تاریخ اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران مشخص شد

جشنواره بازی‌ های رایانه‌ ای تهران بعد از گذشت چهار سال دوباره برگزار می‌شود و طبق گزارشات نامزدهای این رویداد نیز معرفی شده‌اند.

پس از چهار سال غیبت، جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران؛ امسال دوباره برگزار می‌شود. صبح امروز، نشست خبری اختتامیه نهمین دوره این جشنواره برگزار شد و مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌ها، نامزدهای این رویداد را در جریان این نشست معرفی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اختتامیه جشنواره بازی‌ های رایانه‌ ای تهران مشخص شد

در این نشست، «محمدامین حاجی هاشمی»، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نامزدهای جشنواره نهم بازی‌ها را معرفی کرد. به گفته «هاشمی»، امسال 216 بازی در بخش رقابت اصلی جشنواره به نمایش گذاشته شد که توسط 112 بازی‌ساز توسعه یافته است. از این تعداد، 53 نفر به صورت انفرادی، 24 نفر به عنوان تیم و 35 شرکت در مسابقات حضور داشته‌اند.

جشنواره بازی‌ های رایانه‌ ای تهران

از میان تمام بازی‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره بازی‌ های رایانه‌ ای تهران، 125 بازی موبایل و 91 بازی برای رایانه‌های شخصی توسعه یافته بودند. در مجموع، 169 بازی در بخش اصلی مسابقه حضور داشته، 5 بازی در بخش به‌روزرسانی و 42 بازی در بخش بازی‌های مورد انتظار ارائه شدند. در تقسیم بندی بر اساس استان‌ها، تهران با 95 اثر، البرز با 24 اثر، فارس با 15 اثر، اصفهان با 13 اثر و رقم با 11 اثر، بیشترین تعداد بازی ارسالی را به ترتیب داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جشنواره بازی‌ های رایانه‌ ای تهران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *