برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry

امروز با یک خبر ویژه از برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry محبوب و هیجان انگیز و نسخه جدید آن مطلع خواهیم شد. در ادامه با فیگار همراه باشید.
با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت بازی سازی، روز به روز کیفیت و داستان این بازی ها با کیفیت تر و واقعی تر می‌شوند. برسی قسمت 6 بازی Devil may cry بازی محبوب و پرطرفدار که مربوط به شیطان و فرشته و فرزندان آنها می شود که در دنیایی پر از جنگ و پلیدی مبارزه می‌کنند.

برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry

برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry
برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry

سبک این بازی اکشن است و ابزار مبارزه آنها شمشیر و تفنگ است. البته هر یک از آنها قدرت هایی دارند که از همان فرا زمینی بودنشان نشأت می گیرد. انتظار می‌رود devil may cry 6 به قدری خوب و قوی باشد تا طرفداران خود را مانند نسخه های قدیمی خود نگه دارذ.

تیم سازنده برای devil may cry 6

برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry
برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry

طبق خبری که از این بازی منتشر شد تا چند هفته دیگر تاریخ انتشار نسخه جدید بازی Devil may cry منتشر خواهد شد. این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز می‌باشد و طرفداران زیادی دارد که خط داستانی آن را از همان قسمت های اول دنبال می کنند. به همین دلیل انتظار بسیار زیادی از قسمت 6 بازی Devil may cry می‌رود.
کپکام به استودیویی در بریتانیا به نام Ninja theory روی آورد تا نسخه جدید Devil may cry را بسازند. تیم خلاقی که قسمت جدید را می‌سازند، به کمک Heavenly Sword و Enslaved: Odyssey to the West ساخت شخصیتی جدید از دانته که بسیار محبوب است.

شخصیت بازی و قدرت های جدید در DMC 6

برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry
برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry

در این داستان دانته در شهر لیمبو در دنیایی که به موازات قلمرو اهریمنی می باشد قدم می‌گذارد. این عمل باعث زنده شدن شهر و پاک شدن اهریمن ها از آن شهر می‌شود.در این قسمت موی دانته سیاه و سفید خواهد بود و از تواناییهای فرشته و اهریمنی برخوردار خواهد بود. در این بازی به چگونگی پیدایش و همکاری کپکام با DMC و ایده های وحشیانه و خلاقی که برای ساخت بازی داده شده، واکنش هیداکی ایتسونو به نسخه جدید بازی Devil may cry، واکنش‌ شدید تئوری نینجا و برداشت کلی خود از بازی و گیم پلی را در آینده نزدیک ارائه خواهند داد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برسی قسمت 6 جدید بازی Devil may cry سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *