دستمزد هنگفت لئوناردو دی کاپریو برای فیلم Killers of the Flower Moon

دستمزد هنگفت لئوناردو دی کاپریو برای فیلم Killers of the Flower Moon فاش شد. طبق گزارش‌های منتشر شده، بازیگر برنده جایزه اسکار، مبلغ 40 میلیون دلار برای بازی در فیلم قاتلان ماه گل دریافت کرده است.

طبق گزارش فیگار به نقل از cbr، دی کاپریو برای به تصویر کشیدن قهرمان سابق جنگ جهانی اول، ارنست بورکهارت در فیلم بلاک باستر به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، 40 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد. این رقم بیش از 30 میلیون دلاری است که برخی رسانه ها قبلاً ادعا کرده بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دستمزد هنگفت لئوناردو دی کاپریو برای فیلم Killers of the Flower Moon

فیلم Killers of the Flower Moon ابتدا در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و بعد از آن در سرتاسر جهان اکران شد. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته‌ی دیوید گران بیروالد اقتباس و توسط مارتین اسکورسیزی کارگردانی شده است. قبل از اکران عمومی، برنامه انحصاری +Apple TV برای نمایش این فیلم برنامه‌ریزی شده بود. به تازگی اعلام شده است که این فیلم تاکنون حدود ۱۲۱ میلیون دلار درآمد کسب کرده است، در حالی که برای ساخت آن بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون دلار صرف شده بود.

دستمزد هنگفت لئوناردو دی کاپریو

دی کاپریو، برای فیلم جدید خود با عنوان «قاتلان ماه گل» مجدداً با کارگردان محبوبش، مارتین اسکورسیزی همکاری کرده است. قبلاً این دو هنرمند در فیلم‌های The Departed، Gangs of New York و The Wolf of Wall Street با یکدیگر تجربه‌ی کاری داشته‌اند.

در این فیلم که به تازگی نمایش داده شده، دی کاپریو نقش بورکهارت را ایفا می‌کند نقش بورکهارت متضاد را بازی می‌کند و در کنار عموی شرورش، ویلیام «کینگ» هیل (رابرت دنیرو)، در جریان یک رشته قتل‌های ملت اوسیج، علیرغم ازدواج با خانواده اوسیج پس از رابطه عاشقانه‌اش با مولی کایل (لیلی) توطئه می‌کند.

منتقدان، تماشاگران و اعضای خدمه دی کاپریو را تحسین کردند و بسیاری آن را یکی از بهترین اجراهای او تا به امروز نامیدند. Killers of the Flower Moon داستان واقعی قتل‌های اوسیج را که در دهه 1920 در سراسر اوکلاهاما رخ داد، دنبال می‌کند. دی کاپریو یک گروه تمام عیار را رهبری می کند که شامل دنیرو، جسی پلمونز، برندان فریزر و گلادستون می‌شود.

اگرچه مشخص نیست که آیا دی کاپریو بر اساس عملکرد فیلم در باکس آفیس پاداش دریافت خواهد کرد یا خیر. البته دریافت بیشتر پاداش چیزی از ارزش‌های دستمزد 40 میلیون دلاری او کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دستمزد هنگفت لئوناردو دی کاپریو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: cbr


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *