تداوم صدر نشینی Super Mario Wonder در جدول فروش بریتانیا، سقوط Spider-Man 2 به رده سوم

بازی Super Mario Bros Wonder ، برای دومین هفته متوالی، در صدر جدول فروش نرم افزارهای فیزیکی در کشورهای حوزه بریتانیا قرار گرفت.

این بازی، جدیدترین عنوان از سری بازی‌های «ماریو» برای کنسول «نینتندو سوییچ» است و همزمان با عرضه بازی Spider-Man 2 منتشر شد. در هفته اول پس از عرضه، Super Mario Bros Wonder مجبور شد جایگاه اول فروش نسخه‌های فیزیکی را به Marvel’s Spider-Man 2 واگذار کند؛ اما در هفته گذشته، این بازی جدید سوپر ماریو بود که توانست جایگاه شماره یک را در جدول فروش نسخه‌های فیزیکی را در کشور بریتانیا به ثبت برساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


صدر نشینی بازی Super Mario Bros Wonder در بریتانیا

پس از انتشار بازی Super Mario، فروش بازی Spider-Man 2 با کاهش 40 درصدی همراه شد و به رتبه سوم سقوط کرد. با توجه به این تغییرات، بازی EA Sports FC 24 که در زمان رقابت بازی سوپر ماریو شگفت انگیز و Marvel’s Spider-Man 2 در رده سوم قرار داشت، اکنون به رتبه دوم صعود کرده است.

بازی Super Mario Bros Wonder

پس از اینکه بازی جدید Super Mario منتشر شد، بازی RoboCop: Rogue City نیز در رتبه چهارم قرار گرفت. حالا طبق جدول فروش بازی‌های ویدئویی در کشورهای بریتانیایی، Super Mario Bros Wonder در جدول فروش، رتبه اول، EA Sports FC 24 رتبه دوم، Marvel’s Spider-Man 2 رتبه سوم، RoboCop: Rogue City به رتبه چهارم، Hogwarts Legacy رتبه ششم و Assassin’s Creed Mirage را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین EA Sports UFC 5، از لیست ده عنوان پرفروش خارج شده و در رتبه سیزدهم قرار گرفته است. این جدول، فقط فروش نسخه‌های فیزیکی را مورد بررسی قرار می‌دهد و ارقام فروش کامل که شامل فروش دیجیتالی در بریتانیا می‌شود را نشان نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Super Mario Bros Wonder چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میانب گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *