بازی پرطرفدار gta vi ؛ توقف Red Dead Online تمرکز کامل روی ساخت GTA 6

بازی پرطرفدار gta vi در حال ساخت است. توقف Red Dead Online تمرکز کامل روی ساخت GTA 6. در ادامه مطلب بازی gta 6 همراه فیگار باشید.

راک‌استار گیمز رسما اعلام کرد انتشار محتوای جدید برای بازی Red Dead Online را برای تمرکز صددرصدی روی ساخت بازی بعدی مجموعه‌ی GTA متوقف کرده است.

gta vi

توقف Red Dead Online تمرکز کامل روی ساخت GTA 6

GTA 6, بازی gta 6
GTA 6, بازی gta 6

روز گذشته شاهد خبر توقف ساخت ریمستر دو بازی تحسین‌شده‌ی Red Dead Redemption و GTA IV توسط راک‌استار گیمز بودیم. این خبر از سمت Tez2 که به‌عنوان یکی از معتبرترین اینسایدر پروژه‌های این شرکت شناخته می‌شود، منتشر شده بود. حالا وب‌سایت کوتاکو در جدیدترین اخبار بازی، گزارش تازه‌ای از توقف ساخت این آثار را منتشر کرده است که صحت اطلاعات منابع Tezرا تایید می‌کند.

براساس منابع ناشناس کوتاکو که پیش از این نیز اطلاعاتی زیادی درخصوص بازی‌های شرکت راک‌استار گیمز و به‌خصوص جزئیات ریمسترهای سه‌گانه‌ی Grand Theft Auto: The Trilogy داشته‌‌اند، پس از عملکرد فاجعه‌بار این کالکشن که عده‌ی زیادی از هوادارها را ناامید کرد، برنامه‌ریزی برای ساخت ریمسترهای بیشتر از بازی‌های قبلی این مجموعه متوقف شد. ظاهرا تمام نیروی کاری راک‌استار حالا متمرکز روی ساخت Grand Theft Auto 6 است.

بیشتر بخوانید:

توقف Red Dead Online تمرکز کامل روی ساخت GTA 6

GTA 6, بازی gta 6
GTA 6, بازی gta 6

هنوز مشخص نیست که این شرکت چه تاریخی را برای معرفی GTA 6 درنظر گرفته است، اما باتوجه‌به اشاره راک‌استار به این بازی برای دومین بار در سال جاری، احتمال معرفی آن در ماه‌های پایانی سال چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. بسیاری از هواداران نیز اعتقاد دارند که باتوجه‌به معرفی هر دو بازی GTA V و Red Dead Redemption 2 در ماه اکتبر، احتمال دارد که در ماه اکتبر امسال (۹ مهر تا ۱۰ آبان) سرانجام شاهد انتشار اولین تریلر یا رونمایی از لوگو و نام رسمی این بازی باشیم.

gta vi

GTA 6, بازی gta 6
GTA 6, بازی gta 6

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار gta vi سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *