ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل ؛ با این ترفندها حرفه ای شوید

در نوشتار ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل قصد ما این است که رازهای یکی از خفن ترین بازی های موبایل را برای شما آشکار کنیم. با فیگار همراه باشید.

کالاف دیوتی یکی از پر طرفدارترین بازی های دنیا در حوزه موبایل است. نه تنها این بازی در سراسر دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است بلکه در ایران هم این بازی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است.

مطمعن هستیم اگر طرفدار بازی های موبال باشید حتما برای یک بار هم که شده کالاف دیوتی موبال را بازی کرده اید. چرا که این بازی محبوب هم در بخش مالتی پلیر با انبوهی از مودها و قسمت‌های مختلف بسیار جذاب ظاهر شده است هم نقشه‌ای بسیار بزرگ و خفن در بتل رویال دارد که آن هم مودهای مختلفی را دارد.

اما در کالا دیوتی موبایل یک سری ترفندها هستند که شاید خیلی از گیمر های حرفه ای هم از وجود آن‌ها اطلاعی نداشته باشند. با این مقاله و سایت فیگار همراه باشید تا چند ترفند خفن کالاف دیوتی موبال را برای شما آشکار کنیم که بازی را برای گیمر ها هیجان انگیزتر کند.

ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل

با این ترفندها حرفه ای می‌شوید

در زیر لیستی از این ترفندها که در این مقاله به آن‌ها اشاره شده است در زیر مشاهده می‌کنید:

  • داشتن چند وست به شکل همزمان
  • استفاده از آدرنالین قبل از شروع بازی
  • قابلیت های FPP و TPP
  • برداشتن تفنگ هم تیمی
  • از بین بردن ترپ مستر
  • توجه به کارت های کنار بازی!
ترفند های بازی کال اف دیوتی موبایل, ترفند های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل, رمز های مخفی کالاف دیوتی موبایل
ترفند های بازی کال اف دیوتی موبایل, ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل, رمز های مخفی کالاف دیوتی موبایل

داشتن چند وست به شکل همزمان

اولین ترفند چیست؟ برداشتن چند وست به شکل همزمان. درواقع وست همان جلیقه ضد گلوله‌ای می‌باشد که می‌پوشند تا باعث شود آسیب کم‌تری به هنگام درگیری‌های تن به تن به شما وارد شود.

استفاده از چند وست یا جلیقه ضد گلوله به شکل همزمان یکی از آرزوهای بزرگ هر کالاف دیوتی بازی هست. چرا که این وست ها خراب می‌شوند و شما دوست دارید سریع آن‌ها را عوض کنید و وست خفن‌تر و جذاب‌تری را داشته باشید.

درواقع این امکان در بازی کال اف دیوتی موبال نبوده ولی در حال حاضر می‌توانید این کار را انجام دهید. با باگ این ترفندی که قرار است به شما بگوییم شما می‌توانید هر لحظه که خواستید وست خود را عوض کنید و وست جدیدی بپوشید.

یا از این مسئله که می‌تونید وست جدیدی را جایگزین کنید، وقتی یکی از یارهای شما می‌میرد و می‌خواهد دوباره برگردد می‌توانید یک وست همان اول به او بدهید تا در حین حمله کسی در آن لحظه مقاوت وی در مقابل حمله دشمن بیشتر باشد.

خب حالا بریم سراغ ترفند. ترفند ما به چه صورتی اتفاق باید بیافتد که بتوانید چند وست همزمان داشته باشید؟ کافیه شما یک اسنو برد در کوله پشتی خود داشته باشید. در حالت عادی نمی‌شود وست را داخل کوله پشتی گذاشت. اما اگر یک اسنو برد در کوله پشتی خود داشته باشید می‌توانید جای آن را با وست عوض کنید.

برای این کار باید حتما وست را درگ کنید و یا بکشید و جای آن را با اسنو برد عوض کنید. این کار را برعکس نمی‌توانید انجام دهید؛ یعنی نمی‌توانید اسنوبرد را با وست عوض کنید. فقط می‌توانید وست را با اسنو برد جایگزین کنید.

اگر دوست دارید که دو عدد وست داشته باشید می‌توانید همین کار را با یک اسنوبرد انجام دهید.

ترفند های بازی کال اف دیوتی موبایل, ترفند های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل, رمز های مخفی کالاف دیوتی موبایل
ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل, ترفند های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل, رمز های مخفی کالاف دیوتی موبایل

استفاده از آدرنالین قبل از شروع بازی

برویم سراغ ترفند دوم؛ استفاده از آدرنالین قبل از شروع بازی است. یکی از ترفندهایی که خیلی از گیمرها از آن بی اطلاع هستند استفاده از آدرنالین قبل از شروع بازی در محیط لابی بتل رویال است.

شما بهتر از ما می‌دانید که آدرنالین می‌تواند عدد جان شما را بیشتر کند. درواقع می‌تواند از ۱۰۰ برساند به ۱۵۰ و موقع درگیری ها خیلی به درد شما خواهد خورد. البته باید توجه کنید که پیدا کردن آدرنالین در لابی مود کلاسیک عملا غیر ممکن است.

اما این قابلیت در مودهای وارفر و آلکاترا آدرنالین در لابی وجود دارد. و شما باید بگردید و پیدایش کنید. اگر از این آدرنالین استفاده کنید همان اول که بعد از لابی وارد بازی می‌شوید عدد جان شما ۱۵۰ است.

ایم ترفند برای چه مواقعی خوب است و می‌تواند به شما کمک کند؟ در مواقعی که شما می‌خواهید در مکان‌های شلوغ فرود بیایید، مثل ترمینال، در این مکان‌ها امکان درگیری در ابتدای کار بسیار بالا است. که باعث می‌شود شما جان بیشتری داشته باشید که در درگیری ها موفق تر عمل کنید.

ترفند سوم در رابطه با نقشه دشمن‌ها و هلیکوپترهای بازی است. این ترفند را می‌توانید در قسمت بلک مارکت مپ بتل رویال پیدایش کنید. چطور؟ وقتی وارد بخش بلک مارکت می‌شوید در قسمت زیرزمین که یک سری دستگاه برای دادن اسلحه و مهمات وجود دارند، در آن قسمت کنارش یک نقشه بسیار بزرگ است که داخل این نقشه خیلی بزرگ در قسمت چپ می‌توانید هلی‌کوپترها را ببینید که هر کدام از این هلی کوپترها کجای نقشه قرار گرفته اند. و سمت راست آن نقشه بلک مارکت را نشان می‌دهد؛ از همه مهمتر اینکه در آن نقشه بلک مارکت با نقطه های سفید به شما نشان می‌دهد که چند نفر در این نقشه هسند و لوکیشن آن ها کجاست. درواقع اگر بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید به شدت می‌تواند مهم باشد.

ترفند های بازی کال اف دیوتی موبایل, ترفند های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل, رمز های مخفی کالاف دیوتی موبایل
ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل, ترفند های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل, رمز های مخفی کالاف دیوتی موبایل

قابلیت های FPP و TPP ؛ ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل

در طول بازی آیکونی وجود دارد که می‌توانید آن را جابجا هم بکنید که به شکا دیفالت در قسمت پایین قرار گرفته است. که حالت TPP یا سوم شخص را می‌توانید به حالت FPP یا اول شخص دربیاورید. پیشنهاد ما به شما این است که از این حالت حتما استفاده کنید. چون خیلی حالت مهمی می‌تواند باشد. چرا؟

وقتی به حالت اول شخص درمیاورید درواقع دید شما محدودتر می‌شود و از محیط اطرافتان دید کمتری را دارید. ولی این ویژگی برای چه مواقعی به درد می‌خورد؟! در مواقعی که درگیری تن به تن را داشته باشید. آن‌جاست که وقتی بگذارید به حالت اول شخص کنترل خیلی بهتری را روی دشمن می‌توانید داشته باشید.

پس خیلی سریع باشید و وقتی می‌بینید کارتان به درگیری تن به تن می‌کشد سریع از حالت اول شخص استفاده کنید و شروع کنید به سرویس کردن دهن دشمن! یکی از قابلیت های خوب FPP این است که وقتی می‌خواهید نارنجک پرتاب کنید و وقتی در حالت اول شخص قرار می‌گیرید دقیق تر می‌توانید محل مورد نظر خود را انتخاب کنید.  که بسیار کاربردی می‌باشد.

در ادامه با ما باشید تا با چند تا از ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل دیگر شما را آشنا کنیم.

برداشتن تفنگ هم تیمی

ترفند بعدی برداشتن تفنگ هم تیمی خود است! یکی از ترفندهایی که خیلی به آن دقت نم‌کنید این است که شما می‌توانید وقتی که هم تیمی شما کشته شد تفنگ وی را بردارید. در کل در بتل رویال لود کردن کار بدی به حساب می‌آید. درواقع وقتی یکی کشته می‌شود و شما بیافتید روی جعبه مقتول و هر آنچه که دارد را بردارید کار خیلی خوبی در بتل رویا به حساب نمی‌آید.

ولی اگر بدانید که هم تیمی شما از چه تفنگی استفاده می‌کند و می‌توانید با آن به راحتی کار کنید، آن تفنگ را بردارید و وقتی ریوایو شد و برگشت تفنگ او را به خودش برگردانید تا تیمتان سریع تر بتواند جان دوباره بگیرد و به دل دشمن بروید.

پس بدانید که هم تیمی شما چه تفنگی را استفاده می‌کند و بعد از فهمیدن این موضوع تفنگ او را بردارید تا وقتی برگشت به او برگردانید.

ترفند های بازی کال اف دیوتی موبایل, ترفند های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل, رمز های مخفی کالاف دیوتی موبایل
ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل, ترفند های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل, رمز های مخفی کالاف دیوتی موبایل

از بین بردن ترپ مستر ؛ ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل

حتما وقتی بتل رویال بازی می‌کنید می‌دانید ترپ یکی از بدترین کلاس های مود بتل رویال است. به خاطر اینکه اگر در آن بیافتید به احتمال زیاد کارتان تمام است. و در دردسر بزرگی میافتید. این ترپ ها را با می‌توانید با شلیک کردن از بین ببرید ولی این کار خیلی خطرناک است چرا که جای شما لو خواهد رفت.

غیر از این کار برای از بین برد این ترپ ها می‌توانید با نوا گس یا کلاستر گرنید آن را از بین ببرید. تنها کاری که باید بکنید این است که این دو آیتم را از دور بیندازید کنار ترپ تا آن از بین برود.

توجه به کارت های کنار بازی!

توجه به کارت های کنار بازی! یکی از کارهایی که می‌تواند شما را به یک بازیکن حرفه ای در بتل رویال تبدیل کند این است که به کارت هایی که در طول بازی ظاهر می‌شوند حتما دقت کنید.

درواقع این کارت ها اطلاعات بسیار مهمی را به شما نمایش می‌دهند. و می‌تواند از محیطی که در آن در حال بازی هستید به نوعی یک آگاهی بسیار کاملی بدهد. مثلا این کارت ها می‌تواند لوکیشن خیلی دقیق برخی از دشمنان شما را به شما نشان دهد. مثلا اگر دشمن شما در حال خالی کردن ایر دراپ باشد این کارت به شما این اطلاع را می‌دهد و شما می‌توانید از این موضوع با خبر شوید.

یا اگر در اطراف شما صدای درگیری می‌آید این کارت به شما می‌گوید کجاست و از چه تفنگ هایی در حال استفاده شدن است. با این آگاهی شما می‌توانید بفهمید که چه کسی از چه تفنگی با چه قابلیتی در حال استفاده است. و چه کسی آدم‌های بیشتری را کشته است. و از وی فاصله بگیرید که سمتش نروید تا شما هم کشته شوید. درواقع در این مواقع باید دنبال فرصت باشید تا سر فرصت به حساش برسید.

یا اگر اسنایپر جایی قایم شده باشد و همه را در حال کشتن است این کارت‌ می‌تواند به خوبی شما را از این اتفاق باخبر می‌کند تا شما گیر نیافتید و کشته نشوید.

بیشتر بخوانید:

این ترفندهایی که در این مقاله به شما گفته شد چند ترفند بسیار مهم در بازی کالاف دیوتی موبایل بود. که به شما کمک می‌کند شما به یک بازیکن حرفه‌ای تری تبدیل شوید. لذت بیشتری ببرید و هیجان این بازی را برای خود چند برابر کنید.

مطمعنا ترفندهای دیگری هستند که در این مقاله برای شما نگفته‌ایم. اگر شما ترفند جالب و باحال دیگری را میشناسید حتما در بخش کامنت‌های همین مقاله در سایت فیگار به اشتراک بگذارید تا بتوانیم از این بازی لذت دوچندان را ببریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *