تریلر بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شد

شب گذشته، قبل از مراسم «Game Awards»، تریلر بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شد. این بازی در تاریخ 11 ژانویه 2024 برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

کانال یوتیوب پلی استیشن برزیل، تریلر داستانی جدیدی از بازی بعدی «شاهزاده ایرانی» یوبیسافت بارگذاری کرده است. ظاهراً یک نسخه نمایشی اعلام نشده برای این بازی اکشن وجود دارد که قرار است در ماه آینده برای همه پلتفرم‌ها در تاریخ 11 ژانویه 2024 (21 دی 1402) عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Prince of Persia: The Lost Crown

در حال حاضر، تریلر به طور کامل از کانال یوتوب پلی استیشن پاک شده و ظاهراً شکی در مورد پخش تصادفی آن وجود دارد. تریلر این بازی درست قبل از برگزاری The Game Awards 2023 منتشر شد.

بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده در اوایل سال جاری، در فستیوال بازی‌های تابستانی به عنوان برداشتی تازه از مجموعه کلاسیک اکشن ماجراجویی یوبیسافت معرفی شد. در حالی که ناشر هنوز سخت در حال کار بر روی بازسازی عنوان «Prince of Persia: The Sands of Time» است، «The Lost Crown» می‌خواهد داستان جدیدی را با مکانیک‌ها و جلوه‌های بصری جدید روایت کند.

در ماه ژوئن، با بازی بعدی شاهزاده ایرانی آشنا شدیم و در مورد پتانسیل آن صحبت‌هایی شد. اخیراً، این پروژه در طول یک کنفرانس «Nintendo Direct» ظاهر شد و تا حدود یک دقیقه گیم پلی و چگونگی تکامل آن در طول سفر را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Prince of Persia: The Lost Crown چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “تریلر بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *