نسخه آیفون بازی Death Stranding تأخیر خورد

نسخه آیفون Death Stranding که قرار بود تا پایان سال 2023 برای گوشی آیفون، آی‌پد و مک منتشر شود؛ اما این عنوان در سال 2024 عرضه خواهد شد.

نسخه‌های بازی Death Stranding: Director’s Cut از «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima)، برای آیفون و مک، به تاخیر افتاده و توسط ناشر 505 Games به اوایل سال 2024 میلادی موکول شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه آیفون Death Stranding تاخیر خورد

شرکت ناشر این بازی (505 Games) اعلام کرده است:

ما برای انتشار بازی نیاز به زمان بیشتری داریم. تاریخ انتشار جدید در اوایل سال 2024 اعلام خواهد شد.

بعد از انتشار این عنوان، بازیکنان می‌توانند Death Stranding Director’s Cut را برای آیفون، آیپد و رایانه‌های مک خود دانلود کنند. البته برای آیپد و مک، نیازمند تراشه M1 هستند و آیفون 15 پرو قادر به اجرای بازی Death Stranding خواهد بود. قیمت این عنوان نیز به 40 دلار اعلام شد.

نسخه آیفون Death Stranding

همچنین، Resident Evil 4 و Resident Evil Village دو عنوان دیگری هستند که در اوایل سال جاری برای آیفون 15 پرو منتشر شدند و Assassin’s Creed Mirage و The Division Resurgence نیز به‌همراه آیفون‌های جدید سال 2024 هدف قرار گرفته‌اند. نسل فعلی آیفون از نظر فنی قادر است بازی‌های نسل جدید را از طریق سرویس‌های ابری اجرا کند؛ اما این بازی‌ها به‌طور منحصربه‌فرد برای سخت‌افزار اپل ساخته شده‌اند.

در خبرهای دیگر مربوط به Death Stranding، اعلام شد که فیلمی از این عنوان توسط A24 ساخته می‌شود و «هیدئو کوجیما» در این باره گفته بود که این فیلم یک اقتباس مستقیم از بازی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه آیفون Death Stranding چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *