شخصیت اد به بازی Street Fighter 6 اضافه خواهد شد

گویا تاریخ دقیق اضافه شدن شخصیت اد به بازی Street Fighter 6 مشخص شد. این شخصیت همراه با یک Fighting Pass کاملاً جدید برای بازیکنان در دسترس قرار خواهد گرفت.

Street Fighter 6 حدود 6 ماه پیش منتشر شده و شرکت کپکام در این مدت، دو بسته‌الحاقی شخصیت‌محور به نام‌های Rashid و A.K.I را به فهرست مبارزان بازی اضافه کرده است. پیش از این، کپکام اعلام کرده بود که شخصیت Ed در ماه فوریه 2024 به بازی اضافه خواهد شد و اکنون آن‌ها تاریخ دقیق اضافه شدن این شخصیت را تعیین کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شخصیت اد به بازی Street Fighter 6 اضافه می‌شود

به گفته کپکام، شخصیت اد استریت فایتر در تاریخ 8 اسفند 1402 (27 فوریه 2024) به فهرست مبارزان بازی مبارزه خیابانی 6 اضافه خواهد شد و در دسترس خریداران Pass سال اول قرار خواهد گرفت. همچنین، کپکام فایتر پس تازه‌ای را عرضه خواهد کرد که خرید آن، شخصیت اد و مجموعه‌ای از محتوای شخصی‌سازی همراه با سکه‌های فایتر بیشتر را باز خواهد کرد.

بازی Street Fighter 6

علاوه بر این، کپکام تایید کرده که بازی علمی تخیلی و بیت‌ام‌آپ Classic Commando که یک محصول سال 1991 است، در بخش گیم سنتر حالت Battle Hub بازی عرضه خواهد شد. بازیکنان می‌توانند پس از اضافه شدن شخصیت Ed، منتظر حضور آکوما در بهار امسال باشند. Street Fighter 6 برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت اد در بازی Street Fighter 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *