یوبیسافت در حال توسعه یک بازی چندنفره Far Cry است

بر اساس اطلاعاتی که رسانه Insider Gaming منتشر کرده، یوبیسافت تصمیم گرفته تا بازی چندنفره Far Cry مستقل را از سری هفتم آن تولید و عرضه کند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده در ژانویه ۲۰۲۳، یوبیسافت در حال توسعه دو پروژه Far Cry تحت سرپرستی Ubisoft Montreal است. هر دو بازی در ابتدا با نام رمز Talisker تحت یک نشان توسعه قرار داشتند، اما با تغییرات در مدیریت، مقیاس بازی‌ها تغییر کرد. گویا این شرکت قصد دارد بازی مالتی پلیر Far Cry را به صورت مستقل عرضه کند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


بازی چندنفره Far Cry

با توجه به گزارش‌های قبلی از ژانویه سال جاری، استودیوی یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) در حال توسعه همزمان دو پروژه مرتبط با فرنچایز Far Cry به نام رمز “Project Talisker” است. اما به دلیل تغییرات در مدیریت تیم توسعه، دیدگاه و رویکرد استودیو نسبت به این دو پروژه تغییر کرده و هم اکنون به عنوان دو پروژه جدا از یکدیگر در نظر گرفته می‌شوند.

پروژه “Far Cry 7” که با اسم رمز “Project Blackbird” شناخته می‌شود و بازی چندنفره به نام “Project Maverick” در حال حاضر دو پروژه جداگانه هستند. بازی “Project Maverick” به یک تجربه چندنفره مبتنی بر استخراج تبدیل شده است.

پروژه چندنفره “Far Cry” در طول چرخه توسعه خود، چندین بار تغییر کرده  و در حال حاضر به یک بازی شوتر مبتنی بر استخراج در محیط تخیلی آلاسکا با نام “Alashnica” تبدیل شده است. داستان بازی حول محور فریب دادن بازیکن برای ورود به منطقه با وعده آزادی می‌چرخد، در حالی که سرزمینی پر از هرج و مرج است.

بازی چندنفره Far Cry
بازی چندنفره Far Cry

بازیکنان برای زنده ماندن باید در محیط جستجو کنند و منابع را بیابند. این منابع شامل کشتن حیوانات برای بدست آوردن چرم برای ساخت وسایل، جمع‌آوری مواد شیمیایی برای ساخت ابزار، برداشت گیاهان برای تجهیزات پزشکی و یافتن قطعات سلاح و غلاف گلوله برای سلاح‌ها و مهمات است.

در بازی Far Cry جدید، وجود یک Hideout به عنوان پایگاه عملیاتی شما و مکانی امن برای ذخیره سلاح‌ها، تجهیزات، وسایل و موارد دیگر امکان‌پذیر است. این بازی نه تنها تجربه انفرادی را فراهم می‌کند، بلکه می‌تواند به عنوان یک تجربه تیمی نیز بازی شود که در آن لوت (غنیمت) یکسان را بازیکنان به اشتراک می‌گذارند.

همانطور که در یک شوتر مبتنی بر استخراج انتظار می‌رود، تمرکز بازی بر جمع‌آوری تجهیزات، ارتقاء سطح و بدست آوردن Perk ها قرار دارد. اگرچه منابع به طور عمیقی بر تأثیر پرک‌ها تأثیر نمی‌گذارند، اما گفته شده است که مستقیماً به سیستم Leveling (ارتقاء سطح) مرتبط هستند. بازیکنان برای ارتقاء سطح، بازیکنان باید قراردادها و چالش‌های درون بازی را تکمیل کنند تا بتوانند پرک‌ها را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با بازی چندنفره Far Cry چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *