شایعه: یک شرور MCU در حال تامین مالی انجمن سرپنت کاپیتان آمریکا 4 است

به تازگی شایعه خیرخواه بودن رهبر تیم بلیک نلسون در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به انتشار رسیده و جنجال بسیاری به پا کرده است.

یک شایعه جدید ادعا می‌کند که رهبر تیم بلیک نلسون، شرور خیرخواهی است که از انجمن مارها در فیلم Captain America: Brave New World حمایت می‌کند. یکی از اولین شرورهای دنیای سینمایی مارول ممکن است پشت ایجاد انجمن مارها در کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع باشد.

شایعه خیرخواه بودن رهبر تیم بلیک نلسون

به گفته افشاکننده CanWeGetSomeToast در X، The Leader تیم بلیک نلسون، آنتاگونیستی که در The Incredible Hulk راه اندازی شده بود، “خیرخواه مخفی” است که از شرورهایی با مضمون خزنده حمایت می‌کند. جزئیات بیشتر در مورد شخصیت‌ها و پویایی آنها هنوز فاش نشده است، اما عکس‌های پشت صحنه تایید کرده‌اند که انجمن مارها در Brave New World حضور خواهند داشت اما نقش آن‌ها در روایت در زمان نگارش تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

تغییر عنوان فیلم Captain America 4

شایعه خیرخواه بودن رهبر تیم بلیک نلسون
شرور خیرخواه در Captain America

شایعه تازه منتشر شده از Captain America

شایعه خیرخواه بودن رهبر تیم بلیک نلسون
شایعه تازه منتشر شده از Captain America

انجمن مارها یکی از شرورترین افراد شرور کاپیتان آمریکا بوده است که استیو راجرز و جانشینان او را از زمان معرفی آنها در سال 1985 در کاپیتان آمریکا شماره 310 توسط نویسنده مارک گرونوالد و هنرمند پل نیری آزار داده است. فهرست گروه در طول سال‌ها تغییر کرده است، اما ترکیب اصلی شامل آناکوندا، کبرا، و راتلر می‌شد و افراد شرور جدیدی که اغلب به گروه می‌پیوندند.

در مورد The Leader، بدی فوق باهوش در MCU در صحنه‌ای کوتاه مورد کنایه قرار گرفت که در آن ساموئل استرنز نلسون در معرض مقداری از خون تابیده شده بروس بنر قرار گرفت و باعث جهش سر او شد. در حالی که بسیاری از طرفداران ممکن است از دیدن بازی Serpent Society در لایو اکشن هیجان زده باشند، بسیاری از آنها فکر کرده‌اند که آیا شرورها در دنیای MCU جایی دارند یا نه.

شایعه جدید از فیلم کاپیتان آمریکا 4

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شایعه خیرخواه بودن رهبر تیم بلیک نلسون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *