اطلاعات تکمیلی بازی‌ های Venom و Spider-Man 3 لو رفته‌اند

اطلاعات تکمیلی در مورد بازی‌ های Venom و Spider-Man 3 لو رفته است. همچنین تاریخ انتشار این دو بازی و مدل قیمت‌گذاری آن‌ها مشخص شد.

با توجه به اسناد منتشرشده، بازی Marvel’s Venom از مدل قیمت‌گذاری Miles Morales پیروی خواهد کرد. همچنین، نمونه‌های اولیه Spider-Man 3 نیز به همراه اطلاعاتی درباره آن لو رفته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اطلاعات تکمیلی بازی‌ های Venom و Spider-Man 3

اطلاعات تازه منتشر شده نشان می‌دهد که عنوان بعدی استودیو Insomniac Games، Marvel’s Venom، قرار است از مدل قیمت‌گذاری Marvel’s Spider-Man: Miles Morales پیروی کند. اسناد منتشر شده نشان می‌دهند که ارزیابی مالی Marvel’s Venom و مدل کسب‌ و کار و قیمت آن، شبیه به Marvel’s Spider-Man: Miles Morales است.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Marvel’s Venom در تعطیلات 2025 عرضه شود (با این حال، در برخی منابع به تاریخ 2027 اشاره شد). این عنوان همانند نسخه Miles Morales با قیمت 49.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی‌ های Venom و Spider-Man 3

به علاوه، انتظار می‌رود که بازی Marvel’s Spider-Man 3 تا تعطیلات سال 2026 حدود 7 میلیون نسخه فروش داشته باشد و فروش نهایی آن به 10 میلیون نسخه برسد. همچنین، در سال اول پس از عرضه، منتظر هستند که این بازی حدود 285.2 میلیون دلار درآمد خالص به دنبال داشته باشد و درآمد خالص مادام‌العمر آن نیز به حدود 361.7 میلیون دلار خواهد رسید.

همچنین، دو نمونه اولیه از Marvel’s Spider-Man 3 در میان فایل‌هایی که از طریق هک Insomniac Games به بیرون درز کرده بودند، کشف شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی‌ های Venom و Spider-Man 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *