بازی World of Horror منتشر شد؛ وحشتی بی‌پایان از جنس مانگاهای اصیل ژاپنی! [+ویدیو]

به تازگی استودیوی Panstasz در کنار انتشار تریلر بازی World of Horror ، تاریخ عرضه این بازی با ژانر ترسناک و نقش آفرینی را نیز اعلام کرده است.

بازی دنیای وحشت توسط پاول کومینسکی (Paweł Koźmiński) توسعه داده شده، همچنین او از آثار جونجی ایتو الهام گرفته است. این بازی یک بازی نقش آفرینی روگ‌لایت بوده و اکنون به صورت رسمی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر شده است. شرکت Ysbryd Games نیز به عنوان ناشر بازی “World of Horror” عمل می‌کند و تریلری از این بازی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

تیزر رسمی بازی Projekt Z: Beyond Order منتشر شد

بازی World of Horror

بازی “World of Horror” توسط پاول کومینسکی (Paweł Koźmiński) توسعه داده شده است، و او از آثار جونجی ایتو برای ساخت این اثر الهام گرفته است. این بازی یک بازی نقش آفرینی روگ‌لایت است و اکنون به صورت رسمی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر شده است. شرکت Ysbryd Games نیز به عنوان ناشر بازی “World of Horror” عمل کرده است و تریلری از این بازی را منتشر کرده است.

بازی دنیای وحشت یک بازی نقش آفرینی روگ لایک است که تمرکزش بر ساکنان روستایی در یک منطقه ساحلی ژاپنی قرار دارد. در این بازی، شما با تهدیدات وحشتناکی که خارج از دامنه انسانی قرار دارند، مواجه می‌شوید و در عین حال واقعیت در هم می‌شکند. شما باید درباره اسرار الدریچ که شهر شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، تحقیق کنید.

تریلر منتشر شده از بازی، درک این تجربه ترسناک را به شما می‌دهد. در این بازی که نویسنده Wasteland 3 نیز در آن همکاری کرده است، دیالوگ‌ها دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و جزئیات محیط، تأثیر بسیاری در داستان خواهند داشت. شما با ماجراهای ترسناک و موجودات عجیب و غریبی روبرو خواهید شد که در هیچ جای دیگری به جز مانگاهای ژاپنی، انتظارشان را نخواهید داشت.

بازی World of Horror

در دنیای بازی “World of Horror”، خدایان قدیمی دوباره بیدار شده‌اند و جهان را به سمت جنون و نابودی سوق می‌دهند. این اتفاق در بیمارستان‌ها، کلاس‌ها، آپارتمان‌های آرام و جنگل‌های تاریک رخ می‌دهد و ظواهر عجیب و پدیده‌های غیرقابل توضیحی، سلامت عقل ساکنان را تهدید می‌کنند. جهان به سرعت به آخرالزمان می‌رسد و تنها راه حل باقیمانده، مقابله با وحشتی که در حال حاکمیت است، محسوب می‌شود.

گیم‌پلی این بازی شامل نبردهای نوبتی است که در آن بازیکن باید در برابر موجودات متخاصمی که بسیاری از آن‌ها بر اساس موجوداتی از آثار لاوکرفت و جونجی ایتو الهام گرفته شده‌اند، مبارزه کند. علاوه بر این، بازی شامل عناصر ماجراجویی، روگ‌لایت (Roguelite) و حل پازل است. بازی “World of Horror” در تابستان سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *