رئیس بخش تولیدات پلی‌ استیشن بعد از 34 سال از این شرکت جدا شد!

به تازگی خبر جدایی رئیس بخش تولیدات پلی‌ استیشن در رسانه‌ها منتشر شده است. گویا کانی بوث پس از 34 سال فعالیت قصد ترک این شرکت را دارد.

دیوید جفی (David Jaffe) در یک ویدئوی منتشر شده در یوتیوب، اعلام کرده است که چهار منبع مختلف، به‌طور داخلی و خارجی، جدایی کانی بوث پس از ۳۴ سال را تأیید کرده‌اند. اگرچه دلیل دقیق جدایی کانی بوث هنوز مشخص نیست؛ اما منابع اعلام کرده‌اند که او از شرکت اخراج شده است. به نظر می‌رسد که تیم کانی بوث نیز به همراه او از شرکت جدا شده‌اند و سونی جانشین او را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازی Marvel’s Spider Man 2 منتشر شد + تریلر بخش داستانی

رئیس بخش تولیدات پلی‌ استیشن

بر اساس ادعاهای ارائه شده توسط دیوید جفی در ویدیوی یوتیوب، کانی بوث، رئیس بخش تولید پلی‌استیشن، پس از ۳۴ سال به عنوان یکی از اعضای سونی، از این شرکت جدا شده است. در این ویدیو گفته شده که او دیگر در سونی حضور ندارد؛ اما جزئیات دقیق درباره وضعیت او در شرکت در دسترس نیست. ادعاهای مطرح شده توسط دیوید جفی به اخراج کانی بوث اشاره می‌کنند، اما تأیید رسمی این موضوع تاکنون صورت نگرفته است.

رئیس بخش تولیدات پلی‌ استیشن
رئیس بخش تولیدات پلی‌ استیشن

در ادامه، دیوید جفی اعلام کرده است که علاوه بر جدایی کانی بوث، برخی از اعضای تیم او نیز از پلی‌استیشن جدا شده‌اند. او همچنین اعلام کرد که آنجی اسمتس، با ۲۰ سال سابقه فعالیت در استودیو گوریلا گیمز، به عنوان رئیس تولیدات پلی‌استیشن منصوب شده است. این ادعاها را دیوید جفی در ویدیوی خود ارائه کرده و اظهار داشته که این اطلاعات را از چهار نفر (دو نفر درون سونی و دو نفر خارج از شرکت) دریافت کرده است. اما وی تأکید کرد که نمی‌تواند صحت این ادعاها را تایید کند.

با توجه به صفحه لینکدین آنجی اسمتس، او در حدود ۷ ماه پیش به عنوان رئیس بخش استراتژی توسعه پلی‌استیشن فعالیت خود را آغاز کرده است. اگر این شایعات درست باشند، جدایی کانی بوث پس از ۳۴ سال از زمان پیوستن به سونی در سال ۱۹۸۹ رخ داده است. او از سال ۱۹۹۵ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سونی فعالیت می‌کرد و از سال ۱۹۹۸ مسئولیت‌های مختلف جمله مدیریت، سرپرست ارشد، نایب رئیس و رئیس تولیدات داخلی در بخش تولیدات پلی‌استیشن را از به عهده داشته است،

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *