جدیدترین تریلر فیلم Society of the Snow منتشر شد

نتفلیکس جدیدترین تریلر فیلم Society of the Snow را منتشر کرد. روایت این فیلم بر اساس حادثه هوایی که در سال ۱۹۷۲ در کوه‌‌های آند رخ داد، ساخته شده است.

به تازگی نتفلیکس نخستین تریلر فیلم Society of the Snow را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد با توجه به ساختار و محتوایی که این فیلم دارد یکی از رقبای اصلی در بخش اسکار بین‌الملل امسال باشد. در این تریلر، تصاویری از اتفاقات جذاب و هیجان‌انگیز این فیلم را مشاهده خواهیم کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جدیدترین تریلر فیلم Society of the Snow

ماجرای فیلم “حادثه بحث‌برانگیز هوایی” بر پایه یک واقعه وحشتناک بود که در طول یک سفر هوایی در سال ۱۹۷۲ در کوهستان‌های آند واقع رخ داد. یک هواپیمای مسافربری در حال پرواز بود که به دلیل شرایط آب و هوایی سخت و خطاهایی در مسیر پرواز، در کوهستان‌های آند سقوط کرد. این حادثه باعث شکل‌گیری یک مأموریت نجات پیچیده می‌شود و بازماندگان باید با شرایط سخت طبیعت، یخچال‌های برف و کمبود غذا و آب مقابله کنند. فیلم به روایت این ماجراجویی برای بقا و تلاش برای نجات زندگی‌ها می‌پردازد.

فیلم “Society of the Snow” یک فیلم اسپانیایی زبان است که داستان وقوع حادثه پرواز ۵۷۱ نیروی هوایی اروگوئه را در سال ۱۹۷۲ در کوه‌های آند در شیلی روایت می‌کند. در این حادثه، هواپیمای مذکور سقوط می‌کند و ۱۶ سرنشین باقی‌مانده باید با شرایط سختی مانند سرما و برف مبارزه کنند تا بتوانند زنده بمانند و امیدوار باشند به نجات برسند. فیلم “Society of the Snow” برای اولین‌بار در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این فیلم به‌عنوان نماینده اسپانیا در بخش بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۴ انتخاب شده است.

کارگردانی و نوشتن فیلمنامه “Society of the Snow” به خوان آنتونیو بایونا، کارگردان آثاری چون “The Orphanage”، “The Impossible”، “A Monster Calls”، “Jurassic World: Fallen Kingdom”، دو قسمت از سریال “Penny Dreadful” و دو قسمت از سریال “The Lord of the Rings: The Rings of Power” سپرده شده است. بازیگرانی مانند انزو وگرینیک رولدان، ماتیاس ریکالت، آگوستین پاردلا، فلیپ گونزالز اوتانو، لوسیانو چاتون و آگوستین دلا کورته نیز در این فیلم حضور دارند و نقش‌های خود را بازی می‌کنند.

تاریخ پخش فیلم “Society of the Snow” در شبکه نتفلیکس برای ۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۴ دی ۱۴۰۲) قرار داده شده است. قبل از آن، این فیلم در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در اسپانیا و چند سینما منتخب در آمریکا نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در رابطه با خبر جدیدترین تریلر فیلم Society of the Snow چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *