اولین تریلر رسمی بازی FIFA 23 منتشر شد ؛ معرفی مشخصات + [فیلم]

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) با انتشار تریلر بازی FIFA 23 رونمایی کرد. همچنین اطلاعات زیادی از بازی به اشتراک گذاشته شد.

الکترونیک آرتز دقایقی پیش تریلر رونمایی از بازی فیفا ۲۳ را منتشر کرد که ویژگی‌های جدید آن را نمایش می‌دهد. در ادامه با خبر بازی فیفا 23 همراه فیگار بمانید.

تریلر بازی FIFA 23

تریلر بازی فیفا 2023

تریلر بازی FIFA 23
تریلر بازی فیفا 23, تریلر بازی FIFA 2023, تریلر بازی فیفا 2023

تریلر بازی FIFA 2023

برای اولین بار در سری، عنوان FIFA 23 شامل تیم‌های بانوان نیز خواهد شد و در زمان عرضه دو لیگ بانوان در دسترس پلیرها قرار خواهد گرفت: ۱- سوپرلیگ انگلیس ۲- لیگ ۱ فرانسه. در همین راستا بازیکنانی که قرار است روی کاور نسخه‌های مختلف بازی امسال قرار بگیرند یک سوپرایز ویژه برای دوست‌داران این بازی‌ها داشت.

تریلر بازی FIFA 23
تریلر بازی فیفا 2023, بازی فیفا 23, FIFA 23, فیفا 23

از سوی دیگر، الکترونیک آرتس تایید کرد که قابلیت کراس-پلی (Cross-Play) در تمامی حالت‌های یک به یک (1v1) از جمله FIFA Ultimate Team ،Online Seasons و Online Friendlies در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید که حالت کراس-پلی برای هر نسل مجزا خواهد بود.

بازی FIFA 23 مانند نسخه‌های پیشین خود در اوایل پاییز امسال برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان و همچنین برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

سیستم مورد نیاز فیفا 23

CPU (سی پی یو ) :
Intel Core i5 6600k / AMD Ryzen 5 1600
RAM  (رم ) :
8 گیگابایت رم
GPU ( کارت گرافیک ) :
NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 570
DX ( نسخه دایرکت ایکس ) :
ورژن 12
OS ( سیستم عامل ) :
 windows 10 / 64
Storage ( حافظه ) :
100 گیگابایت

تریلر بازی فیفا 23

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر بازی FIFA 23 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


2 thoughts on “اولین تریلر رسمی بازی FIFA 23 منتشر شد ؛ معرفی مشخصات + [فیلم]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *