تریلر شخصیت لئو در بازی Tekken 8 منتشر شد

استودیوی «باندای نامکو» (Bandai Namco)، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Tekken 8 را منتشر کرده است که مهارت‌های رزمی‌کار آلمانی به نام «Leo Kliesen» را به نمایش می‌گذارد.

در ابتدای این ماه، سازندگان این بازی با معرفی شخصیت تازه واردی به اسم «Reina»، از لیست کامل 32 شخصیت اولیه Tekken 8 رونمایی کردند. ناشر بازی، اکنون به انتشار تریلرهای گیم‌پلی برای شخصیت‌هایی که قبلاً معرفی شده‌اند، می‌پردازد و چندی پیش تریلر شخصیت لئو را منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر شخصیت لئو در بازی Tekken 8 منتشر شد

تریلر Leo Kliesen که چندی پیش توسط استودیوی «باندای نامکو» منتشر شد، گیم‌پلی جذابی را از رزمی‌کار آلمانی که اولین بار در Tekken 6 معرفی شده بود را نشان می‌دهد. در Tekken 8، لئو همچنان از رشته‌های قرمز و آبی برای مبارزه استفاده می‌کند. همچنین در تریلر مشاهده می‌شود که مهارت «Baji Quan» در عمل چگونه به کار گرفته می‌شود. او توانایی‌های مختلف رزمی را مانند «Baji Quan» به خوبی اجرا می‌کند. همچنین، «Leo Kliesen» یکی از شخصیت‌های محبوب و شناخته‌شده در مجموعه بازی Tekken است.

بازی تیکن 8 ، قرار است کمی بیش از دو ماه دیگر، یعنی در تاریخ 24 ژانویه 2024 (4 بهمن 1402)، برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود. در زمان عرضه این بازی، 32 شخصیت قابل بازی خواهند بود و با اضافه شدن بسته‌های الحاقی، تعداد بیشتری مبارز به بازی اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت لئو در بازی Tekken 8 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *