اطلاعاتی از بخش های حذف شده Red Dead Redemption 2 فاش شد!

Red Dead Redepmtion 2 یکی از موفق‌ترین بازی‌های کمپانی راکستار است. همراه ما باشید تا به نوشتار اطلاعاتی از بخش های حذف شده Red Dead Redemption 2 بپردازیم.

بازی Red Dead Redepmtion 2 یکی از آثار بسیار معروف در زمینه بازی‌های جهان باز است. در حال حاضر اطلاعاتی از بخش های حذف شده Red Dead Redemption 2 منتشر شده که می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم.

اطلاعاتی از بخش های حذف شده Red Dead Redemption 2 فاش شد!

رازهایی که طرفداران کشف کردند

اطلاعاتی از بخش های حذف شده Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

ساخت این بازی توسط کمپانی راکستار (Rockstar Games) بیشتر از 5 سال طول کشید و تیمی متشکل از هزاران نفر روی آن کار کردند تا بازی به موفقیت بزرگی برسد.

بیشتر بخوانید:

یوتیوبری به‌نام Kush Qrox، یک صحنه مخفی را در فایل‌های Red Dead Redemption 2 کشف کرد که نشان می‌دهد آرتور مورگان می‌توانست از همان ابتدای بازی به کل نقشه دسترسی داشته باشد و ماموریت‌ها را انجام دهد.

این ویدیو یک کات سین حذف شده از صحبت آرتور با جرمی گیل از ماموریت جانبی A Fisher of Fish را نشان می‌دهد. این ویدیو با ایستادن آرتور در کنار دریاچه‌ای در نیو آستین به پایان می‌رسد.

شما می‌توانید ویدیو مربوط به بخش حذف شده بازی Red Dead Redemption 2 مشاهده کنید:

احتمالا راکستار ماموریت‌های کافی برای پر کردن محیط نداشت و منطقی نبود که آرتور به مکان‌های خالی از محتوا برود. همچنین این احتمال وجود دارد که راکستار محتوای جدیدی برای پایان بازی در نظر گرفته بوده باشد، بنابراین تصمیم گرفت نقشه قدیمی را برای جان مارستون قرار دهد تا بتواند آن را کشف کند.

اطلاعاتی از بخش های حذف شده Red Dead Redemption 2
اطلاعاتی از بخش های حذف شده Red Dead Redemption 2

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *