی شد نظر شما را جلب کرد؟

شما از چه پلتفرم هایی برای گیمینگ و بازی‌های ویدویی استفاده می‌کنید؟ پاسخ این سوالات و هرگونه از نظرات خود را با در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذازید. منتظر مشارکت گرم‌تان هستیم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *