تریلر شخصیت Devil Jin برای بازی Tekken 8 منتشر شد

باندای نامکو تریلر جدیدی از شخصیت «Devil Jin» برای بازی Tekken 8 که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مبارزه‌ای است، منتشر کرد.

او که به عنوان بال‌های سیاه نابودی توصیف شده، حرکات مبارزاتش در طول این ویدئو نمایش داده می‌شود و شاهد تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه قبلی این بازی (Tekken 7) هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رونمایی شخصیت Devil Jin در بازی Tekken 8

«دویل جین» (Devil Jin) فرم شیطانی «جین کازاما» (Jin Kazama) است که به دلیل خون شیطانی که در بدنش وجود دارد، او را کنترل می‌کند و به جنون می‌رسد. او یک شخصیت خطرناکتر و قدرتمندتر از شخصیت اصلی (جین کازاما) است که با ویژگی‌های شیطانی خود شناخته می‌شود. «جین کازاما» به دلیل ژن شیطانی که از پدرش، «کازویا میشیما»، به ارث برده، به حالت شیطانی درآمد.

بازی تکن 8 جدیدترین نسخه از سری بازی های مبارزه‌ای معروف است که توسط «باندای نامکو» به انتشار خواهد رسید. داستان بازی ادامه مبارزات خانواده «میشیما» است و بازیکنان باید بار دیگر وارد میدان نبرد شوند.

گیم‌پلی در تکن 8 تغییرات زیادی داشته، سیستم جدیدی به نام «هیت» (Heat) که به بازیکنان حرکات جدید ارائه می‌کند و ویژگی‌های برخی از حرکات شخصیت‌ها را نیز تغییر می‌دهد. به نظر میرسد تکن 8 میتواند یک اثر خوب برای طرفداران سبک مبارزه‌ای باشد. این بازی پرطرفدار، فردا، در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آیا شما طرفردار بازی تکن هستید؟ مبارز مورد علاقه شما در تکن 8 کیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Noisy pixel


One thought on “تریلر شخصیت Devil Jin برای بازی Tekken 8 منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *