سفارش پیتزا پلیس ؛ کمک فوری از پلیس ایران با چاشنی حاشیه !

ابتکار یک زن برای درخواست کمک فوری از پلیس ایران خبرساز شد اما طعم حاشیه. در ادامه با نوشتار سفارش پیتزا پلیس همراه فیگار بمانید.

همانطور که گفته شد تماس با پلیس ۱۱۰ قم و درخواست کمک با سفارش پیتزا به شدت در شبکه‌های اجتماعی دچرا حاشیه و خبرسازی شد. یک زن قمی در اقدامی حرفه ایی وقتی که همسر سابقش وارد خونه‌اش شده و برایش ایجاد مزاحمت کرده، با تماس به پلیس ۱۱۰ و با درخواست پیتزا تقاضای کمک کرد. در ادامه با نوشتار پلیس سفارش پیتزا همراه فیگار باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است و ماجرا چیست.

سفارش پیتزا پلیس

کمک فوری از پلیس ایران با چاشنی حاشیه !

سفارش پیتزا پلیس, پلیس سفارش پیتزا, دستگیری با سفارش پیتزا
سفارش پیتزا پلیس, پلیس سفارش پیتزا, دستگیری با سفارش پیتزا

جانشین فرمانده انتظامی استان قم نکته جالبی را می‌گوید:

طی تماس یک خانم با ۱۱۰ و سفارش پیتزا و هوشیاری اپراتور با دریافت پاسخ «بله-خیر» و اطمینان از مزاحمت برای وی بلافاصله پلیس به محل اعزام شد.

همسر سابق یک خانم وارد خانه اش شده و براش ایجاد مزاحمت کرده، زن هم به پلیس ۱۱۰ زنگ می‌زند و درخواست پیتزا می‌کند و ماموران نیز شوهر سابق را به جرم مزاحمت دستگیر می‌کنند. در ادامه با نوشتار دستگیری با سفارش پیتزا همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

سفارش پیتزا پلیس, پلیس سفارش پیتزا, دستگیری با سفارش پیتزا
سفارش پیتزا پلیس, پلیس سفارش پیتزا, دستگیری با سفارش پیتزا

سردار بهادر اسماعیلی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت:

طی تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم و سفارش پیتزا، هوشیاری اپراتور باعث شد تا با درخواست پاسخ «بله-خیر» از شخص تماس گیرنده و اطمینان از مزاحمت برای وی، بلافاصله موضوع به مأموران گشت کلانتری ۱۹ توحید اعلام و موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

تحقیقات تکمیلی از علل و انگیزه ارتکاب جرم در دست بررسی است. پیش‌تر در شبکه‌های اجتماعی نمونه آمریکایی این موضوع به‌طور گسترده دست به دست شده بود که زنی با همین روش با پلیس آمریکا تماس گرفت و موقعیت خود را به پلیس گزارش داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سفارش پیتزا پلیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *